Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ–3/2020 - USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO I OSOBOWEGO PACJENTÓW

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 21-02-2020 09:52:00
Składania : 03-04-2020 09:00:00
Otwarcia : 03-04-2020 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.      Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie zabezpieczenia transportu sanitarnego
pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu położonego przy ul H. Kamieńskiego 73a oraz przy ul. Poświęckiej 8 - zwanego dalej Oddziałem Zamiejscowym.

2.      Transport pacjentów odbywać się będzie:

1)      na terenie Szpitala tj. z siedziby szpitala przy ul. Kamieńskiego 73a do Oddziału Zamiejscowego przy ul. Poświęckiej 8 oraz Dolnośląskiego Centrum Chorób Serca MEDINET przy ul. Kamieńskiego 73a,

2)      w granicach administracyjnych Wrocławia, i okolic: Długołęka, Jelcz – Laskowice, Oława, Oleśnica, Oborniki, Trzebnica, Kąty Wrocławskie,

3)      w przypadkach wynikających z potrzeb bieżących Zamawiającego na terenie całego kraju,

3.      Przedmiot zamówienia obejmuje:

 

Pakiet nr 1.

Zabezpieczenia usług transportu sanitarnego w systemie całodobowym przez wszystkie  dni tygodnia przez cały okres obowiązywania umowy dla Pacjentów Szpitala i Oddziału Zamiejscowego w zakresie przewozu chorych wymagających konsultacji lekarza specjalisty w celu dalszego leczenia bądź konsultacji lub wykonania badań diagnostycznych w innych zakładach opieki zdrowotnej karetką z zespołem specjalistycznym, zwanym dalej zespołem S

 

Pakiet nr 2

Zabezpieczenia usług transportu sanitarnego w systemie całodobowym przez wszystkie  dni tygodnia przez cały okres obowiązywania umowy dla Pacjentów Szpitala i Oddziału Zamiejscowego w zakresie przewozu chorych do innego zakładu opieki zdrowotnej celem kontynuacji leczenia bądź konsultacji lub wykonania badań diagnostycznych oraz przewozu chorych będących pod opieką poradni specjalistycznych Szpitala celem udzielenia świadczenia (konsultacji) z miejsca zamieszkania do poradni Szpitala i z powrotem (w godzinach pracy poradni w dni powszednie), transportu osób dializowanych w Stacji Dializ Zamawiającego położonej przy ul. Kamieńskiego 73a, wymagających transportu sanitarnego (w pozycji leżącej) i z powrotem do miejsca zamieszkania, zwanym dalej zespołem P

Zabezpieczenia usług transportu sanitarnego w systemie całodobowym przez wszystkie  dni tygodnia lub w systemie poniedziałek- sobota w godz. 7.00- 21.00 przez cały okres obowiązywania umowy dla Pacjentów Szpitala i Oddziału Zamiejscowego w zakresie przewozu chorych z dysfunkcją uniemożliwiającą korzystanie z środków transportu publicznego po zakończonym leczeniu do miejsca zamieszkania karetką transportową oraz przewozu chorych będących pod opieką poradni specjalistycznych Szpitala celem udzielenia świadczenia (konsultacji) z miejsca zamieszkania do poradni Szpitala i z powrotem (w godzinach pracy poradni w dni powszednie), transportu osób dializowanych w Stacji Dializ Zamawiającego położonej przy ul. Kamieńskiego 73a, wymagających transportu sanitarnego (w pozycji leżącej) i z powrotem do miejsca zamieszkania, zwanym dalej zespołem T

 

Pakiet nr 3

Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie zabezpieczenia usług transportu osobowego w systemie całodobowym przez wszystkie  dni tygodnia przez cały okres obowiązywania umowy w zakresie transportu osób dializowanych w Stacji Dializ Zamawiającego położonej przy ul. Kamieńskiego 73a, nie wymagających transportu sanitarnego.

 

4.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ, zwanym dalej OPZ.


w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 180.16 2020-02-21 09:52:00 Postępowanie
SIWZ_3.pdf pdf 33325.59 2020-02-21 09:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.docx docx 37.99 2020-02-21 09:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 - 1.3 - Formularz asortymentowo - cenowy.xls xls 94 2020-02-21 09:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - JEDZ.doc doc 171 2020-02-21 09:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - wykaz usług.doc doc 128.5 2020-02-21 09:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - wykaz osób i podmiotów.doc doc 125 2020-02-21 09:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - wykaz środków transportu.doc doc 124.5 2020-02-21 09:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 9.1 - plan sytuacyjny pomieszczeń.pdf pdf 362.89 2020-02-21 09:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 9.2 - miesięczne rozliczenie mediów.xlsx xlsx 13.39 2020-02-21 09:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 - 1.3 - Formularz asortymentowo - cenowy - MODYFIKACJA.xls xls 86 2020-02-28 10:41:16 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.pdf pdf 903.64 2020-02-28 10:41:16 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wniesieniu odwołania.pdf pdf 442.63 2020-03-03 12:19:32 Publiczna wiadomość
Odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej w sprawie Zamówienia o sygn. postępowania ZP.6.2020.pdf pdf 8783.08 2020-03-03 12:19:32 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 6 - wykaz środków transportu — Modyfikacja.doc doc 124.5 2020-03-06 12:01:12 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 8 - umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.doc doc 85.5 2020-03-06 12:01:12 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.pdf pdf 428.84 2020-03-06 12:01:12 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2.1 - umowa wzór dializy — Modyfikacja.pdf pdf 868.53 2020-03-12 08:09:27 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - umowa wzór - Modyfikacja.pdf pdf 466.85 2020-03-12 08:09:27 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3.pdf pdf 1119.88 2020-03-12 08:09:27 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4.pdf pdf 1580.14 2020-03-12 12:48:37 Publiczna wiadomość
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu (wysłane DUUE)_ Zmiana terminu.pdf pdf 72.13 2020-03-18 10:44:39 Publiczna wiadomość
Informacja nr 5.pdf pdf 519.46 2020-03-18 10:44:39 Publiczna wiadomość
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu (opublikowane 23_03_2020).pdf pdf 69 2020-03-23 10:03:57 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 331.38 2020-04-03 10:34:03 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania Wykonawcy.pdf pdf 827.39 2020-04-22 14:44:23 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (opublikowane).pdf pdf 136.26 2020-05-06 09:05:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-05-06 09:05 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - opublikowane.

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2020-04-22 14:44 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania [...].pdf

2020-04-03 10:34 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2020-03-23 10:03 Jacek Banaszak Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu (opublikowane) - Zmiana terminu składania ofert

Sprostowanie ogłosze [...].pdf

2020-03-18 10:44 Jacek Banaszak Informacja nr 5 dla Wykonawców - Zmiana terminu składania ofert

Sprostowanie ogłosze [...].pdf

Informacja nr 5.pdf

2020-03-12 12:48 Monika Wojciechowska Informacja nr 4

Informacja nr 4.pdf

2020-03-12 08:09 Jacek Banaszak Informacja nr 3 dla Wykonawców

Załącznik nr 2.1 - u [...].pdf

Załącznik nr 2 - umo [...].pdf

Informacja nr 3.pdf

2020-03-06 12:01 Jacek Banaszak Informacja nr 2 dla Wykonawców

Załącznik nr 8 - umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych

Załącznik nr 6 - wykaz środków transportu - MODYFIKACJA

Załącznik nr 6 - wyk [...].doc

Załącznik nr 8 - umo [...].doc

Informacja nr 2.pdf

2020-03-03 12:19 Jacek Banaszak Zawiadomienie o wniesieniu odwołania.

Zawiadomienie o wnie [...].pdf

Odwołanie do Krajowe [...].pdf

2020-02-28 10:41 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla Wykonawców.

UWAGA - Modyfikacja Załącznika nr 1.3 - Formularz asortymentowo - cenowy dla Pakietu nr 3

Załącznik nr 1.1 - 1 [...].xls

Informacja nr 1.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1694