Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 02-03-2020 21:40:00 |
Placing offers : | 01-04-2020 10:00:00 |
Offers opening : | 01-04-2020 10:30:00 |
Procedure: | Przetarg nieograniczony |
Type: | Supply |
Przedmiotem zamówienia jest – dostawa fabrycznie nowych (nieregenerowanych), tonerów, tuszy do drukarek komputerowych, ploterów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz innych materiałów barwiących w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 3, 3a do SIWZ - formularz cenowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
został zawarty
w załączniku nr 4 do SIWZ (stanowiący jego integralną część).
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2020-05-13 11:43 | Magdalena Grabowska-Krysztofiak | 13-ZP-02-20-33 Zawiadomienie o wyniku postępowania. |
2020-04-02 11:01 | Magdalena Grabowska-Krysztofiak | 13-ZP-02-20-33 Informacja z otwarcia ofert. |
2020-04-01 14:05 | Magdalena Grabowska-Krysztofiak | The message was withdrawn by the Buyer. |
2020-03-31 22:00 | Magdalena Grabowska-Krysztofiak | Zał. nr 5 |
2020-03-31 17:32 | Magdalena Grabowska-Krysztofiak |
Zapytanie: Czy Zamawiający dopuści w miejsce kontenera, w którym miałyby być gromadzone zużyte materiały cztery worki typu „big bag” każdy o pojemności 1,5 Odpowiedź Zamawiający dopuszcza do odbioru z magazynu zużytych wkładów atramentowych, taśm barwiących, tonerów itp., poprzez dostarczenie worków typu „big bag” każdy o pojemności minimum 1,5 m3 w ilościach niezbędnych. Jednocześnie, informuję że załadunek i odbiór worków leży w gestii Wykonawcy. Pozostałe zapisy nie ulegają zmianie. Magdalena Grabowska-Krysztofiak Kierownik sekcji zamówień publicznych 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie ul. Narutowicza 10 A 70-231 Szczecin Sekcja zamówień publicznych tel. 261 45 49 25 |
2020-03-13 12:39 | Magdalena Grabowska-Krysztofiak |
13-ZP-02-20-33
Zmieniony
złącznik
nr
3
i
3a
formularze
cenowe.
Magdalena Grabowska-Krysztofiak Kierownik sekcji zamówień publicznych 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie ul. Narutowicza 10 A 70-231 Szczecin Sekcja zamówień publicznych tel. 261 45 49 25 |
2020-03-12 14:05 | Magdalena Grabowska-Krysztofiak |
13-ZP-2-20-33
Odpowiedź
na
zapytania
Wykonawców.
Magdalena Grabowska-Krysztofiak Kierownik sekcji zamówień publicznych 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie ul. Narutowicza 10 A 70-231 Szczecin Sekcja zamówień publicznych tel. 261 45 49 25 |
2020-03-12 13:27 | Magdalena Grabowska-Krysztofiak |
13-ZP-02-20-33
Zmiana
SIWZ
wraz
z
zmienionym
załącznikiem.
Magdalena Grabowska-Krysztofiak Kierownik sekcji zamówień publicznych 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie ul. Narutowicza 10 A 70-231 Szczecin Sekcja zamówień publicznych tel. 261 45 49 25 |
Announcements