Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-01-2020 11:50:00 |
Składania : | 09-01-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 09-01-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
W imieniu Gminy Wręczyca Wielka informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP i ma na celu uzyskanie ofert na „Świadczenie usług w zakresie pomocy, diagnozowania, poradnictwa i konsultacji w Punkcie Konsultacyjnym ds. Uzależnień oraz Przemocy w Rodzinie we Wręczycy Wielkiej w 2020 roku”
1. Opis przedmiotu i zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w Punkcie Konsultacyjnym ds. Uzależnień oraz Przemocy w Rodzinie we Wręczycy Wielkiej ul. Sienkiewicza 1, z zakresu diagnozowania problemów, poradnictwa i konsultacji dla osób uzależnionych i współuzależnionych od alkoholu oraz osób w sytuacjach kryzysowych z terenu gminy Wręczyca Wielka.
Wykonawca świadczyć będzie usługi w Punkcie Konsultacyjnym w każdy poniedziałek po 3 godziny, w godzinach popołudniowych (z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Szczegółowy harmonogram świadczenia usługi zostanie ustalony z Wykonawcą przed zawarciem umowy.
2. Termin obowiązywania umowy:
Rozpoczęcie niezwłocznie po podpisaniu umowy do dnia 21 grudnia 2020 roku.
3. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania:
- posiadają certyfikat Instruktora terapii uzależnień, potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zakresie terapii uzależnień,
- posiadają co najmniej 3 - letni staż pracy w placówce terapii uzależnień, doświadczenie w pracy w zakresie terapii/ psychoterapii uzależnienia i współuzależnienia, doświadczenie w pracy w kontakcie indywidualnym jak i w grupie z osobami z problemami uzależnienia od alkoholu i narkotyków, współuzależnienia, DDA, sprawcami i ofiarami przemocy domowej, w układaniu indywidualnym dla osoby uzależnionej osobistego programu terapii, prowadzenie sesji indywidualnej z osobą uzależnioną i współuzależnioną (w razie konieczności),
- posiadają doświadczenie w zakresie pomocy, poradnictwa i konsultacji w Punkcie Konsultacyjnym.
Mile widziana dodatkowo ukończona terapia SFBT –terapia skoncentrowana na rozwiązaniu.
Wykonawca poświadcza „za zgodność z oryginałem” kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, uprawnienia oraz doświadczenie (zaświadczenia, certyfikaty, dyplomy, świadectwa pracy, umowy) i załącza do formularza oferty.
Od Wykonawcy oczekujemy odpowiedzialności, zaangażowania i umiejętności pracy z osobami uzależnionymi, współuzależnionymi, z osobami z problemem przemocy oraz będących w sytuacjach kryzysowych.
4. Warunki płatności:
Wynagrodzenie zostanie obliczone przy uwzględnieniu określonej stawki brutto za godzinę wykonania usługi i ilości pełnionych godzin dyżurów w danym miesiącu. Wypłata wynagrodzenia będzie dokonana w okresach miesięcznych, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury/rachunku i ewidencji potwierdzającej liczbę godzin, przelewem na konto wykonawcy.
Od wynagrodzenia zostaną dokonane niezbędne potrącenia przewidziane przepisami prawa.
5. Opis sposobu przygotowania oferty oraz ustalenia ceny:
- cenę oferty należy ustalić w złotych polskich (PLN) cyfrowo i słownie z zaokrągleniem do pełnych złotych,
- oferta powinna zawierać cenę brutto za 1 godzinę pracy,
- podana cena musi obejmować wszystkie koszty wykonawcy związane z realizacją zamówienia, w tym koszty dojazdu do siedziby Punktu Konsultacyjnego.
6. Kryterium oceny ofert:
Wyboru oferty Zamawiający dokona w oparciu o następujące kryteria oceny:
1) Cena – 60%,
2) Doświadczenie – 40%,
7. Miejsce i termin złożenia oferty:
Oferty należy przesłać poprzez platformę zakupową. Zamawiający wymaga załączenia formularza ofertowego, załączonego do zapytania, klauzuli informacyjnej dot. przetwarzania danych osobowych, dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, uprawnienia oraz doświadczenie. Ofertę należy przygotować na załączonym formularzu, w formie pisemnej, w języku polskim, podpisany formularz ofertowy, klauzulę i dokumenty należy zeskanować i dołączyć do oferty.
8. Informacje dotyczące zawierania umowy:
W przypadku udzielenia zamówienia, wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego oraz do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami : Agata Jędrysiak, tel. 34 3778406, e- mail: agatajedrysiak@wreczyca-wielka.pl
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Komunikaty