Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-01-2020 13:01:01 |
Składania : | 31-01-2020 15:00:00 |
Otwarcia : | 31-01-2020 15:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenia przeglądu okresowego ( 5 letniego) placów zabaw zgodnie z zapisami art. 62.1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane(Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 j.t.).
Przeglądowi polegającemu na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, a także zgodności z normą PN-EN-1176 podlegać będą 24 place zabaw na terenie gm. Komorniki. Lokalizację placów zabaw oraz zestaw urządzeń zawiera załącznik do przedmiotowego zapytania.
Wykonawca przeprowadzający przegląd placów zabaw musi dysponować osobą, która dokonywać będzie przeglądu, a która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 j.t.) lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów w wymaganej specjalności dla prowadzonych robót wraz z ważnym członkostwem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów i jednocześnie dysponuje wiedzą z zakresu zgodności z normą PN-EN 1176.
Z przeprowadzonego przeglądu Wykonawca wykona protokół przeglądu wraz z zaleceniami, osobny dla każdego placu w wersji papierowej i elektronicznej oraz przedłoży go Zamawiającemu.
Termin realizacji: 06.03.2020r.
Do oferty należy dołączyć:
1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i reprezentacji w postępowaniu (jeśli jest konieczne);
2. Kartę identyfikacyjną Wykonawcy ( wzór w załączniku)
3.Imię i nazwisko osoby przeprowadzającej przegląd, która posiada uprawnienia budowlane wraz z ważnym członkostwem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów
Zamawiający żąda, by Wykonawca podał dokładne dane : nazwa firmy, adres, e-mail – Karta Identyfikacyjna Wykonawcy
Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 61 8100667
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty