Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-01-2020 13:00:57 |
Składania : | 13-01-2020 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Przedmiot zamówienia:
ZADANIE NR 1: Wycinka drzew
̵ roboty przygotowawcze,
̵ dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wycinki,
̵ wycinka drzew przy użyciu podnośnika lub wycinka drzew bez użycia podnośnika,
̵ wywóz transportem własnym Wykonawcy pozyskanego odpłatnie drewna na rzecz Wykonawcy,
̵ odtransportowanie sprzętu i narzędzi,
̵ oczyszczenie terenu po wycince drzew nie później niż w ciągu 3 dni roboczych po dokonaniu wycinki ,
̵ wywóz transportem własnym Wykonawcy na rzecz Wykonawcy odpadów nie stanowiących zgodnie z obmiarem drobnicy opałowej,
̵ zabezpieczenie miejsca wycinki zgodnie z obowiązującymi przepisami.
ZADANIE NR 2: Usunięcie wiatrołomów drzew:
̵ roboty przygotowawcze,
̵ dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wycinki,
̵ pocięcie pni i gałęzi na odcinki,
̵ wywóz transportem własnym Wykonawcy pozyskanego odpłatnie drewna na rzecz Wykonawcy lub transport pozyskanego drewna w miejsce wskazane przez Gminę,
̵ odtransportowanie sprzętu i narzędzi,
̵ oczyszczenie terenu po wykonaniu usługi nie później niż w ciągu 3 dni roboczych po przeprowadzeniu usunięcia wiatrołomu,
̵ wywóz transportem własnym Wykonawcy na rzecz Wykonawcy odpadów nie stanowiących zgodnie z obmiarem drobnicy opałowej,
̵ zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług.
ZADANIE NR 3: Zabiegi w koronie drzew polegające na usunięcie gałęzi obumarłych i nadłamanych lub gałęzi w celu utrzymania uformowanego kształtu korony drzewa przy użyciu podnośnika lub bez użycia podnośnika:
̵ roboty przygotowawcze,
̵ dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wykonywanej usługi,
̵ wywóz transportem własnym Wykonawcy pozyskanego odpłatnie z przeprowadzonych zabiegów drewna na rzecz Wykonawcy,
̵ odtransportowanie sprzętu i narzędzi,
̵ oczyszczenie terenu po wykonaniu usługi nie później niż w ciągu 3 dni roboczych po przeprowadzeniu zabiegu w koronie,
̵ wywóz transportem własnym Wykonawcy na rzecz Wykonawcy odpadów nie stanowiących zgodnie z obmiarem drobnicy opałowej,
̵ zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami.
ZADANIE NR 4: Zabiegi w koronie drzew polegające na usunięcie gałęzi wrastających w lampy oświetlenia ulicznego przy użyciu podnośnika lub bez użycia podnośnika:
̵ roboty przygotowawcze,
̵ dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wykonywanej usługi,
̵ wywóz transportem własnym Wykonawcy pozyskanego odpłatnie z przeprowadzonych zabiegów drewna na rzecz Wykonawcy,
̵ odtransportowanie sprzętu i narzędzi,
̵ oczyszczenie terenu po wykonaniu usługi nie później niż w ciągu 3 dni roboczych po przeprowadzeniu zabiegu w koronie,
̵ wywóz transportem własnym Wykonawcy na rzecz Wykonawcy odpadów nie stanowiących zgodnie z obmiarem drobnicy opałowej,
̵ zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Usługa będzie wykonywana na terenach stanowiących własność Gminy Pruszcz Gdański.
Realizacja usługi następować będzie sukcesywnie w trakcie obowiązywania umowy, zależnie od potrzeb Zamawiającego, na jego zlecenie w terminie określonym w zleceniu. Zlecenie częściowe będzie określać szczegółową lokalizację, ilość oraz termin wykonania prac.
UWAGA:
1. Drzewa rosnące na terenie nieruchomości będących własnością Gminy stanowią własność Gminy Pruszcz Gdański. Wykonawca zobowiązuje się do zakupu drewna uzyskanego w wyniku wycinki drzewa, usunięcia wiatrołomu lub przeprowadzonych zabiegów w koronach po cenie ustalonej przez uprawnionego brakarza.
2. Przed wycinką drzew, usunięciem wiatrołomów lub przeprowadzeniem zabiegów w koronach drzew polegających na usunięciu gałęzi obumarłych i nadłamanych oraz prac polegających na utrzymaniu uformowanego kształtu koron drzew lub usunięciu gałęzi wrastających w lampy oświetlenia ulicznego na zlecenie Gminy specjalista z zakresu leśnictwa dokona klasyfikacja drewna, obmiaru ilościowo-jakościowego i wyceny drewna przeznaczonego do sprzedaży. Wartość drewna ustalona przez uprawnionego brakarza będzie wpisana w zleceniu jednostkowym.
3. Zakup drewna przez Wykonawcę następuje z chwilą wycinki, usunięcia wiatrołomu lub przeprowadzenia zabiegów w koronie drzewa.
4. Ustaloną cenę za zakup drewna Wykonawca jest zobowiązany wpłacić na rachunek bankowy Gminy w terminie 14 dni od otrzymania faktury przez Wykonawcę.
5. Za dzień zapłaty uznaje się dzień, w którym następuje wpływ środków na rachunek bankowy Gminy.
6. Fakturę za sprzedaż drewna Gmina wystawi Wykonawcy po podpisaniu protokołu odbioru usług określonych w zleceniu jednostkowym.
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 30-11-2020r.
3. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena zamówienia (wartość brutto wyrażona w zł). Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. ofertę z najniższą ceną).
4. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji ofertowej:
5. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
6. Oferta powinna zawierać:
1. wypełniony za pośrednictwem platformy Open Nexus Spółka z o.o. formularz cenowy;
2. kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej;
3. oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia tj. - wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (załącznik nr 1);
4. kopie dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie OC.
7. Pozostałe informacje:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia;
b) zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego;
c) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty;
2. Oferty niekompletne nie będą brane pod uwagę podczas oceny ofert.
Komunikaty