Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-04-2020 22:22:00 |
Składania : | 27-04-2020 14:30:00 |
Otwarcia : | 27-04-2020 14:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
GZGKiM.3331-34/20.ZM Wągrowiec, dnia 10 kwietnia 2020 r.
Zamawiający:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62
reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu
ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY
NA :
zadanie pt.: ,,Remont lokalu
mieszkalnego - budynek mieszkalny wielorodzinny
w miejscowości Rąbczyn 68 lokal nr 3, gm.
Wągrowiec”
1.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Z uwagi na wartość zamówienia nie
przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający, prowadzi postępowanie na podstawie
art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z
2019 r., poz. 1843 ze zm.) w formie zapytania ofertowego zgodnie z
Zarządzeniem nr 1/2015 p.o. Dyrektora
Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2
marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych
w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1.Przewidywany
zakres rzeczowy robót budowlanych.
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane w lokalu nr 3 (szkic
lokalu stanowi załącznik nr 1 do zaproszenia) budynku wielorodzinnego w
miejscowości Rąbczyn 68, gm. Wągrowiec. Przedmiotowe roboty to:
- roboty rozbiórkowe i budowlane w zakresie rozebrania wykładzin
ściennych i posadzkowych, rozebranie ścianek działowych,
- zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych i podłóg wraz z podsypkami izolacyjnymi,
- wykucie z muru ościeżnic drewnianych, przymurowanie i wykonanie nowych
ścianek działowych z bloczka betonu komórkowego i uzupełnienie tynków,
- na posadzce wykonanie nowych podkładów wraz z izolacją przeciwwilgociową
i termiczną,
- obsadzenie nowej stolarki drzwiowej,
- wykonanie wypraw gipsowych na stropie i ścianach,
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków,
- ułożenie w całym lokalu posadzek z płytek ceramicznych (zalecane
płytki w kształtach i kolorze drewnianych paneli,
- w części aneksu kuchennego wykonanie fartucha z płytek ceramicznych, a
w łazience płytki ceramiczne na wysokość 2,00 m, ponadto w łazience przewidziano obniżenie
sufitu o około 50 cm.
Przedmiotowy zakres robót obejmuje wykonanie instalacji wewnętrznej wodociągowo-kanalizacyjnej,
centralnego ogrzewania i elektrycznej wraz z demontażem istniejącej i przebudowanie
nowej według dołączonego szkicu lokalu
mieszkalnego w zakresie funkcji użytkowej.
Szczegółowy zakres prac oraz powierzchnie pomieszczeń zostały określone w załączniku nr 2 – kosztorys ofertowy, przedmiar robót. Przedmiar robót, dołączony do niniejszego rozeznania cenowego, jest
wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego wykonawca może skorzystać, ale
nie ma takiego obowiązku.
Materiały z rozbiórki do wywiezienia
bądź utylizacji po stronie Wykonawcy.
2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości
składania ofert częściowych.
2.3. Prawa i
obowiązki Stron, warunki gwarancji, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych
rozliczeń, a także odpowiedzialność Stron zawiera projekt umowy stanowiący załącznik
Nr 3 do niniejszego zaproszenia
3.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy
spełniający niżej określone warunki:
1)
Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną
wiedzę
i doświadczenie,
2)
Dysponuje odpowiednim potencjałem
technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od
dnia podpisania umowy do 30.06.2020 r.
5.
WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:
Wynagrodzenie
wynikać będzie z ceny zaoferowanej przez Wykonawcę jako wynagrodzenie ryczałtowe. Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania
wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania
innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie,
pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą
do żądania zmiany
wynagrodzenia umownego.
Wykonawca wartość
zamówienia przedstawia w formularzu oferty (załącznik nr 4) na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza
się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty
(związania ofertą) oraz okres trwania umowy.
Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej
nie będzie rozpatrywana.
Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania
ofert).
6.
WARUNKI ROZLICZENIA:
Podstawą
do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą
wystawienia faktury będzie protokół zdawczo – odbiorczy, otrzymania
dokumentacji – protokołów z przeprowadzonych kontroli stanu technicznego
obiektów podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Zapłata za wykonane
przeglądy nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
7.
FORMA SKŁADANIA OFERT:
Wykonawca
złoży ofertę za pośrednictwem platformy
zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/
lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings,
8.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 27 kwietnia 2020 r. do godz. 14.30.
9.
PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE
SIĘ KIEROWAŁ:
a) Kryterium wyboru ofert
przez zamawiającego: cena
b) Waga kryterium: 100%.
10.
POZOSTAŁE INFORMACJE
Kontaktowanie się z Zamawiającym:
c) w
przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym
dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262
14 62 (osoby
do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych, Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),
d) w przypadku pytań związanych z obsługą
platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open
Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
11. PODPISANIE UMOWY:
Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający
zleci realizację przedmiotu zamówienia.
12. ZMIANA
TREŚCI ZAPROSZENIA.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści
niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą
mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin
składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim
oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich
wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania
bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
13. OBOWIĄZEK
INFORMACYJNY
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO”
informuję, że:
1)
Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262
14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,
reprezentowany przez dyrektora Gminnego
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2)
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych
za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl
lub pisemnie na adres Administratora.
3)
Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c
RODO).
4)
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww.
celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach
szczególnych, w tym przepisów
archiwalnych.
5)
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą
podlegać profilowaniu.
6)
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy
(obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7) W
związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu
następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b)
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo
do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d)
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),
w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych osobowych (RODO).
8)
Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie
danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9)
Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy
powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom
uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Załączniki:
1)
Załącznik
nr 1 – Szkic lokalu
2)
Załącznik
nr 2 – Kosztorys ofertowy, przedmiar
3)
Załącznik
nr 3 - Projekt Umowy
4)
Załącznik
nr 4 - Druk oferty.
Dyrektor
/Agnieszka Ciemachowska /
2020-04-29 11:57 | Agnieszka Ciemachowska |
Informacja
o
wyborze
oferty
Zamawiający
-
Gminny
Zakład
Gospodarki
Komunalnej
i
Mieszkaniowej
w
Wągrowcu,
zawiadamia,
że
w
wyniku
rozpatrzenia
ofert
złożonych
w
ramach
zapytania
ofertowego
na
zadanie
pn.,,Remont
lokalu
mieszkalnego
-
budynek
mieszkalny
wielorodzinny
w
miejscowości
Rąbczyn
68
lokal
nr
3,
gm.
Wągrowiec"
(ID335172),
wybrana
została
oferta
złożona
przez:
Usługowy
Zakład
Instalacji
Sanitarnych
C.O.
i
Gaz
Przemysław
Wojciechowski.
W
załączeniu
protokół
z
postępowania.
Zapraszam
do
udziału
w
kolejnych
postępowaniach
Agnieszka
Ciemachowska |
2020-04-23 08:48 | Agnieszka Ciemachowska |
Zamawiający
informuje,
że
w
związku
z
prowadzonym
zamówieniem
wpłynęły
pytania
do
opisu
przedmiotu
zamówienia: Pytanie nr 1 W opisie jak i w szkicu rysunku oraz przedmiarze robót brak informacji o wysokości pomieszczeń. Czy związku z tym Zamawiający może taką informacje udostępnić? odp. wysokość wszystkich pomieszczeń objętych przedmiotowym remontem wynosi 2,90 m Pytanie nr 2 W przedmiarze robót pozycja nr 89 widnieje zapis: "Urządzenie do podgrzewania wody ze zbiornikiem o poj. 150 dm3" . Czy Zamawiający może wskazać jakiego typu ma być to urządzenie (gazowe czy elektryczne) oraz czy to ma być tylko zbiornik na wodę (bojler) czy komplet urządzeń "terma" i zbiornik na wodę jako zespół? odp. poz. 89 obejmuje montaż zbiornika na wodę (bojlera elektrycznego) o poj. 100 dm3 Pytanie nr 3 W przedmiarze robót pozycja nr 109 widnieje zapis: "Demontaż i rozebranie kotła o powierzchni ogrzewanej do 6,5 m2". Proszę o wskazanie Zamawiającego czy ma zostać zamontowane inne źródło ciepła lub co najważniejsze do czego ma być podłączone centralne ogrzewanie w lokalu? odp. w remontowanym lokalu w pomieszczeniu łazienki wyprowadzone są rury zasilania zdalnego centralnego ogrzewania, w poz. 117 opisano montaż szafki z rozdzielaczem centralnego ogrzewania do czterech grzejników Ponadto Zamawiający prostuje poz. 32 przedmiaru robót: poz. 32 jest 37,75 m3, winno być 1,888 m3 Agnieszka Ciemachowska |
Komunikaty