Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przetarg nieograniczony pn. Swiadczenia zdrowotne dla pracowników Spółki w latach 2020-2022

Termin:
Zamieszczenia : 30-12-2019 10:34:29
Składania : 14-01-2020 08:00:00
Otwarcia : 14-01-2020 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu Zamawiającego Spółki„Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o w Kielcach informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w Kielcach zwanych dalej zamówieniami oraz art. 24aa ustawy Pzp.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


1.    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim i odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji 
     elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Open Nexus dostępnej na stronie internetowej Spółki „Wodociągi Kieleckie”  
     –   www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi” (instrukcja działania platformy zakupowej umieszczona jest na ww. stronie  
    Zamawiającego).

2.  Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za 
    pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. W  
    sytuacjach awaryjnych, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej:  
     wodkiel@wod-kiel.com.pl
.

3.  Wszystkie ww. dokumenty zaleca się wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami, a 
    następnie ich skany złożyć do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl w terminach określonych w SIWZ.

4.   Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 4 dni robocze przed terminem składania ofert.

5.   Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem, https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

6.  Wszystkie dokumenty, jakie będą składane w niniejszym postępowaniu należy wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami, a następnie ich skany złożyć do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zeskanowane dokumenty należy załączyć w formacie PDF; maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików – 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.

7.    Ofertę stanowi wypełniony i przesłany poprzez platformazakupowa.pl Formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami. Dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory, muszą być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.

8.  Podana cena brutto oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia; musi uwzględniać wszystkie czynniki ujęte w niniejszej Specyfikacji oraz czynniki nieprzewidziane, a konieczne do właściwego wykonania usługi.

9.   Wykonawca składa ofertę na platformazakupowa.pl oraz załącza do niej oświadczenia i dokumenty, o których jest mowa w rozdziale VI ust. 1 i 2 SIWZ w formie elektronicznej tj. wydrukowanych i podpisanych papierowych oryginałów.

10.  Następnie, z zachowaniem terminu, o którym mowa w  rozdziału VI SIWZ Wykonawca za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „wiadomości” składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SIWZ) – wymagana forma dokumentu – skan podpisanego oryginalnego dokumentu.

11.      Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia za pośrednictwem platformazakupowa.pl
i zakładki „wiadomości” dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 7 SIWZ - wymagana forma dokumentów – skan podpisanego oryginalnego dokumentu.

12.     Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

13.     Wykonawca składa jedną ofertę, w której musi być zaproponowana tylko jedna cena i nie może jej zmienić.

14.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.; Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 

15.   Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Załączniku nr 7 do SIWZ – Wzór umowy.

16.   Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w SIWZ wraz z załącznikami.

17.   Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie zobowiązany przesłać, zgodnie z rozdz. X pkt. 8 wymagane w przedmiotowym postępowaniu dokumenty w formie papierowej (wypełnione i podpisane oryginały dokumentów) na adres: „Wodociągi Kieleckie”
Sp. z o.o., ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, Sekcja Logistyki. Zamawiający zaleca, aby wszystkie strony oferty przesłane w formie papierowej były ponumerowane i parafowane przez Wykonawcę – osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy – pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

Oferta wraz z załącznikami powinna być zespolona w sposób uniemożliwiający jej zdekompletowanie.

Zamawiający Spółka „WODOCIĄGI KIELECKIE” informuje, iż warunki ochrony danych osobowych zawiera załączona do SIWZ „Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych”.

Regulamin udzielenia zamówień obowiązujący w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o. o. jest dostępny na stronie internetowej www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi”. 

W sprawach merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość” lub za pośrednictwem telefonu 41 365 31 00 wew. 224. 

Załączniki do postępowania:

1.  Załącznik nr 1      – Wykaz grup zawodowych

2.  Załącznik nr 2      Formularz ofertowy

3.  Załącznik nr 2a    Formularz cen jednostkowych do wyliczenia wartości badań  
   okresowych i kontrolnych

4.  Załącznik nr 2b    Formularz cen jednostkowych

5.  Załącznik nr 3      – Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

6.  Załącznik nr 4      – Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania

7.  Załącznik nr 5      – Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej.

8.  Załącznik nr 6      – Oświadczenie o wykonanych usługach

9.  Załącznik nr 7      Wzór umowy

10. Klauzula informacyjna RODO

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod
nr tel. 41 365-31-24
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  7:00 do 15:00.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 
8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 5434.33 2019-12-30 11:01:23 Postępowanie
SIWZ.pdf pdf 26124.83 2019-12-30 11:01:32 Postępowanie
Załącznik nr 1.pdf pdf 2400.5 2019-12-30 11:02:51 Postępowanie
Załącznik nr 2.pdf pdf 2166.87 2019-12-30 11:02:55 Postępowanie
Załącznik nr 2a.pdf pdf 958.17 2019-12-30 11:03:16 Postępowanie
Załącznik nr 2b.pdf pdf 2316.2 2019-12-30 11:03:20 Postępowanie
Załącznik nr 3.pdf pdf 1240.61 2019-12-30 11:03:40 Postępowanie
Załącznik nr 4.pdf pdf 1681.61 2019-12-30 11:03:44 Postępowanie
Załącznik nr 5.pdf pdf 710.98 2019-12-30 11:04:05 Postępowanie
Załącznik nr 6.pdf pdf 710.09 2019-12-30 11:04:08 Postępowanie
Załącznik nr 7.pdf pdf 10373.88 2019-12-30 11:05:30 Postępowanie
Klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 891 2019-12-30 11:23:27 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 830.75 2020-01-14 13:37:39 Publiczna wiadomość
Informacja z rozstrzygnięcia postępowania.pdf pdf 395.88 2020-02-13 13:45:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-02-13 13:45 Marzena Wójcik W załączeniu informacja z rozstrzygnięcia postępowania.

Informacja z rozstrz [...].pdf

2020-01-14 13:37 Marzena Wójcik W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenia zdrowotne Cena za realizacje zamówienia 1 szt. Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o.
Krakowska 64
25-701, Kielce
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 823