Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-01-2020 11:55:25 |
Składania : | 21-01-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 21-01-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zapraszamy wszystkich solidnych Wykonawców do złożenia oferty na usługę wykonywania przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego oraz aparatury medycznej Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu.
Przedmiotowe postępowanie podzielone jest na dwie Części. Wykonawca możne złożyć ofertę na wybraną przez siebie część.
Szczegółowe informacje wraz z wykazem sprzętu/aparatury medycznej zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.
Poniższa tabela wskazuje lokalizacje, w których znajduje się sprzęt:
l.p. |
Stacje i Oddziały |
Adres |
1 |
Wrocław |
ul. Ziębicka 34-38 |
Wrocław – Krzyki |
ul. Jantarowa 20 |
|
Wrocław – Śródmieście |
ul. Ukryta 10, ul. Bierutowska |
|
Wrocław – Stare Miasto |
ul. Inowrocławska 2 |
|
Wrocław - Fabryczna |
ul. Strzegomska 148, ul. Kosmonautów |
|
2 |
Gniechowice |
ul. Kątecka 49 |
3 |
Sobótka |
ul. Strzelców 2 |
4 |
Milicz |
ul Stawna 13 |
5 |
Oława |
ul. K.K. Baczyńskiego 1 |
6 |
Jelcz Laskowice |
ul. Techników 2 |
7 |
Strzelin |
ul. A. Mickiewicza 18 |
8 |
Środa Śląska |
Al. Konstytucji 3 Maja 7 a |
9 |
Trzebnica |
ul. Milicka 20a |
10 |
Żmigród |
Ul. Lipowa 4 |
11 |
Wołów |
ul. Inwalidów Wojennych 24 |
Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejsza ofertę zostanie zawarta umowa na okres 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy lub do wykorzystania kwoty umownej.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 71/77 31 433.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-01-27 09:24 | Marzena Paszulewicz |
Szanowni
Państwo, informujemy, że jako najkorzystniejsze zostały wybrane oferty złożone przez: Cześć I Zakład Techniki Medycznej MED - SERWIS s.c. Z. Michalak&S.Witkowski cena oferty brutto - 25 595,07 zł Cześć II Aparatura Medyczna Sp. z o.o. cena oferty brutto - 8 265,60 zł Wszystkim Wykonawcom dziękujemy za złożone oferty |
2020-01-17 12:43 | Joanna Karpińska |
Szanowni
Państwo, W związku z wpłynięciem poniższych zapytań do postępowania, Zamawiający udziela odpowiedzi: 1) Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wydzielenie do odrębnej części defibrylatorów LIFEPAK 12 i LIFEPAK 15 (pozycja 1,2 z części II wg Formularza asortymentowo - cenowego 18/Pu/2020) oraz urządzeń LUCAS (pozycja 7 z części I wg Formularza asortymentowo – cenowego 18/Pu/2020? Pozwoli to na złożenie oferty przez autoryzowany serwis urządzeń. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na powyższą propozycję. 2) Czy Zamawiający wymaga autoryzacji producenta? Producent defibrylatorów LIFEPAK oraz urządzeń LUCAS zaleca w instrukcji obsługi korzystanie z usług jedynie wykwalifikowanego personelu. Posiadanie autoryzacji gwarantuje, że personel został przeszkolony przez producenta, a także zapewnia dostęp do aktualnej wiedzy dotyczącej serwisowanych urządzeń oraz postępowanie zgodne z jego wymaganiami. Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga autoryzacji producenta. 3) Czy Zamawiający wymaga używania wyłącznie nowych i oryginalnych części zamiennych do defibrylatorów LIFEPAK oraz urządzeń LUCAS oraz na dostęp do aktualnych wersji oprogramowania? Odpowiedź: Zamawiający wymaga używania wyłącznie nowych i oryginalnych części zamiennych. 4) Czy Zamawiający wymaga użycia dedykowanego przez Producenta smaru do urządzeń LUCAS, który jest niezbędny do prawidłowego przeprowadzenia przeglądu technicznego? Nie nasmarowanie śruby poruszającej tłokiem może doprowadzić do zatarcia silnika? Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza dedykowany przez producenta smar do urządzeń LUCAS, lecz go nie wymaga. 5) Czy Zamawiający wymaga używania dedykowanego oprogramowania do urządzeń LUCAS służącego do przeprowadzenia prawidłowo procesu kalibracji położenia tłoka? Pozwala to na odczyt danych z urządzenia, takich jak liczba użyć akumulatora? Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza używania dedykowanego oprogramowania do urządzeń LUCAS służącego do przeprowadzenia prawidłowo procesu kalibracji położenia tłoka, lecz go nie wymaga. 6) Dotyczy: Część 1 W celu umożliwienia Zamawiającemu i potencjalnym Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu a także w zachowania zasad uczciwej konkurencji i/lub równego traktowania wykonawców prosimy o uszczegółowienie zapisów zapytania. Uszczegółowienie jest konieczne i niezbędne w celu przygotowania ważnej i uwzględniającej wszystkie wymagane części serwisowe oferty. W chwili obecnej z uwagi na zbyt ogólny opis przedmiotu zamówienia przygotowanie porównywalnych ofert dla Zamawiającego nie jest możliwe. Prosimy o podanie pełnych nazw i modeli urządzeń z części 1. Wskazanie Wykonawcy ww. informacji jest niezbędne do określenia czy i ewentualnie jakie części mają zostać uwzględnione. Wskazanie Wykonawcy ww. informacji jest niezbędne. Odpowiedź: Zamawiający wymienia sprzęt: Respirator: Easy Medumat CPR Para Pac Venti Pac Carevente Baby Pac Pompa: Medima S1 Ascor AP12 Braun Perfusor Space Pulsoksymetr: Novin 8500, 9847 Masimo RAO 57 Nosze monoblokowe: Saver S-226 Ferno EFX Ferno Mondial Defibrylator: Zoll M-Series 7) Dotyczy: Część 1 Czy Zamawiający wydzieli pozycje: 1,2,3 z części 1 i utworzy nową odrębną część? Wydzielenie umożliwi Wykonawcy, specjalizującemu się w przeglądach tego typu urządzeń, przystąpienie do postępowania i zwiększy konkurencyjność. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na powyższą propozycję i nie wyodrębni podanych przez Wykonawcę pozycji. 8) Dotyczy: Część 1, poz. 2 Zgodnie z wytycznymi określonymi przez producentów pomp infuzyjnych wymagana jest wymiana następujących części gdy osiągną określony stopień zużycia lub datę kolejnej wymiany: - Akumulator Potencjalni Wykonawcy nie mają wiedzy na temat stopnia zużycia i daty kolejnej wymiany ww. części. Wskazanie Wykonawcom ww. informacji jest niezbędne do określenia czy i ewentualnie jakie części mają zostać uwzględnione w ofercie. Prosimy o jednoznaczne wytyczne czy i dla których pomp infuzyjnych Zamawiający wymaga w trakcie okresu obowiązywania umowy wymiany ww. części. Jeśli wymiana jest wymagana prosimy o podanie numerów fabrycznych urządzeń których dotyczy. Jeżeli Zamawiający nie jest w stanie zweryfikować stopnia zużycia i daty kolejnej wymiany tych części prosimy o zrezygnowanie z konieczności uwzględnienia ich wymiany w cenie przeglądu i wprowadzenie zapisu, z którego będzie jasno wynikać, że wymiana będzie dokonywana zgodnie z zaleceniami serwisu po przeglądzie. Wskazanie Wykonawcy ww. informacji jest niezbędne. Odpowiedź: Zamawiający używa oryginalnych akumulatorów. Wymiana zgodnie z zaleceniami producenta pomp infuzyjnych. 9) Dotyczy: Część 2 Zgodnie z wytycznymi określonymi przez producentów defibrylatorów wymagana jest wymiana następujących części gdy osiągną określony stopień zużycia lub datę kolejnej wymiany: - Akumulator Potencjalni Wykonawcy nie mają wiedzy na temat stopnia zużycia i daty kolejnej wymiany ww. części. Wskazanie Wykonawcom ww. informacji jest niezbędne do określenia czy i ewentualnie jakie części mają zostać uwzględnione w ofercie. Prosimy o jednoznaczne wytyczne czy i dla których defibrylatorów Zamawiający wymaga w trakcie okresu obowiązywania umowy wymiany ww. części. Jeśli wymiana jest wymagana prosimy o podanie numerów fabrycznych urządzeń których dotyczy. Jeżeli Zamawiający nie jest w stanie zweryfikować stopnia zużycia i daty kolejnej wymiany tych części prosimy o zrezygnowanie z konieczności uwzględnienia ich wymiany w cenie przeglądu i wprowadzenie zapisu, z którego będzie jasno wynikać, że wymiana będzie dokonywana zgodnie z zaleceniami serwisu po przeglądzie. Wskazanie Wykonawcy ww. informacji jest niezbędne. Odpowiedź: Zamawiający używa oryginalnych akumulatorów. Wymiana zgodnie z zaleceniami producenta defibrylatorów. 10) Dotyczy: Część 2, poz. 3 Prosimy o podanie pełnej nazwy i modelu defibrylatorów ZOLL. Wskazanie Wykonawcy ww. informacji jest niezbędne do określenia czy i ewentualnie jakie części mają zostać uwzględnione. Wskazanie Wykonawcy ww. informacji jest niezbędne. Odpowiedź: Zamawiający posiada defibrylator ZOLL M-SERIES. 11) Szanowni Państwo, Bardzo proszę o informację czy dla urządzeń z części I i II w cenie przeglądów należy uwzględnić wymianę elementów eksploatacyjnych takich jak akumulatory, kable, czujniki, przewody itd. Jeśli tak to proszę o wskazanie urządzeń i elementów, które powinny być wymienione. Informacja ta jest niezbędna do oszacowania kosztów. Odpowiedź: W cenie oferty nie należy uwzględniać wymiany elementów eksploatacyjnych, tj. przewody. Czujniki. Kable, akumulatory. Koszty wymiany elementów eksploatacyjnych są po stronie Zamawiającego. Z poważaniem, Joanna Karpińska Inspektor ds. Zamówień Publicznych Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu tel. (71) 773 15 63 |
Komunikaty