Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZP.271.05.2020.1022 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni w celu realizacji projektu w obszarze turystyczno-gastronomicznym

Deadlines:
Published : 09-04-2020 15:42:00
Placing offers : 22-05-2020 08:00:00
Offers opening : 22-05-2020 08:30:00
Procedure: Przetarg nieograniczony
Type: Supply

Requirements and specifications


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni na potrzeby realizacji projektu „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze turystyczno-gastronomicznym”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.

Przedmiot zamówienia został podzielony na dziewięć części:

CZĘŚĆ 1 - Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego, drukarek, urządzeń elektronicznych oraz innego wyposażenia biurowego na potrzeby realizacji projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.1 do niniejszej specyfikacji.

CZĘŚĆ 2 - Zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych i biurowych na potrzeby realizacji projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.2 do niniejszej specyfikacji.

CZĘŚĆ 3  - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni hotelarskiej (s. nr 10) w ZS1 na potrzeby realizacji projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.3 do niniejszej specyfikacji.

CZĘŚĆ 4 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni organizacji usług kelnerskich (s.nr 14) w ZS1 na potrzeby realizacji projektu . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.4 do niniejszej specyfikacji.

CZĘŚĆ 5 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni technologii gastronomicznej (s. nr 15) w ZS1 na potrzeby realizacji projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.5 do niniejszej specyfikacji.

CZĘŚĆ 6 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni technologii gastronomicznej  (s. nr 16) w ZS1 na potrzeby realizacji projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.6 do niniejszej specyfikacji.

CZĘŚĆ 7 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni technologiczno-cukierniczej  (s. nr 18) w ZS1 , pracowni warsztatowej nr W1-ZS1 , pracowni warsztatowej nr W2- ZS1 na potrzeby realizacji projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.7 do niniejszej specyfikacji.

CZĘŚĆ 8 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni kucharskiej w ZS5 na potrzeby realizacji projektu.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.8 do niniejszej specyfikacji.

CZĘŚĆ 9 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni cukierniczej w ZS5 na potrzeby realizacji projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.9 do niniejszej specyfikacji.


Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
2020-OJS070-166292-pl(1).pdf pdf 241.84 2020-04-09 15:42:00 Proceeding
SIWZ - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia.pdf pdf 14734.5 2020-04-09 15:42:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK nr 1.1 Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego, drukarek, urządzeń elektronicznych oraz innego wyposażenia biurowego na potrzeby realizacji projektu..doc doc 264 2020-04-09 15:42:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK nr 1.2 Zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych i biurowych na potrzeby realizacji projektu..doc doc 112.5 2020-04-09 15:42:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK nr 1.2.1.jpg jpg 576.95 2020-04-09 15:42:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK nr 1.2.2.jpg jpg 602.04 2020-04-09 15:42:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK nr 1.2.3.jpg jpg 682.24 2020-04-09 15:42:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK nr 1.2.4.jpg jpg 661.63 2020-04-09 15:42:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK nr 1.2.5.pdf pdf 557.77 2020-04-09 15:42:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK nr 1.3 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni hotelarskiej (s. nr 10) w ZS1 na potrzeby realizacji projektu..doc doc 126.5 2020-04-09 15:42:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK nr 1.4 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni organizacji usług kelnerskich (s.nr 14) w ZS1 na potrzeby realizzacji projektu..doc doc 157.5 2020-04-09 15:42:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK nr 1.5 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni technologii gastronomicznej (s. nr 15) w ZS1 na potrzeby realizacji projektu..doc doc 273 2020-04-09 15:42:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK nr 1.6 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni technologii gastronomicznej (s. nr 16) w ZS1 na potrzeby realizacji projektu..doc doc 535 2020-04-09 15:42:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK nr 1.7 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni technologiczno-cukierniczej (s. nr 18) w ZS1 , pracowni warsztatowej nr W1, W2 w ZS1..doc doc 212.5 2020-04-09 15:42:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK nr 1.8 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni kucharskiej w ZS5 na potrzeby realizacji projektu..doc doc 138.5 2020-04-09 15:42:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK nr 1.9 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni cukierniczej w ZS5 na potrzeby realizacji projektu..doc doc 133 2020-04-09 15:42:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK nr 2 JEDZ.xml xml 246.54 2020-04-09 15:42:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK nr 3-Formularz ofertowy.doc doc 966 2020-04-09 15:42:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK nr 4- Wzór umowy.pdf pdf 2426.06 2020-04-09 15:42:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK nr 5-Oświadczenie dotyczace grupy kapitałowej.doc doc 39 2020-04-09 15:42:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK nr 6-Wzór oświadczenia Wykonawcy o orzeczeniubraku orzeczenia ....doc doc 34.5 2020-04-09 15:42:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK nr 7-Wzór oświadczenia Wykonawcy o wydaniu braku wydania ...doc doc 36 2020-04-09 15:42:00 Proceeding
Odpowiedź do postępowania ZP.271.05.2020.1022 na pytania z dnia 23.04.2020.pdf pdf 621.83 2020-04-24 12:53:25 Public message
Odpowiedź do postępowania ZP.271.05.2020.1022 na pytania z dnia 15.05.2020 ćd..pdf pdf 312.86 2020-05-18 12:49:16 Public message
Odpowiedź do postępowania ZP.271.05.2020.1022 na pytania z dnia 15.05.2020.pdf pdf 743.91 2020-05-15 16:07:27 Public message
Odpowiedź do postępowania ZP.271.05.2020.1022 na pytania z dnia 18.05.2020.pdf pdf 353.32 2020-05-18 13:45:26 Public message
Odpowiedź do postępowania ZP.271.05.2020.1022 na pytania z dnia 18.05.2020 ćd..pdf pdf 323.7 2020-05-19 12:21:01 Public message
Odpowiedź do postępowania ZP.271.05.2020.1022 na pytania z dnia 19.05.2020.pdf pdf 425.7 2020-05-19 12:21:59 Public message
Odpowiedź do postępowania ZP.271.05.2020.1022 na pytania z dnia 20.05.2020.pdf pdf 440.89 2020-05-21 11:56:22 Public message
Odpowiedź do postępowania ZP.271.05.2020.1022 na pytania z dnia 21.05.2020.pdf pdf 397.98 2020-05-21 14:41:57 Public message
Informacja z otwarcia ofert z dnia 22.05.2020.pdf pdf 1037.58 2020-05-22 10:49:23 Public message
ZAŁĄCZNIK nr 5-Oświadczenie dotyczace grupy kapitałowej.doc doc 39 2020-05-22 10:56:00 Public message
Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 3808.09 2020-06-02 13:39:31 Public message
wniosek o zwrot wadium(1).rtf rtf 278.09 2020-06-05 08:48:40 Public message
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 1827.38 2020-06-15 19:52:22 Public message
2020-OJS117-283806-pl Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia TED.pdf pdf 257.22 2020-06-18 12:27:06 Public message

Announcements

2020-06-18 12:27 Justyna Polańska Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni w celu realizacji projektu w obszarze turystyczno-gastronomicznym. Zakup dostawa i montaż wyposażenia dotyczy pracowni Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Sączu i Zespołu Szkół nr 5-Specjalnych w Nowym, oraz biura projektu. Zamówienie przeznaczone dla uczestników projektu: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze turystyczno-gastronomicznym”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR. - OGŁOSZENIE OPUBLIKOWANE NA TED

2020-OJS117-283806-p [...].pdf

2020-06-15 19:52 Justyna Polańska Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni w celu realizacji projektu w obszarze turystyczno-gastronomicznym. Zakup dostawa i montaż wyposażenia dotyczy pracowni Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Sączu i Zespołu Szkół nr 5-Specjalnych w Nowym, oraz biura projektu. Zamówienie przeznaczone dla uczestników projektu: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze turystyczno-gastronomicznym”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2020-06-05 08:48 Justyna Polańska ZWROT WADIUM OFERENTOM, KTÓRYCH OFERTY NIE ZOSTAŁY WYBRANE JAKO NAJKORZYSTNIEJSZE.
Zamawiający Miasto Nowy Sącz–Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości informuje, że zgodnie z zasadą Wadium zwracane jest po zakończeniu postępowania, tj. po wyłonieniu wykonawcy lub po unieważnieniu postępowania, niezwłocznie po otrzymaniu wniosku o zwrot wadium. Wzór wniosku, można pobrać z załączenia.Wypełniony wniosek należy przedłożyć zamawiającemu w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy.

wniosek o zwrot wadi [...].rtf

2020-06-05 08:44 Justyna Polańska The message was withdrawn by the Buyer.
2020-06-02 13:39 Justyna Polańska ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 02-06-2020.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), Zamawiający Miasto Nowy Sącz–Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZP.271.05.2020.1022 wybrano najkorzystniejsze oferty dla 4 części zamówienia. Szczegóły w załączonym komunikacie.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2020-05-22 10:56 Justyna Polańska ZAMAWIAJĄCY PRZYPOMINA: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji Z OTWARCIA OFERT przekazuje Zamawiającemu za pośrednictwem Platformy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Oświadczenie w wersji elektronicznej ma być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W załączeniu wzór formularza stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

ZAŁĄCZNIK nr 5-Oświa [...].doc

2020-05-22 10:49 Justyna Polańska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT ZP.271.05.2020.1022. Zamawiający – Miasto Nowy Sącz -Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości, ul. Wyspiańskiego 13, 33-300 Nowy Sącz, działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zmianami) przekazuje informację z otwarcia ofert, które odbyło się w dniu 22.05.2020 o godz. 08:30. Informacja w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2020-05-21 14:41 Justyna Polańska ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA- W odpowiedzi na pytania do postępowania przetargowego, które wpłynęły na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/334730 dnia 21.05.2020r. Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości udziela odpowiedzi. Treść zapytań i odpowiedzi w załączniku.

Odpowiedź do postępo [...].pdf

2020-05-21 11:56 Justyna Polańska ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA- W odpowiedzi na pytania do postępowania przetargowego, które wpłynęły na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/334730 dnia 20.05.2020r. Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości udziela odpowiedzi. Treść zapytań i odpowiedzi w załączniku. Odpowiedź do post...
Odpowiedź do post...

Odpowiedź do postępo [...].pdf

2020-05-19 12:21 Justyna Polańska ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA- W odpowiedzi na pytania do postępowania przetargowego, które wpłynęły na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/334730 dnia 19.05.2020r. Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości udziela odpowiedzi. Treść zapytań i odpowiedzi w załączniku. Odpowiedź do post...

Odpowiedź do postępo [...].pdf

2020-05-19 12:21 Justyna Polańska ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA- W odpowiedzi na pytanie do postępowania przetargowego, które wpłynęło na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/334730 dnia 18.05.2020r. Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości udziela odpowiedzi. Treść zapytań i odpowiedzi w załączniku. Odpowiedź do post...

Odpowiedź do postępo [...].pdf

2020-05-18 13:45 Justyna Polańska ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA- W odpowiedzi na pytanie do postępowania przetargowego, które wpłynęło na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/334730 dnia 18.05.2020r. Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości udziela odpowiedzi. Treść zapytań i odpowiedzi w załączniku.
Odpowiedź do post...

Odpowiedź do postępo [...].pdf

2020-05-18 12:49 Justyna Polańska ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA- W odpowiedzi na pytanie do postępowania przetargowego, które wpłynęło na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/334730 dnia 15.05.2020r. Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości udziela odpowiedzi. Treść zapytań i odpowiedzi w załączniku.

Odpowiedź do postępo [...].pdf

2020-05-15 16:07 Justyna Polańska ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA- W odpowiedzi na pytania do postępowania przetargowego, które wpłynęły na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/334730 dnia 15.05.2020r. Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości udziela odpowiedzi. Treść zapytań i odpowiedzi w załączniku.

Odpowiedź do postępo [...].pdf

2020-04-24 12:53 Justyna Polańska ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA- W odpowiedzi na pytania do postępowania przetargowego, które wpłynęły na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/334730 dnia 23.04.2020r. Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości udziela odpowiedzi. Treść zapytań i odpowiedzi w załączniku.

Odpowiedź do postępo [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 1629