Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-03-2020 11:44:00 |
Składania : | 09-03-2020 11:00:00 |
Otwarcia : | 09-03-2020 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Miasto Kwidzyn zwraca się z prośbą o złożenie oferty na:
wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych budowy dla zadania:
„KBO-Budowa toru rolkowo- wrotkowego” na osiedlu Bajkowym w Kwidzynie na działkach 201, 200/1, 203/3, 251/13 obręb geodezyjny 002 w zakresie obejmującym:
1. zakup mapy do celów projektowych,
2. wykonanie projektu budowlano-wykonawczego (w ilości 7 egz.) w zakresie obejmującym specyfikę robót budowlanych dotyczącą :
· Budowę toru rolkowo-wrotkowego z nawierzchnią z żywicy zgodnie ze złożonym wnioskiem do KBO (załącznik nr 1 i 2)
· Montaż koszy na śmieci, ławek
· uporządkowanie terenu inwestycji
3. uzyskania niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień niezbędnych dla dokonania zgłoszenia robót lub uzyskania decyzji pozwolenia na budowę (zgodnie z Prawem budowlanym Dz.U. 1994 Nr 89, poz. 414, t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186)
4. wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót (1 egz.)
5. wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (1 egz.)
6. uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do wykonania robót budowlanych
Teren inwestycji objęty jest Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego „OSIEDLE BAJKOWE” można go znaleźć pod adresem: http://bip.kwidzyn.pl/a,32565,miejscowe-plany-zagospodarowania-przestrzennego.html
Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy wykonać zgodnie z:
- Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186);
- Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej tj. z dnia 13 września 2018 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1935);
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. 2004 r. Nr 130, poz.1389).
Formę elektroniczną dokumentacji należy zapisać w formacie PDF oraz w formatach plików źródłowych (np.doc,. docx, xls, xlsx, .kst, .dwg, .dxf itp.).
Wykonawca na bieżąco będzie uzgadniał z Zamawiającym wszystkie proponowane rozwiązania materiałowo- funkcjonalne.
Inwestycje są realizowane w ramach Kwidzyńskiego Budżetu Obywatelskiego, w związku z czym Wykonawca jest zobowiązany do uczestnictwa w konsultacjach z wnioskodawcami projektu.
Zamówienie winno być wykonane w terminie:
Termin do określenia przez oferenta, maksymalnie 90 dni, lecz nie później niż do 15.06.2020 r.
Zamawiający potwierdzi przyjęcie dokumentacji protokołem przyjęcia po przekazaniu kompletnej dokumentacji projektowej, zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz po przedstawieniu wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszenia robót budowlanych z potwierdzeniem wpływu do Starostwa Powiatowego w Kwidzynie
Oferty podlegać będą ocenie na podstawie następujących kryteriów:
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zmówienia.
2. Posiadanie stosownych pozwoleń wymaganych prawem na prowadzenie działalności
w zakresie, którego dotyczy zapytanie ofertowe.
Warunki i forma płatności - Płatność przelewem 14 dni od daty otrzymania faktury. Wykonawca wystawi fakturę po dostarczeniu Zamawiającemu ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 556464748
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-03-10 09:43 | Justyna Terpiłowska |
Protokół
z
otwarcia
ofert.
|
Komunikaty