Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-02-2020 10:52:00 |
Składania : | 05-03-2020 11:00:00 |
Otwarcia : | 05-03-2020 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP, które ma na celu uzyskanie ofert na zakup leków i materiałów medycznych na rok 2020 dla AWL we Wrocławiu przy ul. Czajkowskiego 109.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający przystąpi do procedury udzielenia zamówienia
poprzez zgłoszenie zapotrzebowania do Wykonawcy.
Zapotrzebowanie Zamawiającego będzie określało w
szczególności ilość zamawianego asortymentu, termin wykonania dostawy oraz
będzie podpisane przez Szefa Sekcji Służby Zdrowia i przekazane Wykonawcy drogą
elektroniczną na adres wskazany przez Wykonawcę.
W odpowiedzi na zgłoszenie zapotrzebowania Wykonawca
niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 12 h, licząc od momentu
przesłania zapotrzebowania przez Zamawiającego, wyceni zapotrzebowane, o czym
informuje Zamawiającego drogą elektroniczną na adres zdrowie@awl.edu.pl.
Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego proponowanej wyceny
zapotrzebowania, Zamawiający złoży zamówienie do Wykonawcy.
Realizacja dostawy nastąpi w terminie nie dłuższym niż 2 dni
(robocze)- od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
Termin ważności oferowanych produktów nie krótszy niż 12
miesięcy od daty dostawy.
Dostawa produktów w odpowiedzi na zamówienia musi być
identyczna z zaproponowanymi w ofercie.
Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia dokumentów
potwierdzających dopuszczenie do obrotu oferowanych produktów zgodnie z
obowiązującą ustawą, w terminie 5 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego.
Do każdej dostawy Wykonawca dołączy fakturę VAT zawierającą
nazwę handlowa produktu, ilość, cenę, ilość sztuk w opakowaniu, rodzaj opakowania, nazwę
producenta, serię i datę ważności produktu, nr referencyjny produktu, kod EAN,
którą doręczy tego samego dnia Zamawiającemu.
Ponadto do każdej faktury należy dołączyć LOG temperatury
lub inny dokument potwierdzający wymagane warunki transportu leków, dla których
producent ustanowił wymagania 2-8o C(„zimny łańcuch”). (jeśli
dotyczy)
W przypadku braku możliwości umieszczenia powyższych
informacji na fakturze Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zamieścił je w
odrębnym dokumencie dołączonym do faktury.
Termin zapłaty , w jakim Zamawiający uiści wynagrodzenie
Wykonawcy, za dostawę partii towaru nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej
faktury VAT, przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie 30
dni, od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę
Zamawiającemu.
Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za
wszelkie wady fizyczne, w tym niekompletność przedmiotu dostawy oraz wady
prawne, w tym za ewentualne naruszenia obowiązującego prawa w zawiązku z
ewentualnym wprowadzeniem do obrotu i użytku przedmiotu dostawy lub
jakiegokolwiek jego elementu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w
szczególności skutkującego roszczeniami osób trzecich.
Zestawienie najczęściej kupowanych leków i materiałów medycznych załączone w załączniku do przedmiotu zamówienia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel.261-658-388 lub 261-658-389.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty