Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-04-2020 13:32:00 |
Składania : | 22-04-2020 13:00:00 |
Otwarcia : | 22-04-2020 13:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Działając w
trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) zapraszam do składania ofert na
wykonanie usługi: pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego
nad zadaniem inwestycyjnym pod nazwą
„Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej - Gmina Nowa Słupia
II Etap”.
Zamówienie planowane jest do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 , Oś priorytetowa 3 „Efektywna i zielona energia” – działanie 3.3 „Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym” .
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pn.: „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej - Gmina Nowa Słupia II Etap” oraz wszystkie czynności wynikające z prawa budowlanego, w tym w szczególności: nadzór nad wykonaniem robót w następujących siedmiu budynkach użyteczności publicznej:
1) Budynek Urzędu Gminy w Nowej Słupi,
2) Lokalny Punkt Informacyjno Konsultacyjny w Nowej Słupi,
3) Publiczna Szkoła w Paprocicach,
4) Publiczna Szkoła w Jeleniowie,
5) Publiczna Szkoła Podstawowa w Starej Słupi,
6) Publiczna Szkoła Podstawowa w Pokrzywiance,
7) Publiczna Szkoła Podstawowa w Mirocicach.
Dokumentacja techniczna dostępna jest pod linkiem:
http://dane.nowaslupia.pl/termo_II_dokumentacja2020.zip
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączone zapytanie ofertowe.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
UWAGA:
W sekcji "Przedmiot zamówienia" w pozycji nr 1 "Cena" - Proszę podać oferowany % od wartości brutto robót budowlanych.
Przedmiotowe
zapytanie ofertowe zostało zamieszczone także na stronie Bazy Konkurencyjności
pod numerem 1242054.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
lub pod nr tel: (41) 31 77 138.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-05-04 11:11 | Małgorzata Głowacka - Gawron | Zamawiający, w załączeniu przesyła informację o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2020-04-17 13:41 | Małgorzata Głowacka - Gawron | Zamawiający informuje, że do postępowania wpłynęły pytania, w załączeniu przesyłamy ich treść oraz odpowiedzi. |
Komunikaty