Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-04-2020 08:18:00 |
Składania : | 08-04-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na wykonanie badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie sprawdzenia stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji aparatów w budynku oddziału w Koszalinie zgodnie z obowiązującymi przepisami
( art.62 ust.1. pkt 2 Ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane Dz.U.
1994 nr 89 poz. 414 )
Zakres prac do wykonania:
Pomiary rezystancji izolacji - parter (budynek B) – 20 obwodów - oświetlenie zewnętrzne – kabel YAKY 4x16
mm2 - kable WLZ-ty – 9 obwodów - piwnica -18 obwodów - parter – 24 obwody - kotłownia – 12 obwodów - I piętro – 26 obwodów - II piętro – 24 obwody
- parter (budynek B) – 6 szt.
- piwnica - RG – 5szt.
- parter – 5szt.
- kotłownia - 2 szt.
- I piętro – 6 szt. - II piętro – 6 szt.
- parter (budynek B) – 85
punktów - słupy oświetlenia
zewnętrznego – 9 szt. - kotłownia – 12 punktów - I piętro – 96 punktów - II piętro – 55 punktów - piwnica – 39 punktów - parter – 63 punkty 4. Pomiary
rezystancji uziemienia - oprawy oświetlenia
zewnętrznego - połączenia wyrównawcze – 5
obwodów 5. Instalacja
piorunochronna - 6 uziomów – wg szkicu – nowa
część - 4 uziomy – wg szkicu – stara
część
2. Badanie wyłączników różnicowo-prądowych
3. Badanie
skuteczności ochrony przeciwporażeniowej
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: 30 dni od podpisania zlecenia przez Wykonawcę;
- usługa będzie potwierdzona protokołem odbioru prac, stanowiącymi podstawę do wystawienia faktury
- zamawiąjący wymaga udzielenia gwarancji wykonanych prac będący przedmiotem zlecenia
1.
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 2, bądź art. 97 ust. 1a ustawy Pzp;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 4 ustawy Pzp ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel 694 454 505
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty