Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IN R 271.1.2020 Opracowanie dokumentacji projektowej budowy kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na terenie miejscowości Piaskowo.

Bogusław Lipski
Gmina Człuchów Oddział: Referat Rozwoju, Inwestycji i Ochrony Środowiska
Termin:
Zamieszczenia : 23-01-2020 10:04:52
Składania : 03-02-2020 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.    Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej dostępnej na stronie www.ugczluchow.pl

2.    Oferta ma obejmować całość zamówienia oraz wszelkie dodatkowe koszty (np. cła, podatki, ubezpieczenie, uzgodnienia itp.).

3.       Opis przedmiotu  zamówienia:

Przedmiotem postępowania jest opracowanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej, zasilania energetycznego przepompowni ścieków na terenie miejscowości Piaskowo (w miejscach, gdzie nie dokonano podziału działek przebieg sieci zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego).

 Zakres Zamówienia obejmuje :

a)  Wykonanie mapy do celów projektowych;

b)  Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;

c) Dla terenu objętego opracowaniem obowiązuje MPZP (https://czluchow2.e-geoportal.pl/?plan=24);

d)  Opracowanie dokumentacji geotechnicznej (min. 5 otworów);

e)  Opracowanie projektu wykonawczego;

f)   Opracowanie Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania  i odbioru robót;

g)  Opracowanie przedmiarów robót;

h)  Opracowanie kosztorysów inwestorskich

i)   Inne czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia..

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71220000-6 – Usługi projektowania architektonicznego.

4.    Przewidywany termin realizacji umowy do dnia 15.12.2020 roku.

5.    Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j.: przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane zakresie projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

 

6.      Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:

Cena                   -  100 %.

Maksymalną liczbę punktów (100 pkt.) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia („Cena”), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:

 

P1 - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za Cenę

gdzie:

CN  -   najniższa zaoferowana Cena

COB – Cena zaoferowana w ofercie badanej.

 

7.           Propozycja wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:

a)           kopia posiadanych uprawnień.

8.    Termin złożenia ofert:

     Oferty należy złożyć w terminie do dnia 03.02.2020 roku, do godz. 10:00.

9.    Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

Pan Bogusław Lipski, ul. Szczecińska 33 pok. nr 20,

tel. (59) 834-10-01 wew. 44.

10.      Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa   wadium na kwotę …………………  złotych (słownie: ………………….. złotych)*.

10.1 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert,   wskazanego w punkcie 10.

10.2 Wadium może być wniesione w następujących formach:

a.   w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ……………………………….. nr konta……………………………………………………,

b.   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c.    gwarancjach bankowych,

d.    gwarancjach ubezpieczeniowych,

e.  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5  pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).

10.3. Za potwierdzenie wpłaty wadium w pieniądzu uznaje się oryginał lub kopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu, a w przypadku ustanowienia wadium w postaci gwarancji lub poręczeń – oryginał tego dokumentu.

11. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

§  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Człuchów, ul. Szczecińska 33, 77-300 Człuchów, tel. 59 8341001;

§  Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: sekretariat@ugczluchow.pl lub wysyłając korespondencję na adres: Urząd Gminy Człuchów, ul. Szczecińska 33, 77-300 Człuchów;

§  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego IN  R  271.1.2020 na opracowanie dokumentacji projektowej budowy kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na terenie miejscowości Piaskowo

§  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie Gmina Człuchów oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą; 

§  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

§  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy; 

§  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

§  posiada Pani/Pan prawo:

   na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

   na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

   na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;  

   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

§  w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

§  nie przysługuje Pani/Panu:

           w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

            prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

            na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

12. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu.

Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4).

13.  Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

14.  W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu,  zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

15.   Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.


W załączeniu:

1)  Wzór umowy.

2) Mapa poglądowa z orientacyjnym

     zakresem opracowania.

3) Warunki techniczne.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik nr 1 - wzór umowy.pdf pdf 138.9 2020-01-23 10:08:15 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Mapa poglądowa.zip zip 3168.13 2020-01-23 10:08:43 Postępowanie
Załacznik nr 3 - Warunki techniczne.pdf pdf 535.56 2020-01-23 10:08:54 Postępowanie
protokół z postępowania.pdf pdf 199.34 2020-02-06 10:40:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-02-06 10:40 Bogusław Lipski Protokół z postępowania

protokół z postępowa [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji projektowej Dokumentacji projektowa budowy kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na terenie miejscowości Piaskowo. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j.: przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane zakresie projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - Kopia posiadanych uprawnień (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1163