Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 18/ Pu/ 2020 Wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego oraz aparatury medycznej Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu

Termin:
Zamieszczenia : 14-01-2020 11:55:25
Składania : 21-01-2020 12:00:00
Otwarcia : 21-01-2020 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja



Zapraszamy wszystkich solidnych Wykonawców do złożenia oferty na usługę wykonywania przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego oraz aparatury medycznej Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu.

Przedmiotowe postępowanie podzielone jest na dwie Części. Wykonawca możne złożyć ofertę na wybraną przez siebie część.

Szczegółowe informacje wraz z wykazem sprzętu/aparatury medycznej zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.

Poniższa tabela wskazuje lokalizacje, w których znajduje się sprzęt:


l.p.

Stacje i Oddziały

Adres

1

Wrocław 

ul. Ziębicka 34-38

Wrocław – Krzyki

ul. Jantarowa 20

Wrocław – Śródmieście

ul. Ukryta 10,

ul. Bierutowska

Wrocław – Stare Miasto

ul. Inowrocławska 2

Wrocław - Fabryczna

ul. Strzegomska 148,

ul. Kosmonautów

2

Gniechowice

ul. Kątecka 49

3

Sobótka

ul. Strzelców 2

4

Milicz

ul Stawna 13

5

Oława

ul. K.K. Baczyńskiego 1

6

Jelcz Laskowice

ul. Techników 2

7

Strzelin

ul. A. Mickiewicza 18

8

Środa Śląska

Al. Konstytucji 3 Maja 7 a

9

Trzebnica

ul. Milicka 20a

10

Żmigród

Ul. Lipowa 4

11

Wołów

ul. Inwalidów Wojennych 24

Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejsza ofertę zostanie zawarta umowa na okres 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy lub do wykorzystania kwoty umownej.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 71/77 31 433.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
formularz asortymentowo - cenowy.xlsx xlsx 10.3 2020-01-14 12:00:02 Postępowanie

Komunikaty

2020-01-27 09:24 Marzena Paszulewicz Szanowni Państwo,
informujemy, że jako najkorzystniejsze zostały wybrane oferty złożone przez:
Cześć I
Zakład Techniki Medycznej MED - SERWIS s.c. Z. Michalak&S.Witkowski
cena oferty brutto - 25 595,07 zł

Cześć II
Aparatura Medyczna Sp. z o.o.
cena oferty brutto - 8 265,60 zł

Wszystkim Wykonawcom dziękujemy za złożone oferty
2020-01-17 12:43 Joanna Karpińska Szanowni Państwo,
W związku z wpłynięciem poniższych zapytań do postępowania, Zamawiający udziela odpowiedzi:

1) Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wydzielenie do odrębnej części defibrylatorów LIFEPAK 12 i LIFEPAK 15 (pozycja 1,2 z części II wg Formularza asortymentowo - cenowego 18/Pu/2020) oraz urządzeń LUCAS (pozycja 7 z części I wg Formularza asortymentowo – cenowego 18/Pu/2020? Pozwoli to na złożenie oferty przez autoryzowany serwis urządzeń.

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na powyższą propozycję.

2) Czy Zamawiający wymaga autoryzacji producenta? Producent defibrylatorów LIFEPAK oraz urządzeń LUCAS zaleca w instrukcji obsługi korzystanie z usług jedynie wykwalifikowanego personelu. Posiadanie autoryzacji gwarantuje, że personel został przeszkolony przez producenta, a także zapewnia dostęp do aktualnej wiedzy dotyczącej serwisowanych urządzeń oraz postępowanie zgodne z jego wymaganiami.

Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga autoryzacji producenta.

3) Czy Zamawiający wymaga używania wyłącznie nowych i oryginalnych części zamiennych do defibrylatorów LIFEPAK oraz urządzeń LUCAS oraz na dostęp do aktualnych wersji oprogramowania?

Odpowiedź: Zamawiający wymaga używania wyłącznie nowych i oryginalnych części
zamiennych.

4) Czy Zamawiający wymaga użycia dedykowanego przez Producenta smaru do urządzeń LUCAS, który jest niezbędny do prawidłowego przeprowadzenia przeglądu technicznego? Nie nasmarowanie śruby poruszającej tłokiem może doprowadzić do zatarcia silnika?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza dedykowany przez producenta smar do urządzeń LUCAS, lecz go nie wymaga.

5) Czy Zamawiający wymaga używania dedykowanego oprogramowania do urządzeń LUCAS służącego do przeprowadzenia prawidłowo procesu kalibracji położenia tłoka? Pozwala to na odczyt danych z urządzenia, takich jak liczba użyć akumulatora?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza używania dedykowanego oprogramowania do urządzeń LUCAS służącego do przeprowadzenia prawidłowo procesu kalibracji położenia tłoka, lecz go nie wymaga.

6) Dotyczy: Część 1
W celu umożliwienia Zamawiającemu i potencjalnym Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu a także w zachowania zasad uczciwej konkurencji i/lub równego traktowania wykonawców prosimy o uszczegółowienie zapisów zapytania. Uszczegółowienie jest konieczne i niezbędne w celu przygotowania ważnej i uwzględniającej wszystkie wymagane części serwisowe oferty. W chwili obecnej z uwagi na zbyt ogólny opis przedmiotu zamówienia przygotowanie porównywalnych ofert dla Zamawiającego nie jest możliwe. Prosimy o podanie pełnych nazw i modeli urządzeń z części 1. Wskazanie Wykonawcy ww. informacji jest niezbędne do określenia czy i ewentualnie jakie części mają zostać uwzględnione. Wskazanie Wykonawcy ww. informacji jest niezbędne.

Odpowiedź: Zamawiający wymienia sprzęt:
Respirator:
Easy Medumat CPR
Para Pac
Venti Pac
Carevente
Baby Pac

Pompa:
Medima S1
Ascor AP12
Braun Perfusor Space

Pulsoksymetr:
Novin 8500, 9847
Masimo RAO 57

Nosze monoblokowe:
Saver S-226
Ferno EFX
Ferno Mondial

Defibrylator:
Zoll M-Series

7) Dotyczy: Część 1
Czy Zamawiający wydzieli pozycje: 1,2,3 z części 1 i utworzy nową odrębną część? Wydzielenie umożliwi Wykonawcy, specjalizującemu się w przeglądach tego typu urządzeń, przystąpienie do postępowania i zwiększy konkurencyjność.

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na powyższą propozycję i nie wyodrębni podanych przez Wykonawcę pozycji.

8) Dotyczy: Część 1, poz. 2
Zgodnie z wytycznymi określonymi przez producentów pomp infuzyjnych wymagana jest wymiana następujących części gdy osiągną określony stopień zużycia lub datę kolejnej wymiany: - Akumulator
Potencjalni Wykonawcy nie mają wiedzy na temat stopnia zużycia i daty kolejnej wymiany ww. części. Wskazanie Wykonawcom ww. informacji jest niezbędne do określenia czy i ewentualnie jakie części mają zostać uwzględnione w ofercie. Prosimy o jednoznaczne wytyczne czy i dla których pomp infuzyjnych Zamawiający wymaga w trakcie okresu obowiązywania umowy wymiany ww. części. Jeśli wymiana jest wymagana prosimy o podanie numerów fabrycznych urządzeń których dotyczy. Jeżeli Zamawiający nie jest w stanie zweryfikować stopnia zużycia i daty kolejnej wymiany tych części prosimy o zrezygnowanie z konieczności uwzględnienia ich wymiany w cenie przeglądu i wprowadzenie zapisu, z którego będzie jasno wynikać, że wymiana będzie dokonywana zgodnie z zaleceniami serwisu po przeglądzie. Wskazanie Wykonawcy ww. informacji jest niezbędne.

Odpowiedź: Zamawiający używa oryginalnych akumulatorów. Wymiana zgodnie
z zaleceniami producenta pomp infuzyjnych.

9) Dotyczy: Część 2
Zgodnie z wytycznymi określonymi przez producentów defibrylatorów wymagana jest wymiana następujących części gdy osiągną określony stopień zużycia lub datę kolejnej wymiany: - Akumulator
Potencjalni Wykonawcy nie mają wiedzy na temat stopnia zużycia i daty kolejnej wymiany ww. części. Wskazanie Wykonawcom ww. informacji jest niezbędne do określenia czy i ewentualnie jakie części mają zostać uwzględnione w ofercie. Prosimy o jednoznaczne wytyczne czy i dla których defibrylatorów Zamawiający wymaga w trakcie okresu obowiązywania umowy wymiany ww. części. Jeśli wymiana jest wymagana prosimy o podanie numerów fabrycznych urządzeń których dotyczy. Jeżeli Zamawiający nie jest w stanie zweryfikować stopnia zużycia i daty kolejnej wymiany tych części prosimy o zrezygnowanie z konieczności uwzględnienia ich wymiany w cenie przeglądu i wprowadzenie zapisu, z którego będzie jasno wynikać, że wymiana będzie dokonywana zgodnie z zaleceniami serwisu po przeglądzie. Wskazanie Wykonawcy ww. informacji jest niezbędne.

Odpowiedź: Zamawiający używa oryginalnych akumulatorów. Wymiana zgodnie
z zaleceniami producenta defibrylatorów.

10) Dotyczy: Część 2, poz. 3
Prosimy o podanie pełnej nazwy i modelu defibrylatorów ZOLL. Wskazanie Wykonawcy ww. informacji jest niezbędne do określenia czy i ewentualnie jakie części mają zostać uwzględnione. Wskazanie Wykonawcy ww. informacji jest niezbędne.

Odpowiedź: Zamawiający posiada defibrylator ZOLL M-SERIES.

11) Szanowni Państwo,
Bardzo proszę o informację czy dla urządzeń z części I i II w cenie przeglądów należy uwzględnić wymianę elementów eksploatacyjnych takich jak akumulatory, kable, czujniki, przewody itd. Jeśli tak to proszę o wskazanie urządzeń i elementów, które powinny być wymienione. Informacja ta jest niezbędna do oszacowania kosztów.

Odpowiedź: W cenie oferty nie należy uwzględniać wymiany elementów eksploatacyjnych, tj. przewody. Czujniki. Kable, akumulatory. Koszty wymiany elementów eksploatacyjnych są po stronie Zamawiającego.


Z poważaniem,
Joanna Karpińska
Inspektor ds. Zamówień Publicznych
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
tel. (71) 773 15 63

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy za Część I należy określić cenę za całość przedmiotu zamówienia dla Części I wskazanej w Formularzu asortymentowo - cenowym uwzględniając okres 12 miesięcy 1 usługa Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
ul. Ziębicka 34-38
50-507, Wrocław
(0)
2 Maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy za Część II należy określić cenę za całość przedmiotu zamówienia dla Części II wskazanej w Formularzu asortymentowo - cenowym uwzględniając okres 12 miesięcy 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2592 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dojazdu inżyniera serwisu - Po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 993