Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-01-2020 13:30:00 |
Składania : | 31-01-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 31-01-2020 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
W imieniu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
informujemy o postępowaniu wszystkich Wykonawców.
Postępowanie nr KA-DZP.362.2.4.2020 prowadzone jest przez Zamawiającego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP i w oparciu o rozdz. 6.5.1 „Rozeznanie rynku” aktualnych na dzień ogłoszenia postępowania „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” i ma na celu uzyskanie ofert na przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracyjnych w tym pracowników gospodarczo-technicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu i w Jeleniej Górze o tematyce: Komunikacja w obsłudze klienta uczelni - wyzwania online i offline.
Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej, w
ramach projektu „PORTAL – Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu” o numerze POWR.03.05.00-00-Z110/17 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem
wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.
Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
a) wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy;
b) wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego – Wykaz usług i osób;
c) dowody określające, czy usługi wykazane w Załączniku nr 2 zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
d) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym
dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 71 36
80 622 z osobą prowadzącą niniejsze postępowanie: pracownik Działu
Zamówień Publicznych Pani Katarzyna Żwakuła
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum
Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do
piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji
zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie
umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter
informacyjny.
2020-02-10 14:03 | Katarzyna Żwakuła | Rozstrzygnięcie postępowania |
2020-01-31 15:03 | Katarzyna Żwakuła | Informacja z otwarcia ofert |
2020-01-28 13:24 | Katarzyna Żwakuła |
Zamawiający
zmienia
termin
realizacji
przedmiotu
zamówienia
z:
„do
dnia
31.03.2020
roku”
na:
„do
dnia
30.04.2020
roku”.
W związku z powyższym Zamawiający dokonuje zmiany: • pkt. 4 Rozdziału III Zapytania ofertowego na: „Termin realizacji: usługa szkoleniowa realizowana będzie zgodnie z odrębnym harmonogramem, od dnia zawarcia umowy do 30.04.2020 roku, w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu lub w Jeleniej Górze.” • pkt. 5 ppkt 3 Rozdziału III Zapytania ofertowego na: „Termin realizacji: luty 2020 – kwiecień 2020” Zamawiający informuje, iż w związku z powyższymi zmianami, w oparciu o art. 38 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przedłuża termin składania i otwarcia ofert na dzień 31.01.2020 r., godziny pozostają bez zmian. |
2020-01-28 13:17 | Katarzyna Żwakuła |
W
związku
z
wpłynięciem
pytania
do
postępowania
jw.
Zamawiający
w
oparciu
o
art.
38
ust.
2
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
zamieszcza
poniżej
treść
pytania
wraz
z
wyjaśnieniami
(wyjaśnienia
treści
Zapytania
ofertowego
stanowią
jego
integralną
część
i
dotyczą
wszystkich
Wykonawców).
Pytanie 2 Proszę o informację czy zaproponowani w ofercie Trenerzy, będą prowadzić szkolenia jednocześnie, czy dla osobnych grup szkoleniowych? Odpowiedź Zamawiający informuje, iż jedno szkolenie ma być prowadzone przez jednego Trenera. |
2020-01-23 07:42 | Katarzyna Żwakuła |
W
związku
z
wpłynięciem
pytania
do
postępowania.
Zamawiający
w
oparciu
o
art.
38
ust.
2
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
zamieszcza
poniżej
treść
pytania
wraz
z
wyjaśnieniem
(wyjaśnienia
treści
Zapytania
ofertowego
stanowią
jego
integralną
część
i
dotyczą
wszystkich
Wykonawców).
Pytanie 1 W zapytaniu ofertowym widnieje zapis: "Szkolenie dla 1 grupy (szkolenie jednostkowe): 16 godz. (tj. 2 dni szkoleniowe po 8 h) dydaktycznych (tj. 45 min). Łącznie: 80 godz. dydaktycznych." natomiast w formularzu ofertowym: "Oferujemy realizację przedmiotu zamówienia: za cenę (brutto = netto) .............................. PLN / za łączną liczbę godzin, tj. za 64h Zakładając, że jest to omyłka pisarska w druku formularza, czy możemy samodzielnie zmienić na "80h" Odpowiedź Zamawiający potwierdza, iż w Formularzu ofertowym nastąpiła omyłka pisarska. Prawidłowa łączna liczba godzin szkolenia wynosi 80. W związku z powyższym Zamawiający dokonuje zmiany Załącznika nr 1 do Zapytania ofertowego. Zmiana w ww. załączniku została naniesiona kolorem. Zamawiający informuje, iż termin, godziny i miejsce składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian. |
Komunikaty