Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-12-2019 10:34:29 |
Składania : | 14-01-2020 08:00:00 |
Otwarcia : | 14-01-2020 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
W imieniu Zamawiającego Spółki„Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o w Kielcach informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w Kielcach zwanych dalej zamówieniami oraz art. 24aa ustawy Pzp.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w
języku polskim i odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Open Nexus dostępnej na stronie
internetowej Spółki „Wodociągi Kieleckie”
– www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi” (instrukcja działania platformy
zakupowej umieszczona jest na ww. stronie
Zamawiającego).
2. Wszelkie
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy przekazują elektronicznie za
pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „Wyślij
wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. W
sytuacjach awaryjnych, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami
za pośrednictwem poczty elektronicznej:
wodkiel@wod-kiel.com.pl.
3. Wszystkie
ww. dokumenty zaleca się wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami, a
następnie ich skany złożyć do
Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl
w terminach określonych w SIWZ.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 4 dni robocze przed terminem składania ofert.
5. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem, https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
6. Wszystkie dokumenty, jakie będą składane w niniejszym postępowaniu należy wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami, a następnie ich skany złożyć do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zeskanowane dokumenty należy załączyć w formacie PDF; maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików – 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.
7. Ofertę stanowi wypełniony i przesłany poprzez platformazakupowa.pl Formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami. Dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory, muszą być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
8. Podana cena brutto oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia; musi uwzględniać wszystkie czynniki ujęte w niniejszej Specyfikacji oraz czynniki nieprzewidziane, a konieczne do właściwego wykonania usługi.
9. Wykonawca składa ofertę na platformazakupowa.pl oraz załącza do niej oświadczenia i dokumenty, o których jest mowa w rozdziale VI ust. 1 i 2 SIWZ w formie elektronicznej tj. wydrukowanych i podpisanych papierowych oryginałów.
10. Następnie, z zachowaniem terminu, o którym mowa w rozdziału VI SIWZ Wykonawca za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „wiadomości” składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SIWZ) – wymagana forma dokumentu – skan podpisanego oryginalnego dokumentu.
11. Przed
udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie
najwyżej oceniona do złożenia za pośrednictwem platformazakupowa.pl
i zakładki „wiadomości” dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 7 SIWZ -
wymagana forma dokumentów – skan
podpisanego oryginalnego dokumentu.
12. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
13. Wykonawca składa jedną ofertę, w której musi być zaproponowana tylko jedna cena i nie może jej zmienić.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.; Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
15. Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Załączniku nr 7 do SIWZ – Wzór umowy.
16. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w SIWZ wraz z załącznikami.
17. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana,
będzie zobowiązany przesłać, zgodnie z rozdz. X pkt. 8 wymagane w przedmiotowym postępowaniu dokumenty w formie
papierowej (wypełnione i podpisane oryginały dokumentów) na adres: „Wodociągi Kieleckie”
Sp. z o.o., ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, Sekcja Logistyki. Zamawiający
zaleca, aby wszystkie strony oferty przesłane w formie papierowej były
ponumerowane i parafowane przez Wykonawcę – osobę lub osoby uprawnione do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy – pełnomocnictwo należy złożyć w formie
oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
Oferta wraz z załącznikami powinna być zespolona w sposób uniemożliwiający jej zdekompletowanie.
Zamawiający Spółka „WODOCIĄGI KIELECKIE” informuje, iż warunki ochrony danych osobowych zawiera załączona do SIWZ „Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych”.
Regulamin udzielenia zamówień obowiązujący w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o. o. jest dostępny na stronie internetowej www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi”.
W sprawach merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość” lub za pośrednictwem telefonu 41 365 31 00 wew. 224.
Załączniki do postępowania:
1. Załącznik nr 1 – Wykaz grup zawodowych
2. Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
3. Załącznik nr 2a – Formularz
cen jednostkowych do wyliczenia wartości badań
okresowych i kontrolnych
4. Załącznik nr 2b – Formularz cen jednostkowych
5. Załącznik nr 3 – Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
6. Załącznik nr 4 – Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
7. Załącznik nr 5 – Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej.
8. Załącznik nr 6 – Oświadczenie o wykonanych usługach
9. Załącznik nr 7 –
Wzór umowy
10. Klauzula informacyjna RODO
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod
nr tel. 41 365-31-24 czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 7:00 do 15:00.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-02-13 13:45 | Marzena Wójcik | W załączeniu informacja z rozstrzygnięcia postępowania. |
2020-01-14 13:37 | Marzena Wójcik | W załączeniu informacja z otwarcia ofert. |
Komunikaty