Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szacowanie wartości zamówienia: "Dostawa i montaż portalowej myjni autobusowej” dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Tychach

Termin:
Zamieszczenia : 20-12-2019 14:39:00
Składania : 24-01-2020 12:00:00
Otwarcia : 24-01-2020 12:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości i nie zostanie zakończone wyborem oferty. Zamawiający jest zobowiązany do przeprowadzenia szacowania wartości zamówienia w myśl artykułów 32-35 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu zapewnienia rzetelności i transparentności procesu, Zamawiający zdecydował się na zastosowanie w tym celu platformy zakupowej.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie ceny?

Informujemy, iż niniejsze zapytanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze zapytanie w zakresie szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarcia umowy, której przedmiot został określony w niniejszym zapytaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis Przedmiotu Zamowienia - Myjnia portalowa.pdf pdf 105.78 2019-12-20 14:56:15 Postępowanie
Załącznik_5.pdf pdf 3636.88 2019-12-20 14:56:16 Postępowanie
Załącznik_4.pdf pdf 3820.53 2019-12-20 14:56:16 Postępowanie
Załącznik_3.pdf pdf 11730.5 2019-12-20 14:56:16 Postępowanie
Załącznik_2.pdf pdf 1475.32 2019-12-20 14:56:16 Postępowanie
Załącznik_1.pdf pdf 4571.61 2019-12-20 14:56:16 Postępowanie
Załącznik_7.pdf pdf 8070.25 2019-12-20 14:56:16 Postępowanie
Załacznik_6.pdf pdf 417.53 2019-12-20 14:56:16 Postępowanie
Formularz ofertowy do oferty.docx docx 17.37 2019-12-20 14:56:20 Postępowanie

Komunikaty

2020-01-21 08:57 Jarosław Bula Szanowni Państwo,

Zamawiający informuje, że w związku z toczącym się szacowaniem wartości zamówienia: „Dostawa i montaż portalowej myjni autobusowej” do Zamawiającego wpłynęły wnioski o wyjaśnienie zapisów opisu przedmiotu zamówienia.


Pytanie nr 1:
"Wykonawca dostarczy dla myjni, urządzeń systemu odzysku wody dokumentację techniczno-ruchową DTR oraz uzyska wszelkie niezbędne prawem odbiory i dopuszczenia do użytkowania". Dla urządzeń myjni jak również dla urządzeń systemu odzysku wody nie są wymagane prawem odbiory i zgody na dopuszczenie do użytkowania. Pytanie: jakie odbiory i dopuszczenia oczekuje Zamawiający?

Odpowiedź:

Wszelkie odbiory, dopuszczenia i zgłoszenia przewidziane prawem w tym prawem budowlanym.
2020-01-17 14:51 Edyta Smuda Szanowni Państwo,
Zamawiający informuje, że w związku z toczącym się szacowaniem wartości zamówienia: „Dostawa i montaż portalowej myjni autobusowej” do Zamawiającego wpłynęły wnioski o wyjaśnienie zapisów opisu przedmiotu zamówienia.

Pytanie nr 1:
„Proszę o sprecyzowanie - Umieszczenie urządzeń pomieszczenia technicznego myjni wzdłuż osi M ? przed polem mycia w osiach 1-4 czy 4-9 czy 9-13 ? Jaką szerokość pasa jest akceptowalna przez Zamawiającego ? Po czyjej stronie jest zabezpieczenie urządzeń od strony ruchu autobusów ?”
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że urządzenia obsługujące myjnie należy zainstalować na hali napraw wzdłuż osi ściany M w osiach 1-4. Montaż urządzeń obsługujących myjnie musi zapewnić wyjazd autobusu z hali napraw. Zabezpieczenie urządzeń od strony ruchu autobusów leży po stronie Wykonawcy.

