Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Zespołu Resocjalizacyjnego w Iwinach.

Sylwia Słobodzian
Powiat Bolesławiecki Oddział: Zespół Resocjalizacyjny w Iwinach
Termin:
Zamieszczenia : 16-12-2019 11:31:23
Składania : 20-12-2019 10:00:00
Otwarcia : 20-12-2019 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Iwiny, dnia 16 grudnia 2019 r.

ZR.261.10.2019     

 

Zaproszenie do składania ofert

dla zamówień nieprzekraczających w złotych

równowartości 30 000 euro

(art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r.

Prawo zamówień publicznych

j.t. Dz.U.2019 poz. 1843 ze zm.)

 

POWIAT BOLESŁAWIECKI

ul. Armii Krajowej 12

59-700 Bolesławiec

Zespół Resocjalizacyjny w Iwinach

Iwiny 19

59-721 Iwiny

 

Zapraszam do składania ofert

w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest

 

zakup i sukcesywna dostawa art. spożywczych na potrzeby stołówki Zespołu Resocjalizacyjnego w Iwinach

 

Rodzaj zamówienia: dostawa

 

I.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.   Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Zespołu Resocjalizacyjnego w Iwinach

2.   Kody CPV:

-        0110000-8 warzywa,

-        001242000 jajka,

-        15300000-1 owoce, przetwory owocowe, warzywne,

-        15200000-0 ryby przetworzone i konserwowane ,

-        15600000-4 produkty przemiału ziarna i skrobi,

-        158000006 różne produkty spożywcze,

-        15131000- konserwy z mięsa

-        15400000-2 oleje, tłuszcze roślinne

3.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 2a – 2i do niniejszego Zaproszenia do składania ofert, które będą stanowiły załączniki do umowy. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia do składania ofert.

4.   Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszym zaproszeniu.

5.    Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był świeży, a produkty trwałe powinny posiadać termin przydatności do spożycia -  minimum pół roku od dnia dostarczenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,

6.   Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby Zespołu Resocjalizacyjnego w Iwinach, Iwiny 19, 59-721 Iwiny z częstotliwością określoną w umowie.

7.   Zamawiający zastrzega, iż ilość produktów podana w załączniku nr 2a-i jest ilością orientacyjną, służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w Załącznikach nr 2a-i, gdyż mogą one ulec zmianie ilościowej, bez zmiany ceny jednostkowej.

 

II.  ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZNAJDĄ SIĘ W UMOWIE
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy dopuszcza się dokonanie zmian w projekcie umowy

 

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymagany termin realizacji zamówienia od 01.01.2020 roku do 31.12.2020 roku.      KRYTERIUM OCENY OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie kryterium – cena oferty. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który złoży ofertę z najniższą ceną.

 

V. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1. Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia.

2. Ceną oferty jest ceną brutto podaną w formularzu oferty w zapisie liczbowym
i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku), musi uwzględniać wartość podatku od towarów i usług VAT.

3. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną i jednoznaczną i stanowić będzie całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie obowiązków umownych w pełnym zakresie tzn. musi obejmować łączną wycenę wszystkich elementów przedmiotu zamówienia wskazanych w niniejszym zaproszeniu do składania ofert.

 

VI. MIEJSCE I TERMIN ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1.      Oferty należy składać na „Formularzu oferty” stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia do składania ofert.

2.    Oferty należy składać za pomocą strony internetowej www.platformazakupowa.pl lub w wersji papierowej na adres Zespołu Resocjalizacyjnego w Iwinach, Iwiny 19, 59-721 Iwiny nie później niż w dniu 20.12.2019 r. do godz. 10:00. Wersja papierowa oferty powinna być złożona w zaklejonej kopercie oznaczonej „Oferta na sukcesywną dostawę art. spożywczych na potrzeby stołówki Zespołu Resocjalizacyjnego w Iwinach- ZR.261.10.2019”     

3.      Wszystkie oferty złożone po w/w czasie zostaną odrzucone.

4.      Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

 

VII.  INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

1.    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.12.2019 r o godz. 10:05

2.    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca nazwę (firmę), siedzibie adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, zostanie zamieszczona na BIP-ie Zespołu Resocjalizacyjnego w Iwinach.

VIII.  INNE INFORMACJE

1.      Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty oraz bez podania przyczyn.

2.      Ze względu na wartość zamówienia Wykonawcom nie przysługuje prawo do składania odwołań.

3.      Oferty, które zostaną złożone, staną się częścią dokumentacji postępowania.

4.      Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia.

5.         Wykonawca może zwracać się do zamawiającego w  sprawie udzielania informacji merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia kierując swoje zapytania poprzez korespondencję elektroniczną prowadzoną za pośrednictwem platformy zakupowej.

6.         Ochrona danych osobowych - Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia.

 

 

 

 

Załączniki do Zaproszenia nr ZR.261.10.2019:

1.   Załącznik nr 1 - Formularz oferty.

2.   Załącznik nr 2a do 2i - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

3.   Załącznik nr 3 - Wzór umowy.

4.   Załącznik nr 4 - Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.

 

 

 

…………………………            

                     (Zamawiający)

 

 

 

 Szanowni Państwo,


W imieniu ……….......... informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP  i ma na celu uzyskanie ofert na ………………..


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. 1- formularz oferty.docx docx 19.31 2019-12-16 11:48:28 Postępowanie
Zał. 2- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.xlsx xlsx 25.76 2019-12-16 11:48:28 Postępowanie
Zał. 3- wzór umowy art. spoż..docx docx 18.04 2019-12-16 11:48:28 Postępowanie
Zał. 4 - Klauzula informacyjna z art. 13 RODO .docx docx 21.21 2019-12-16 11:48:28 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 różne art. spożywcze wg załącznika nr 2a 1 szt. - (0)
2 produkty przemiału ziarna i produktów skrobiowych wg załącznika nr 2b 1 szt. - (0)
3 jaja wg załącznika nr 2c 1 szt. - (0)
4 konserwy rybne wg załącznika nr 2d 1 szt. - (0)
5 przetwory owocowo-warzywne wg załącznika nr 2e 1 szt. - (0)
6 owoce wg załącznika 2f 1 szt. - (0)
7 warzywa wg załącznika nr 2g 1 szt. - (0)
8 olej wg załącznika nr 2h 1 szt. - (0)
9 konserwy mięsne wg załącznika 2i 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3116 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 463