Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-02-2020 13:23:00 |
Składania : | 24-02-2020 08:00:00 |
Otwarcia : | 24-02-2020 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Zamawiający Spółka„Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o w Kielcach zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy Regulaminu udzielania zamówień w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w Kielcach zwanych dalej zamówieniami oraz art. 24aa ustawy Pzp.
Postępowanie o
udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim i odbywa się wyłącznie
przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Open Nexus dostępnej na stronie
internetowej Spółki „Wodociągi Kieleckie” – www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi” (instrukcja działania platformy
zakupowej umieszczona jest na ww. stronie
Zamawiającego).
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: wodkiel@wod-kiel.com.pl.
Wszystkie ww. dokumenty zaleca się wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami, a następnie ich skany złożyć do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl w terminach określonych w SIWZ.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 4 dni robocze przed terminem składania ofert.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem, https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Wszystkie dokumenty, jakie będą składane w niniejszym postępowaniu należy wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami, a następnie ich skany złożyć do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zeskanowane dokumenty należy załączyć w formacie PDF; maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików – 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.
Wykonawca składa ofertę na platformazakupowa.pl oraz załącza do niej oświadczenia i dokumenty, o których jest mowa w rozdziale VI ust. 1 i 2 SIWZ w formie elektronicznej tj. wydrukowanych i podpisanych papierowych oryginałów.
Ofertę stanowi wypełniony i przesłany poprzez platformazakupowa.pl Formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami. Dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory, muszą być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
Podana cena brutto oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia; musi uwzględniać wszystkie czynniki ujęte w niniejszej Specyfikacji oraz czynniki nieprzewidziane, a konieczne do właściwego wykonania dostawy.
Następnie, z zachowaniem terminu, o którym mowa w rozdziału VI ust. 8 SIWZ Wykonawca za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „wiadomości” składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SIWZ) – wymagana forma dokumentu – skan podpisanego oryginalnego dokumentu.
Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „wiadomości” dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 9 SIWZ -
wymagana
forma dokumentów – skan
podpisanego oryginalnego dokumentu.
Wykonawca składa jedną ofertę, w której musi być zaproponowana tylko jedna cena i nie może jej zmienić.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Załączniku nr 6 do SIWZ – Wzór umowy.
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w SIWZ wraz z załącznikami.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów wymaganych przepisami prawa do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia w szczególności dokumentu wskazanego w rozdz. X pkt. 9 oraz pełnomocnictwo w przypadku, kiedy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia dokumentu, o którym mowa w rozdz. VI pkt. 19 niniejszej SIWZ. Dokument ten należy złożyć za pośrednictwem platformazakupowa.pl
Zamawiający Spółka „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w Kielcach informuje, iż zapis dotyczący warunków ochrony danych osobowych jest zawarty w załącznikach do SIWZ Załączniku nr 6 § 9 i Załączniku nr 7 .
Regulamin udzielenia zamówień obowiązujący w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o. o. jest dostępny na stronie internetowej www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi”.
W sprawach merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość” lub za pośrednictwem telefonu 41 365 31 24
Załączniki do postępowania:
1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
2. Załącznik nr 1a – Formularz cen jednostkowych
3. Załącznik nr 2 – Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4. Załącznik nr 3 – Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
5. Załącznik nr 4 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
6. Załącznik nr 5 – Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych
7. Załącznik nr 6 – Wzór umowy
8. Załącznik nr 7 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-04-02 13:43 | Marzena Wójcik | Informacja z rozstrzygnięcia postępowania. |
2020-02-25 11:26 | Marzena Wójcik | Informacja z otwarcia ofert. |
2020-02-13 10:27 | Marzena Wójcik |
W
załączeniu
przesyłam
załączniki
w
wersji
edytowalnej
do
niniejszego
postępowaniu,
w
związku
z
wnioskiem
jaki
wpłynął
o
ich
udostępnienie. Załącznik nr 5 - Ośw [...].doc Załącznik nr 4 - Ośw [...].docx Załącznik nr 3 - Ośw [...].docx Załącznik nr 2 - Ośw [...].docx |
2020-02-12 10:47 | Marzena Wójcik | Zmiana treści SIWZ i treści ogłoszenia |
2020-02-12 10:46 | Marzena Wójcik | Odpowiedzi na pytania |
Komunikaty