Pytanie nr 2
„W OPZ w pkt. 1.1 jest mowa o "przygotowaniu projektu technicznego myjni portalowej wraz z całą infrastrukturą niezbędną do funkcjonowania". Pytanie: co wchodzi w zakres całej infrastruktury - kto ma wykonać lub dostarczyć np.: płytę myjni, przepusty, kanał ściekowy i odwodnieniowy, kraty zabezpieczające kanał myjni, rozdzielnie elektryczną dla urządzeń myjni, instalację oświetleniową hali myjni, filtr antyskażeniowy itp. ?”
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że w zakres całej infrastruktury wchodzi:
1. myjnia portalowa,
2. system oczyszczania- recykling min. 80% współpracujący z myjnią portalową,
3. zbiorniki podziemne wraz z separatorem stanowiące część uzdatniania wody umożliwiające funkcjonowanie systemu recyklingu
Hala napraw na której należy zamontować myjnię będzie wykonana zgodnie z załącznikami od 1 do 7 oraz zgodnie z projektem wykonawczym dostępnym na platformie pod nazwą https://platformazakupowa.pl/transakcja/177822
Pytanie nr 3
Generalnie na myjni do autobusów i samochodów ciężarowych nie myje się samochodów osobowych. Wynika to z kilku przyczyn: 1) głównie ze względu na inną konstrukcję i specyfikę szczotek - zbyt mała powierzchnia mycia (auta osobowego) powoduje zbyt duży docisk szczotki co w konsekwencji może to doprowadzić do uszkodzenia karoserii mytego auta osobowego, 2) inny kształt mytych pojazdów a tym samym powierzchni do umycia - myjnie do samochodów osobowych mają specjalnie ukształtowane szczotki oraz rozwiązania konstrukcyjne - pochylne lub łamane szczotki boczne, zróżnicowane długości włosia, 3) inny rodzaj chemii stosowany na myjniach do autobusów i samochodów ciężarowych. W związku z powyższym czy Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na myjnię bez osobnego programu mycia pojazdów osobowych?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że dopuszcza złożenie oferty na myjnię bez osobnego programu mycia pojazdów osobowych.
Pytanie nr 4
W OPZ w pkt. 1.2. jest mowa o "dostawie wraz z myjnią kompletnej szczotki rezerwowej". Pytanie: o którą szczotkę chodzi: pionową czy poziomą?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że należy dostarczyć rezerwową szczotkę pionową.
Pytanie nr 5
W OPZ w pkt. 2.24. jest mowa o tym, że "dostawca musi zapewnić 1 kompletny zestaw rezerwowy zespołu silnik-przekładnia". Pytanie: o jaki konkretnie zestaw chodzi: czy o zestaw napędowy myjni? czy o zestaw napędowy do szczotki - jeśli tak, to do której szczotki - pionowej czy poziomej? a może chodzi o rezerwowy zestaw napędowy do tej szczotki, która ma być dostarczona jako rezerwowa?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że jeśli napędy szczotek pionowych i poziomych różnią się, wykonawca powinien dostarczyć po 1 kpl. napędu silnik-przekładnia dla każdego typu szczotki.
Pytanie nr 6
W OPZ w pkt. 8. jest mowa o tym, że "Wykonawca obowiązany jest w okresie gwarancji wykonać naprawy gwarancyjne, a także dokonać przeglądów gwarancyjnych zgodnie z harmonogramem przekazanym wraz z dostawą przedmiotu zamówienia". Pytanie: czy koszt tych przeglądów wraz z dojazdem w okresie gwarancji ma być wliczony w złożonej ofercie? czy Zamawiający poniesie koszt tych przeglądów wraz z dojazdem w trakcie użytkowania myjni?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że koszt przeglądów wraz z dojazdem ma być wliczony w złożonej ofercie.
Pytanie nr 7
W OPZ w pkt. 9. jest mowa o tym, że "W przypadku wystąpienia awarii myjni (rozumianej jak nagła usterka uniemożliwiająca pracę myjni) Wykonawca zobowiązany jest usunąć awarię niezwłocznie lecz nie dłużej niż w terminie 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego". Jest to bardzo krótki termin i bardzo trudny do spełnienia. Pytanie: czy mogą to być 24 godziny robocze? rozumiane jako 8-16 od pon-piątku.

