Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RIR.21.22.2020 Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Adaptacja części pomieszczeń budynku C i budynku SUW Karolin dla potrzeb Działu Informatyki"”.

Termin:
Zamieszczenia : 18-03-2020 11:40:00
Składania : 27-03-2020 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 28.95 2020-03-18 11:40:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik graficzny.pdf pdf 289.97 2020-03-18 11:40:00 Przedmiot zamówienia
wzór UMOWA - dokumentacja.docx docx 52.77 2020-03-18 11:40:00 Kryterium

Komunikaty

2020-04-01 11:05 Jarosław Woltmanowski Zamawiający informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania najkorzystniejszą ofertę, w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert (najniższa cena), złożyła firma GT ARCHITEKCI Tomasz Gryglicki. Wartość oferty – 17 200,00 zł netto.
2020-03-26 18:54 Jarosław Woltmanowski Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły pytania:
Pytanie 1: Proszę o informację które pomieszczenia mają być klimatyzowane, w których ma być zaprojektowana wentylacja mechaniczna.
Czy posiadają państwo rzut partery całego budynku C ul. Oficerska
Odpowiedź 1: Zgodnie z opisem na rysunku nr 4 załącznika graficznego, klimatyzację należy uwzględnić tylko w jednym pomieszczeniu, w budynku SUW Karolin, w pomieszczeniu oznaczonym nr [1] na rysunku 4. W pozostałych pomieszczeniach budynku SUW Karolin i budynku C należy uwzględnić istniejącą wentylację grawitacyjną. Zamawiający posiada rzut parteru całego budynku C, nie ma jednak możliwości jego załączenia.


Pytanie 2: "O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat zrealizował co najmniej jedno zamówienie, polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej obiektu kubaturowego (budowa, remont lub przebudowa) i budowa ta została zrealizowana" - zazwyczaj rekomendacje dotyczą wykonania prac projektowych, proszę o informację, jaki należy dołączyć dokument, który potwierdzi, że budowa została zrealizowana?

Odpowiedź 2: Proszę załączyć tylko dokument potwierdzający, że prace projektowe zostały zrealizowane prawidłowo. Wymóg aby robota została zrealizowana nie jest wymagany.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji projektowej Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamó [...].docx

Załącznik graficzny. [...].pdf

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2977 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Potwierdzenie sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia - Oświadczenie o niezaleganiu w podatkach na rzecz Urzędu Skarbowego i ZUS. Proszę załączyć skan podpisanego oświadczenia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Termin realizacji - 4 miesiące od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
5 Projektanci realizujący przedmiot zamówienia muszą posiadać wymagane ustawą „Prawo Budowlane” uprawnienia budowlane do projektowania w swoim zakresie zgodne z obowiązującymi przepisami - Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych dla Projektantów. Proszę załączyć skany posiadanych uprawnień budowlanych i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie projektowania - Proszę załączyć skan zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Doświadczenie zawodowe - O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat zrealizował co najmniej jedno zamówienie, polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej obiektu kubaturowego (budowa, remont lub przebudowa) i budowa ta została zrealizowana. Nie określa się minimalnych wymagań dla wielkości tego obiektu. Proszę załączyć wykaz wykonanych prac projektowych zrealizowanych przez Oferenta z podaniem ich wartości, przedmiotu, powierzchni użytkowej, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których projekty zostały wykonane z potwierdzeniem, że zlecone prace zostały wykonane prawidłowo. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Wzór umowy - Proszę potwierdzić zapoznanie się z treścią wzoru umowy wpisując "Akceptuję".

wzór UMOWA - dokumen [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 592