Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-12-2019 11:31:23 |
Składania : | 20-12-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | 20-12-2019 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zaproszenie
do składania ofert
dla
zamówień nieprzekraczających w złotych
równowartości
30 000 euro
(art. 4 pkt 8
ustawy z dnia 29.01.2004 r.
Prawo zamówień
publicznych
j.t. Dz.U.2019
poz. 1843 ze zm.)
POWIAT BOLESŁAWIECKI
ul. Armii
Krajowej 12
59-700
Bolesławiec
Zespół
Resocjalizacyjny w Iwinach
Iwiny 19
59-721 Iwiny
Zapraszam do składania
ofert
w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest
zakup i sukcesywna dostawa
art. spożywczych na potrzeby stołówki Zespołu Resocjalizacyjnego w Iwinach
Rodzaj zamówienia: dostawa
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i
sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Zespołu
Resocjalizacyjnego w Iwinach
2. Kody CPV:
-
0110000-8
warzywa,
-
001242000
jajka,
-
15300000-1
owoce, przetwory owocowe, warzywne,
-
15200000-0
ryby przetworzone i konserwowane ,
-
15600000-4
produkty przemiału ziarna i skrobi,
-
158000006
różne produkty spożywcze,
-
15131000-
konserwy z mięsa
-
15400000-2
oleje, tłuszcze roślinne
3.
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 2a – 2i do
niniejszego Zaproszenia do składania ofert, które będą stanowiły załączniki do
umowy. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w
Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia do
składania ofert.
4.
Wykonawca
musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego
określonymi w niniejszym zaproszeniu.
5.
Zamawiający
wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był świeży, a produkty trwałe
powinny posiadać termin przydatności do spożycia - minimum pół roku od dnia dostarczenia do
miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
6.
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt do
siedziby Zespołu Resocjalizacyjnego w Iwinach, Iwiny 19, 59-721 Iwiny z
częstotliwością określoną w umowie.
7.
Zamawiający
zastrzega, iż ilość produktów podana w załączniku nr 2a-i jest ilością
orientacyjną, służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru
najkorzystniejszej oferty Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie
przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w Załącznikach
nr 2a-i, gdyż mogą one ulec zmianie ilościowej, bez zmiany ceny jednostkowej.
II. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZNAJDĄ
SIĘ W UMOWIE
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Z
wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego
Zaproszenia. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy
dopuszcza się dokonanie zmian w projekcie umowy
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin realizacji zamówienia od 01.01.2020
roku do 31.12.2020 roku.
KRYTERIUM OCENY OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie
kryterium – cena oferty. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy,
który złoży ofertę z najniższą ceną.
V. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Obowiązującym wynagrodzeniem będzie
wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia.
2. Ceną oferty jest ceną brutto podaną w formularzu
oferty w zapisie liczbowym
i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku), musi
uwzględniać wartość podatku od towarów i usług VAT.
3. Cena podana w ofercie powinna być ceną
kompletną i jednoznaczną i stanowić będzie całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za
wykonanie obowiązków umownych w pełnym zakresie tzn. musi obejmować łączną
wycenę wszystkich elementów przedmiotu zamówienia wskazanych w niniejszym
zaproszeniu do składania ofert.
VI.
MIEJSCE I TERMIN ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1.
Oferty
należy składać na „Formularzu oferty” stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego
Zaproszenia do składania ofert.
3.
Wszystkie
oferty złożone po w/w czasie zostaną odrzucone.
4.
Wykonawca
może złożyć jedną ofertę.
VII. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY
1.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.12.2019 r o godz.
10:05
2. Informacja o wyborze najkorzystniejszej
oferty zawierająca nazwę (firmę), siedzibie adres Wykonawcy, którego ofertę
wybrano, zostanie zamieszczona na BIP-ie Zespołu Resocjalizacyjnego w Iwinach.
VIII. INNE INFORMACJE
1.
Zamawiający
może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty oraz bez podania przyczyn.
2.
Ze
względu na wartość zamówienia Wykonawcom nie przysługuje prawo do składania odwołań.
3.
Oferty,
które zostaną złożone, staną się częścią dokumentacji postępowania.
4.
Z
Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zostanie podpisana umowa,
której wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia.
5.
Wykonawca
może zwracać się do zamawiającego w
sprawie udzielania informacji merytorycznych dotyczących przedmiotu
zamówienia kierując swoje zapytania poprzez korespondencję elektroniczną
prowadzoną za pośrednictwem platformy zakupowej.
6.
Ochrona
danych osobowych - Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stanowi załącznik nr 4
do niniejszego zaproszenia.
Załączniki do Zaproszenia nr ZR.261.10.2019:
1. Załącznik
nr 1 - Formularz
oferty.
2. Załącznik
nr 2a do 2i -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3. Załącznik
nr 3 - Wzór umowy.
4. Załącznik
nr 4 - Klauzula
informacyjna z art. 13 RODO.
…………………………
(Zamawiający)
W imieniu ……….......... informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP i ma na celu uzyskanie ofert na ………………..
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty