Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-04-2020 10:15:00 |
Składania : | 09-04-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 09-04-2020 10:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Zamawiający jest
zobowiązany do przeprowadzenia szacowania wartości zamówienia w myśl artykułów
32-35 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W celu zapewnienia rzetelności
i transparentności procesu, Zamawiający zdecydował się na
zastosowanie w tym celu platformy zakupowej.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 52 398 78 46.
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Zamiarem Zamawiającego jest, aby Wykonawca – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego działał przy realizacji inwestycji w jego imieniu.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji Projektu pn.: „Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”, zwanego dalej „Projektem”. W skład Projektu, który będzie podlegał nadzorowi będą wchodziły następujące zadania ujęte we wniosku o dofinansowanie w/w projektu obejmujące bloki tematyczne:
a.
Dokumentację
projektową oraz budowę hali sortowni wraz z infrastrukturą (selektywna zbiórka)
b. Technologię linii selekcji, w tym prasę (selektywna zbiórka)
c. Zakup pojemników dla Gmin – pomoc przy wdrożeniu systemu selektywnej zbiórki
d. Budowę 5 zadaszonych boksów magazynowych dla składowania posegregowanych odpadów: tworzyw sztucznych, metalu i innych surowców.
e. Dokumentację projektową oraz przebudowę i rozbudowę istniejącego placu na odpady budowlane na plac o powierzchni do 3600 m2 na bioodpady i polepszacz glebowy na działce o nr 217/6
f. Technologię RDFu
g. Budowę zadaszonego placu na odpady budowlane o pw. do 5500m2 z panelami fotowoltaicznymi na dachu
h. Rozbudowę istniejącego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów (ZZO) Nowy Dwór Sp. z o.o., wraz z niezbędną infrastrukturą w tym halą magazynową na odpady surowcowe z panelami fotowoltaicznymi na dachu i zbiornika ppoż.
i. Dokumentację projektową oraz budowę stacji transformatorowej o mocy 800 kW (ST4)
j. Budowę przyłącza kablowego średniego napięcia z linii SN-15 kV Sępólno wraz ze złączem kablowym
k. Budowę stacji transformatorowej o mocy 800 kW (ST2) z projektowanego złącza kablowego oraz zmianę sposobu zasilania istniejącej stacji transformatorowej ST1
l. Budowę parkingu i budynku kontroli (kontenera).
m. Dostawę maszyn (rozdrabniacz mobilny wraz z zestawem wałów rozdrabniających, ładowarka średnia, wózek widłowy, samochód hakowy z norma DIN do odbioru kontenerów z PSZOK), Ładowarka, wózek widłowy
n. Dostawę maszyn mobilnych do obsługi placu na bio odpady (separator na szkło, stół densymetryczny, separator do frakcji lekkiej, stacja kontenerowa sprężarek)
o. Promocję projektu i działania edukacyjne – projekt i budowa ścieżki edukacyjnej
p. Nadzór nad rozliczeniem inwestycji już zrealizowanych, przeznaczonych do refinansowania:
p.1. Rozwój infrastruktury do odzysku i recyklingu odpadów w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.,
p.1.1. Budowa instalacji biologicznego przetwarzania odpadów w systemie zamkniętych bioreaktorów żelbetowych wraz z usprawnieniem odbioru frakcji podsitowej z sortowni w ramach dostosowania kompostowni w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o. w gminie Chojnice do wymogów rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 Września 2012 r. w sprawie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1052),.
p.1.2. Budowa sieci sanitarnych i elektrycznych związanych z budową linii do doczyszczania odpadów zbieranych selektywnie oraz budową instalacji biologicznego przetwarzania odpadów na terenie ZZO Nowy Dwór i Kolektor zrzutowy ze zbiornika wód deszczowych znajdującego się na terenie ZZO Nowy Dwór,
p.1.3. Budowa linii do doczyszczania odpadów zbieranych selektywnie wraz z budową hali w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.
p.1.4. Dostawa maszyn do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o. (ładowarka kołowa, przesiewacz mobilny),
p.2. Dostawa prasy kanałowej z perforatorem wraz z przenośnikiem załadowczym.
Łączna szacunkowa wartość zadań objętych nadzorem wynosi: ok. 75 137 894,7 zł netto.
Planowany termin zakończenia robót budowlanych/usług/dostaw w ramach Projektu: 31.12.2022 r.
1.A Obowiązki:
1. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1.1 protokolarne przekazanie placu budowy przy udziale Zamawiającego dla poszczególnych zadań wymienionych w Projekcie;
1.2 kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, książek obmiarów i dokonywanie wpisów przez inspektorów branżowych;
1.3 sporządzanie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonego nadzoru;
1.5 zlecenie na swój koszt ekspertyzy porównawczej lub niezależnego eksperta w przypadku stwierdzenia wątpliwości lub wadliwości wykonanych działań opisanych w w/w punkcie.
1.6 udzielanie wykonawcy robót/dostaw/usług wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących danego zadania;
1.7 współdziałanie – porozumienie z autorem dokumentacji projektowej w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwanie od projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego;
1.8 powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzających przejęcie obowiązków na budowie;
1.9 reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, bhp, przeciwpożarowymi i normami oraz pozwoleniami na budowę i odpowiednimi zgłoszeniami;
1.10 zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego;
1.11 informowanie z wyprzedzeniem i uzgadnianie z Zamawiającym odstępstw od zakresu podstawowego inwestycji, zmian technicznych, robót dodatkowych/ powodujących wzrost kosztów i zakres inwestycji, w szczególności w związku z otrzymanym dofinansowaniem ze środków UE i związanymi z tym ograniczeniami;
1.12 zachowanie zgodności przedmiotu umowy robót budowlanych/usług/dostaw ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia dla danego postępowania oraz pomoc Zamawiającemu w rozwiązaniu problemów z legalizacją ewentualnych zmian;
1.13 przedstawienie Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek wszelkich nieprzewidzianych robót, przeprowadzenie procedury zgodnie z wymogami dofinansowanego Projektu;
1.14 zapobieganie roszczeniom wykonawcy robót/usług/dostaw;
1.15 identyfikowanie wszędzie, gdzie jest to możliwe, ryzyka powstania potencjalnych roszczeń ze strony wykonawcy robót/usług/dostaw i stron trzecich oraz bezzwłoczne informowanie o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom i ewentualnych ich rozwiązań;
1.16 rozpatrywanie roszczeń wykonawcy robót/usług/dostaw i przedstawienie Zamawiającemu stanowiska Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w odniesieniu do nich;
1.17 zawiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót/usług/dostaw oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy;
1.18 w przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym a wykonawcą robót/usług/dostaw dotyczący realizacji inwestycji, wsparcie Zamawiającego, poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska Wykonawcy co do przedmiotu sporu;
1.19 udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją inwestycji;
1.20 znajomość wszystkich przepisów wydanych przez władze centralne i miejscowe oraz innych przepisów i wytycznych, które w jakikolwiek sposób są związane z realizowaną inwestycją. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas realizacji inwestycji;
1.21 sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, w tym zapobieganie zastosowaniu wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie, w szczególności:
a) nadzorowanie badań materiałów budowlanych,
b) kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów,
c) zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez wykonawcę robót,
d) zatwierdzanie przed wbudowaniem materiałów i półwyrobów oraz dokonywanie ich oceny jakościowej i zgodności z wymaganiami obowiązujących norm,
e) zlecanie wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwość co do ich jakości,
f) dopilnowanie, aby w przypadku, gdy wykonawca ma zamiar użyć materiały zamienne, jednakże spełniające parametry techniczne wymagane w dokumentacji projektowej, uzyskał on pisemne: aprobatę projektanta i zgodę Inspektora Nadzoru Inwestorskiego,
1.22 sprawdzanie jakości wykonanych usług/dostaw,
a) sprawdzenia gotowości do odbioru,
b) przeprowadzenia komisyjnych odbiorów częściowych i wstępnych wraz z dokumentacją fotograficzną w wersji elektronicznej,
c) wystawienia świadectwa odbioru końcowego,
d) przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą,
e) uczestniczenie w procesie odbioru i rozliczenia końcowego;
1.24 sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu podpisanych protokołów odbiorów częściowych oraz końcowych robót/dostaw/usług wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, dokumentacji rzeczowo-finansowej – powykonawczej, w sposób zapewniający sprawne i terminowe płatności wykonawcy robót/usług/dostaw;
1.25 kontrolowanie prawidłowości treści protokołów odbioru oraz faktur sporządzanych przez wykonawcę robót/usług/dostaw w zakresie fakturowania robót finansowanych przez jednostki współfinansujące, w szczególności weryfikacja i potwierdzenie protokołem wystawionych przez wykonawcę robót/usług/dostaw faktur pod względem formalnym, prawnym, merytorycznym w terminie 2 dni od ich otrzymania od Zamawiającego, w tym rozliczenie umowy na roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia;
1.26 kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad BHP oraz utrzymania porządku na terenie budowy;
1.27 monitorowanie finansowe Projektu w tym wykonywanie analiz w zakresie płynności Projektu;
1.28 weryfikacja i nadzór nad promocją oraz działaniami informującymi i edukacyjnymi;
1.29 sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających potwierdzonych wykonaną dokumentacją fotograficzną w wersji elektronicznej;
1.30 żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót;
1.31 podejmowania decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem;
1.32 wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót/usług/dostaw, która zachowuje się niewłaściwie, jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy;
1.33 uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, potwierdzonych każdorazowo protokołem;
1.34 uczestniczenie w prowadzonych rozruchach mechanicznych i technologicznych;
1.35 przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru gotowych elementów obiektu/obiektów;
1.36 uczestniczenie w procedurze uzyskiwania pozwolenia na użytkowanie dla projektu;
1.37 protokolarne potwierdzenie faktycznie wykonanych robót/usług/dostaw;
1.38 protokolarne dokonywanie obmiaru wykonanych robót;
1.39 pisemne potwierdzenie usunięcia przez wykonawcę ewentualnych wad, usterek, niedoróbek;
1.40 przygotowywanie i prowadzenie procedury ewentualnych zmian do umów z wykonawcami robót/usług/dostaw i przedstawienie projektów zmian do umów do zatwierdzenia Zamawiającemu;
1.41 weryfikacja przygotowanej przez Zamawiającego dokumentacji przetargowej oraz zapytań ofertowych związanych z realizacją poszczególnych zadań Projektu w zakresie merytorycznym związanym z przedmiotem zamówienia oraz naniesienie zmian, poprawek, aktualizacji, w terminie 7 dni od dnia przekazania dokumentacji przez Zamawiającego w szczególności zgodnych z:
a) Ustawą Pzp wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy (w tym m.in.: Rozporządzenie w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postepowaniu o udzielenie zamówienia z dnia 26 lipca 2016 r.) oraz zasadą konkurencyjności
b) złożonym wnioskiem do konkursu POiŚ nr POIS.02.02.00 – IW.02-00-205/17 dla zadania pod nazwą „Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o., wytycznymi Zamawiającego oraz podpisaną umową o dofinansowanie Projektu nr POIS.02.02.00-00-0032/18-00
c) innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
d) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie warunków obniżania wartości korekt finansowych oraz wydatków poniesionych nieprawidłowo związanych z udziałem zamówień (Dz. U. z 2016 r. poz. 200 z późn. zm. zmienione rozporządzeniem z dnia 22 lutego 2017 r., Dz. U. z 2017 r. poz. 615).
e) Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
1.42 uczestnictwo w procedurach udzielania zamówień publicznych związanych z realizacją poszczególnych zadań Projektu, uwzględniające m.in. udzielanie wyjaśnień na zapytania uczestników w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie merytorycznym związanym z przedmiotem zamówienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, tj. 2 dni od dnia otrzymania pytania od Zamawiającego w formie e-mailowej weryfikację ofert wykonawców pod kątem ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz pełnienie funkcji członka komisji przetargowych;
1.43 kontrolowanie właściwej realizacji postanowień umów zawartych z wykonawcami robót budowlanych/usług/dostaw;
1.44 organizacja narad budowy, w tym: protokołowanie narad, zwoływanie narad cyklicznych oraz na każdą prośbę Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych;
1.45 sporządzenie raportów zgodnie z pkt. 6 niniejszego rozdziału.
1.46 wymagana jest co najmniej dwa razy w tygodniu lub na każde wezwanie Zamawiającego obecność Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na terenie budów, która będzie każdorazowo potwierdzana w księdze wejść/wyjść;
1.47 sporządzanie oceny technicznej zrealizowanej inwestycji, która winna zawierać opis – zawarte umowy, dane techniczne obiektu, zakres rzeczowy, tok realizacji, warunki realizacji, pomiary, badania kontrolne, wnioski końcowe, dokumentacja fotograficzna;
1.48 sprawdzenie dokumentacji powykonawczej pod kątem prawidłowości wykonania budowy, w terminie 7 dni od dnia jej przekazania przez Zamawiającego, i potwierdzenie protokołem;
1.49 egzekwowanie od wykonawcy robót obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej robót;
1.50 Inspektor Nadzoru Inwestorskiego wraz z wykonawcą robót przygotują na dzień odbioru końcowego niezbędną dokumentację i wniosek do PINB celem zgłoszenia zakończenia robót lub uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie;
1.51 Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest:
a) zapewnić zakwaterowanie dla zespołu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i pokryć koszty podróży do miejsca zakwaterowania i z powrotem oraz podróży lokalnych,
b) zapewnić obsługę sekretarską i administracyjną.
1.52 Obsługa okresu pogwarancyjnego – zgodnie z pkt. 5 niniejszego rozdziału.
1.53 Weryfikacja przygotowanych przez wykonawcę robót budowlanych/usług/dostaw wszelkich niezbędnych regulaminów i instrukcji;
1.55 Przekazanie Zamawiającemu dwa razy w roku kalendarzowym aktualnego Harmonogramu Projektu lub potwierdzenie aktualności Harmonogramu Projektu wg stanu na 31 marca oraz, 30 września, w terminie 3 dni przed upływu powyższych terminów oraz w przypadku gdy zmiany w Harmonogramie Projektu dotyczą danych zawartych w Opisie Projektu, Wykonawca na polecenie Zamawiającego opracuje również aktualizację Opisu Projektu i harmonogramu.
1.57 Wywiązywanie się z obowiązków wynikających z umowy o dofinansowanie Projektu z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 r…w zakresie:
- monitoringu i sprawozdawczości,
- weryfikacji, stosowania i pilnowania wymogów dot. promocji Projektu.
1. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania obowiązków, jakie obciążają Zamawiającego, a w szczególności:
Celem zamówienia jest zapewnienie płynnej realizacji umów na roboty budowlane, usługi i dostawy związane z Projektem, nieprzekroczenie budżetu, terminowa realizacja i odbiór robót/usług/dostaw. Usługą, jaka ma być świadczona w ramach niniejszego zamówienia jest zarządzanie i nadzór nad Projektem wraz z weryfikacją dokumentacji projektowej oraz kontrolą postępu robót budowlanych/usług/dostaw zgodnie z umową oraz z wytycznymi i założeniami umowy na dofinansowanie z instytucją wdrażającą POIiŚ. Te zadania obejmują także administrowanie i koordynację wszystkich czynności, aż po etap ich rozliczenia, w tym nadzór nad robotami, zgodnie z warunkami umowy na roboty i obowiązującym polskim prawem budowlanym (w charakterze zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego).
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty