Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GZGKiM.3331-34/20.ZM Remont lokalu mieszkalnego - budynek mieszkalny wielorodzinny w miejscowości Rąbczyn 68 lokal nr 3, gm. Wągrowiec

Agnieszka Ciemachowska
Urząd Gminy Wągrowiec Oddział: GZGKIM
Termin:
Zamieszczenia : 10-04-2020 22:22:00
Składania : 27-04-2020 14:30:00
Otwarcia : 27-04-2020 14:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

GZGKiM.3331-34/20.ZM                                                          Wągrowiec, dnia 10 kwietnia 2020 r.

 

Zamawiający:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62

reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu

 

ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA :

 

zadanie pt.: ,,Remont lokalu mieszkalnego - budynek mieszkalny wielorodzinny                              

w miejscowości Rąbczyn 68 lokal nr 3, gm. Wągrowiec”                      

 

1.          TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

     Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający, prowadzi postępowanie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych                                          (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) w formie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem  nr 1/2015 p.o. Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

 

2.        OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1.Przewidywany zakres rzeczowy robót budowlanych.

Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane w lokalu nr 3 (szkic lokalu stanowi załącznik nr 1 do zaproszenia) budynku wielorodzinnego w miejscowości Rąbczyn 68, gm. Wągrowiec. Przedmiotowe roboty to:

- roboty rozbiórkowe i budowlane w zakresie rozebrania wykładzin ściennych i posadzkowych, rozebranie ścianek działowych,

- zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych i podłóg wraz  z podsypkami izolacyjnymi,

- wykucie z muru ościeżnic drewnianych, przymurowanie i wykonanie nowych ścianek działowych z bloczka betonu komórkowego i uzupełnienie tynków,

- na posadzce wykonanie nowych podkładów wraz z izolacją przeciwwilgociową i termiczną,

- obsadzenie nowej stolarki drzwiowej,

- wykonanie wypraw gipsowych na stropie i ścianach,

- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków,

- ułożenie w całym lokalu posadzek z płytek ceramicznych (zalecane płytki w kształtach i kolorze drewnianych paneli,

- w części aneksu kuchennego wykonanie fartucha z płytek ceramicznych, a w łazience płytki ceramiczne na wysokość 2,00 m,  ponadto w łazience przewidziano obniżenie sufitu o około 50 cm.

Przedmiotowy zakres robót obejmuje  wykonanie instalacji wewnętrznej wodociągowo-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i elektrycznej wraz z demontażem istniejącej i przebudowanie nowej  według dołączonego szkicu lokalu mieszkalnego w zakresie funkcji użytkowej.

Szczegółowy zakres prac oraz powierzchnie pomieszczeń zostały określone w załączniku nr 2 – kosztorys ofertowy, przedmiar robót. Przedmiar robót, dołączony do niniejszego rozeznania cenowego, jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego wykonawca może skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku.

Materiały z rozbiórki do wywiezienia bądź utylizacji po stronie Wykonawcy. 

 

2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

2.3. Prawa i obowiązki Stron, warunki gwarancji, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność Stron zawiera projekt umowy stanowiący załącznik Nr 3 do niniejszego zaproszenia

 

3.        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:

1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę
i doświadczenie,

2) Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

4.          TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:   od dnia podpisania umowy do 30.06.2020 r.

 

5.          WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:

Wynagrodzenie wynikać będzie z ceny zaoferowanej przez Wykonawcę jako wynagrodzenie ryczałtowe.  Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą                     do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.

Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty (załącznik nr 4) na  stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.

Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.

Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

6.        WARUNKI ROZLICZENIA:

Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo – odbiorczy, otrzymania dokumentacji – protokołów z przeprowadzonych kontroli stanu technicznego obiektów podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Zapłata za wykonane przeglądy nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.

 

7.           FORMA  SKŁADANIA OFERT:

Wykonawca złoży ofertę  za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings,

 

8.        TERMIN SKŁADANIA OFERT:   27 kwietnia 2020 r. do godz. 14.30.

 

9.        PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ:

a)   Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego:  cena

b)   Waga kryterium: 100%.

 

10.        POZOSTAŁE INFORMACJE

            Kontaktowanie się z Zamawiającym:

c)   w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel.  67  262 14 62 (osoby do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych,  Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),

d)    w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

11.   PODPISANIE UMOWY:

Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci realizację przedmiotu zamówienia.  

 

12.   ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

 

13.   OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku   z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,  reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl  lub pisemnie na adres Administratora.

