Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-02-2020 11:37:00 |
Składania : | 11-03-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 11-03-2020 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu informujemy o postępowaniu wszystkich Wykonawców.
Postępowanie nr KA-DZP.362.2.33.2020 prowadzone jest przez Zamawiającego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.
Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
a) wypełniony i
podpisany Załącznik nr 1 – Formularz
ofertowy;
b) wypełniony i
podpisany Załącznik Nr 2 – Specyfikacja asortymentowo-cenowa. Wykonawca
powinien wypełnić w arkuszu Excel jedynie kolumny D (Producent/Nazwa handlowa produktu), F (cena jednostkowa netto) oraz H (stawka podatku VAT %), a pozostałe kolumny zliczą się
automatycznie; w kolumnie „stawka Vat %”: należy wpisać cyfrę lub liczbę bez symbolu „%” np. 23,
c) pełnomocnictwo
do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika
z dokumentów rejestrowych Wykonawcy;
d) ew.
informacja o zwolnieniu z VAT.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 71 36 80 730 z osobą prowadzącą niniejsze postępowanie: pracownik Działu Zamówień Publicznych Pani Anna Cierniak.
Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu/unieważnieniu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zamawiający zaleca, aby najpóźniej w dniu otwarcia ofert, Wykonawca przekazał za pośrednictwem platformy zakupowej Specyfikację asortymentowo-cenową (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) w formacie *xls, co pozwoli na wyeliminowanie ewentualnych omyłek rachunkowych w toku badania i oceny ofert oraz umożliwi wykorzystanie niniejszego załącznika przez Zamawiającego podczas przyszłej realizacji umowy.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2020-03-16 14:36 | Nina Krzaczkowska | rozstrzygnięcie postępowania |
2020-03-11 12:11 | Anna Cierniak | Informacja z otwarcia ofert |
2020-03-09 08:22 | Anna Cierniak | W związku z omyłkowym zablokowaniem komórek, które uniemożliwiają prawidłowe wprowadzenie danych w specyfikacji asortymentowo-cenowej, Zamawiający raz jeszcze zamieszcza specyfikację asortymentowo-cenową (Załącznik Nr 2). |
2020-03-05 13:24 | Anna Cierniak |
W
związku
z
wpłynięciem
pytań
do
postępowania
jw.,
Zamawiający
w
oparciu
o
art.
38
ust.
2
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
zamieszcza
poniżej
treść
pytań
wraz
z
wyjaśnieniami
(wyjaśnienia
treści
Zapytania
ofertowego
stanowią
jego
integralną
część
i
dotyczą
wszystkich
Wykonawców). Pytanie 1: Dzień dobry, czy jest możliwa korekta załącznika nr 2 w pozycji 46 - Zestaw Vileda Mocio 3 Akcja (mop z kijem,wiaderko 10 l z wyciskaczem). 47- Vileda - wkład do mopa paskowego 3 Akcja Velour . Pracując nad wyceną otrzymałem informację od bezpośredniego dystrybutora Viledy, iż te zestawy zostały wycofane. Wkłady (zapasy) na chwile obecną są jeszcze dostępne, natomiast zestawy juz nie. Odpowiedź 1: Zamawiający rezygnuje z dotychczasowej poz. 46 i zamiast jej wstawia nowe pozycje akcesoriów: „wiadro Vileda 13 l z wyciskaczem do mopa” (poz. 51) oraz „mop z kijem Vileda SuperMocio 3Action Velour” (poz. 52). Ponadto, w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dodaje do specyfikacji asortymentowo-cenowej poz. 53: „kosze systemowe do sortowania śmieci z możliwością ustawiania w pionie Prosperplast, zestaw 4x 25 l”. W związku z powyższym Zamawiający zmienia treść Załącznika nr 2 – specyfikacja asortymentowo-cenowa. Zmiana została naniesiona kolorem czerwonym. Nowy termin składania ofert został wyznaczony na dzień 11.03.2020 r. na godzinę 10:00. Godzina otwarcia ofert pozostaje bez zmian. |
Komunikaty