Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 13-ZP-02-20-33 ZAKUP I DOSTAWĘ TONERÓW, TUSZY DO KSEROKOPIAREK I DRUKAREK KOMPUTEROWYCH, PLOTERÓW, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ INNYCH MATERIAŁÓW BARWIĄCYCH

Magdalena Grabowska-Krysztofiak
15 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Deadlines:
Published : 02-03-2020 21:40:00
Placing offers : 01-04-2020 10:00:00
Offers opening : 01-04-2020 10:30:00
Procedure: Przetarg nieograniczony
Type: Supply

Requirements and specifications









Przedmiotem zamówienia jest – dostawa fabrycznie nowych (nieregenerowanych), tonerów, tuszy do drukarek komputerowych, ploterów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz innych materiałów barwiących w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 3, 3a  do SIWZ - formularz cenowy.

        Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty
w załączniku nr 4 do SIWZ (stanowiący jego integralną część).


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 125.11 2020-03-02 21:40:00 Proceeding
13-ZP-02-20-33 SIWZ.doc doc 274 2020-03-02 21:40:00 Proceeding
Zał. nr 1,2,6,7,8,9, do SIWZ.doc doc 256 2020-03-02 21:40:00 Proceeding
Zał. nr 3, 3a formularze cenowe..xlsx xlsx 38.31 2020-03-02 21:40:00 Proceeding
Zał. nr 4 Opis przedmiotu zamówienia .doc doc 69 2020-03-02 21:40:00 Proceeding
Zmiana SIWZ.doc doc 26 2020-03-12 13:27:04 Public message
Zał. nr 3, 3a formularze cenowe..xlsx xlsx 37 2020-03-12 13:27:04 Public message
Odpowiedź str. 1.pdf pdf 749.48 2020-03-12 14:05:14 Public message
Zalącznik nr 3 ,3a formularze cenowe..xlsx xlsx 36.85 2020-03-13 12:39:57 Public message
13-ZP-02-20-33 Zał. nr 5.doc doc 111.5 2020-03-31 22:00:44 Public message
13-ZP-02-20-33 Informacja z otwarcia ofert. .doc doc 62 2020-04-02 11:01:16 Public message
Wynik Tonery .pdf pdf 347.73 2020-05-13 11:43:57 Public message

Announcements

2020-05-13 11:43 Magdalena Grabowska-Krysztofiak 13-ZP-02-20-33 Zawiadomienie o wyniku postępowania.

Wynik Tonery .pdf

2020-04-02 11:01 Magdalena Grabowska-Krysztofiak 13-ZP-02-20-33 Informacja z otwarcia ofert.

13-ZP-02-20-33 Infor [...].doc

2020-04-01 14:05 Magdalena Grabowska-Krysztofiak The message was withdrawn by the Buyer.
2020-03-31 22:00 Magdalena Grabowska-Krysztofiak Zał. nr 5

13-ZP-02-20-33 Zał. [...].doc

2020-03-31 17:32 Magdalena Grabowska-Krysztofiak Zapytanie:
Czy Zamawiający dopuści w miejsce kontenera, w którym miałyby być gromadzone zużyte materiały cztery worki typu „big bag” każdy o pojemności 1,5
Odpowiedź
Zamawiający dopuszcza do odbioru z magazynu zużytych wkładów atramentowych, taśm barwiących, tonerów itp.,
poprzez dostarczenie worków typu „big bag” każdy o pojemności minimum 1,5 m3 w ilościach niezbędnych. Jednocześnie, informuję że załadunek i odbiór worków leży w gestii Wykonawcy.
Pozostałe zapisy nie ulegają zmianie.

Magdalena Grabowska-Krysztofiak
Kierownik sekcji zamówień publicznych
15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
ul. Narutowicza 10 A
70-231 Szczecin
Sekcja zamówień publicznych
tel. 261 45 49 25

2020-03-13 12:39 Magdalena Grabowska-Krysztofiak 13-ZP-02-20-33 Zmieniony złącznik nr 3 i 3a formularze cenowe.

Magdalena Grabowska-Krysztofiak
Kierownik sekcji zamówień publicznych
15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
ul. Narutowicza 10 A
70-231 Szczecin
Sekcja zamówień publicznych
tel. 261 45 49 25

Zalącznik nr 3 ,3a f [...].xlsx

2020-03-12 14:05 Magdalena Grabowska-Krysztofiak 13-ZP-2-20-33 Odpowiedź na zapytania Wykonawców.

Magdalena Grabowska-Krysztofiak
Kierownik sekcji zamówień publicznych
15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
ul. Narutowicza 10 A
70-231 Szczecin
Sekcja zamówień publicznych
tel. 261 45 49 25

Odpowiedź str. 1.pd [...].pdf

2020-03-12 13:27 Magdalena Grabowska-Krysztofiak 13-ZP-02-20-33 Zmiana SIWZ wraz z zmienionym załącznikiem.

Magdalena Grabowska-Krysztofiak
Kierownik sekcji zamówień publicznych
15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
ul. Narutowicza 10 A
70-231 Szczecin
Sekcja zamówień publicznych
tel. 261 45 49 25

Zmiana SIWZ.doc

Zał. nr 3, 3a formul [...].xlsx

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 1254