3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających  z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,  w tym przepisów archiwalnych. 

5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),

 w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

Załączniki:

1)     Załącznik nr 1 – Szkic lokalu

2)     Załącznik nr 2 – Kosztorys ofertowy, przedmiar

3)     Załącznik nr 3 - Projekt Umowy

4)     Załącznik nr 4 - Druk oferty.

 

 

 

 

 

 

                  Dyrektor

 

/Agnieszka Ciemachowska /

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
3331-34.20.ZM - ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY (1).pdf pdf 371.78 2020-04-10 22:22:00 Postępowanie
załącznik nr 1 - szkic lokalu.pdf pdf 60.83 2020-04-10 22:22:00 Postępowanie
załącznik nr 2 - Kosztorys ofertowy, przedmiar.pdf pdf 255.62 2020-04-10 22:22:00 Postępowanie
3331-34.20.ZM Załącznik nr 3 - wzór umowy (1).pdf pdf 229.31 2020-04-10 22:22:00 Postępowanie
3331-34.20. ZM Załacznik nr 4 do zaproszenia - druk oferty. (1).pdf pdf 157.57 2020-04-10 22:22:00 Postępowanie
3331-34.20. ZM Załacznik nr 4 do zaproszenia - druk oferty. (1).doc doc 46 2020-04-10 22:22:00 Kryterium
protokół.pdf pdf 370.11 2020-04-29 11:57:32 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-04-29 11:57 Agnieszka Ciemachowska Informacja o wyborze oferty Zamawiający - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, zawiadamia, że w wyniku rozpatrzenia ofert złożonych w ramach zapytania ofertowego na zadanie pn.,,Remont lokalu mieszkalnego - budynek mieszkalny wielorodzinny w miejscowości Rąbczyn 68 lokal nr 3, gm. Wągrowiec" (ID335172), wybrana została oferta złożona przez: Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. i Gaz Przemysław Wojciechowski. W załączeniu protokół z postępowania. Zapraszam do udziału w kolejnych postępowaniach Agnieszka Ciemachowska

protokół.pdf

2020-04-23 08:48 Agnieszka Ciemachowska Zamawiający informuje, że w związku z prowadzonym zamówieniem wpłynęły pytania do opisu przedmiotu zamówienia:

Pytanie nr 1
W opisie jak i w szkicu rysunku oraz przedmiarze robót brak informacji o wysokości pomieszczeń. Czy związku z tym Zamawiający może taką informacje udostępnić?

odp. wysokość wszystkich pomieszczeń objętych przedmiotowym remontem wynosi 2,90 m

Pytanie nr 2
W przedmiarze robót pozycja nr 89 widnieje zapis: "Urządzenie do podgrzewania wody ze zbiornikiem o poj. 150 dm3" . Czy Zamawiający może wskazać jakiego typu ma być to urządzenie (gazowe czy elektryczne) oraz czy to ma być tylko zbiornik na wodę (bojler) czy komplet urządzeń "terma" i zbiornik na wodę jako zespół?

odp. poz. 89 obejmuje montaż zbiornika na wodę (bojlera elektrycznego) o poj. 100 dm3

Pytanie nr 3
W przedmiarze robót pozycja nr 109 widnieje zapis: "Demontaż i rozebranie kotła o powierzchni ogrzewanej do 6,5 m2". Proszę o wskazanie Zamawiającego czy ma zostać zamontowane inne źródło ciepła lub co najważniejsze do czego ma być podłączone centralne ogrzewanie w lokalu?

odp. w remontowanym lokalu w pomieszczeniu łazienki wyprowadzone są rury zasilania zdalnego centralnego ogrzewania, w poz. 117 opisano montaż szafki z rozdzielaczem centralnego ogrzewania do czterech grzejników


Ponadto Zamawiający prostuje poz. 32 przedmiaru robót:
poz. 32 jest 37,75 m3, winno być 1,888 m3

Agnieszka Ciemachowska

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont lokalu mieszkalnego - budynek mieszkalny wielorodzinny w miejscowości Rąbczyn 68 lokal nr 3, gm. Wągrowiec zgodnie z ofertą, stanowiącą załącznik nr 4 do zaproszenia 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3195 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

3331-34.20. ZM Załac [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 uprawnienia - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie. Proszę potwierdzić wpisując "Posiadam" (0)
3 potencjał techniczny - Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Proszę potwierdzić wpisując "Dysponuję " (0)
4 Akceptacja warunków umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1023