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że awarie należy usunąć niezwłocznie lecz nie dłużej niż w terminie 24 godzin roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego rozumianych jako 8 – 20 od poniedziałku do soboty.
2020-01-16 13:35 Edyta Smuda Szanowni Państwo, Informuję o wydłużeniu trwania szacowania do niniejszego postępowania do dnia 24.01.2020r. do godziny 12:00
2020-01-09 11:17 Edyta Smuda Szanowni Państwo,
Informuję o wydłużeniu trwania szacowania do niniejszego postępowania do dnia 17.01.2020r. do godziny 12:00
2020-01-09 11:14 Edyta Smuda Szanowni Państwo,
Zamawiający informuje, że w związku z toczącym się szacowaniem wartości zamówienia: „Dostawa i montaż portalowej myjni autobusowej” do Zamawiającego wpłynęły wnioski o wyjaśnienie zapisów opisu przedmiotu zamówienia.

Pytanie nr 1:
Skoro jest wykluczone pomieszczenie 1.28 jako pomieszczenie techniczne myjni na urządzenia obsługujące myjnię to proszę o wskazanie miejsca gdzie można zainstalować (umiejscowić) urządzenia obsługujące myjnię?

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że urządzenia obsługujące myjnie należy zainstalować na hali napraw wzdłuż ściany osi M

Pytanie nr 2:
Czy w systemie oczyszczania wody Zamawiający dopuszcza zastosowanie pomp ssących wodę ze zbiorników podziemnych zamiast pomp zanurzeniowych? Dostęp i obsługa eksploatacyjna pomp podających zanurzeniowych jest zdecydowanie bardziej utrudniona niż pomp ssących.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
2020-01-08 14:47 Edyta Smuda Szanowni Państwo,
Zamawiający informuje, że w związku z toczącym się szacowaniem wartości zamówienia: „Dostawa i montaż portalowej myjni autobusowej” do Zamawiającego wpłynęły wnioski o wyjaśnienie zapisów opisu przedmiotu zamówienia.

Pytanie nr 1:
Ad. 2.5 -Czy Zamawiający dopuszcza rozwiązanie alternatywne do podanego w pkt. 2.5 opisu technicznego myjni tj. zastosowanie łańcuchów inox zamiast systemu pasowego w układzie napędowym szczotek pionowych i poziomej? Rozwiązanie oparte o łańcuch jest zdecydowanie bardziej efektywne, zapewniając niemal dożywotnie użytkowanie bez konieczności wymiany łańcucha, co w przypadku paska zdarza się dość często.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie nr 2:
Ad. 2.21 – Proszę o potwierdzenie, że myjnia ma zapewnić wydajność mycia 15 autobusów w ciągu godziny w przypadku wyboru programu przejazdowego tj. portal stoi a autobus przejeżdża przez myjnię (bez mycia przodów i tyłów). Przy standardowym programie mycia (tym bardziej z funkcją omijania lusterek, która jest konieczna w przypadku aktualnie produkowanych autobusów) wydajność ta jest nieosiągalna dla myjni portalowych.

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że myjnia powinna posiadać program mycia umożliwiający umycie z użyciem chemii minimum 15 autobusów w ciągu godziny bez względu na rodzaj taboru.

Pytanie nr 3:
Prosimy o potwierdzenie, że kanalizacja sanitarna (zgodnie z załącznikiem nr 2) zostanie przez Zamawiającego doprowadzona do zbiornika układu podczyszczania ścieków, a przez Wykonawcę ma zostać do niego podłączona.

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że kanalizacja sanitarna (zgodnie z załącznikiem nr 2) zostanie wykonana przez Zamawiającego, a po stronie Wykonawcy jest podłączenie zbiornika wody wstępnie oczyszczonej do istniejącej kanalizacji sanitarnej.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i montaż portalowej myjni autobusowej Zgodnie z OPZ. 1 szt. Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o.
Towarowa 1
43-100, Tychy
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 915