Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-11-2019 12:51:00 |
Składania : | 15-11-2019 14:00:00 |
Otwarcia : | 15-11-2019 14:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
„Zakup sprzętu dla jednostek
Ochotniczej Straży Pożarnej z terenu Gminy Klucze (OSP Klucze, OSP Kwaśniów) w
sprzęt służący do udzielania pomocy osobom poszkodowanym bezpośrednio na
miejscu popełniania przestępstw.”
o wartości poniżej 30 000 euro
(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
II. Opis przedmiotu zamówienia:
„Zakup sprzętu dla jednostek
Ochotniczej Straży Pożarnej z terenu Gminy Klucze (OSP Klucze, OSP Kwaśniów) w
sprzęt służący do udzielania pomocy osobom poszkodowanym bezpośrednio na
miejscu popełniania przestępstw.”
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia :
1.
Zabezpieczenie poduszki
powietrznej kierowcy, rozmiar 35-39 cm i 40-45 cm, torba przewozowa - 2 kpl.
2.
Zabezpieczenie na poduszkę
powietrzną pasażera, standard, torba przewozowa - 2 szt.
3.
Osłona zabezpieczająca poszkodowanego,
standard, torba przewozowa - 2 kpl.
4.
Zestaw uniwersalnych podpór i
klinów do stabilizacji pojazdów typ A (2 kliny schodkowe,
2 kliny małe, 2 kliny duże), materiał
niechłonny, zapewniający całkowitą odporność na wodę
i oleje - 2 kpl.
5.
Zestaw podpór PT-1200z + akcesoria
w torbie, standard - 2 kpl.
6.
Detektor napięcia prądu
przemiennego (audio i wizualne ostrzeżenie o obecności napięcia prądu
przemiennego nawet bez kontaktu ze źródłem zasilania - 2 szt.
7.
Dysk sygnalizacyjny (flara) barwa
amber, ładowalny, zestaw (6x dysk, ładowarka 230V i 12V, walizka-kolor żółty) -
1 kpl.
8.
Znak składany A34 "wypadek
drogowy" - 1 szt.
9.
Pachołek budowlano-drogowy 50cm,
miękki, standard - 5 szt.
10. Parawan
do osłony miejsca wypadku i zasłaniania ofiar wypadków z taśmami odblaskowymi
i napisem STRAŻ [czerwony 1,60x1,60m] - 1 szt.
11. Detektor
wielogazowy z zestawem ładująco-zasilającym (minimum dwa wloty pomiarowe,
możliwość zastosowania w strefach Z1 i Z2, grupach wybuchowości IIA, IIB i IIC,
klasach temperatury T1, T2, T3 i T4, Detektor w
wersji akumulatorowej zapewniającej min. 12 godzinny czas pracy na jednym
ładowaniu, stacja ładująca i zasilacz dostarczony wraz z detektorem
-
1 szt.
12. Agregat
prądotwórczy jednofazowy (minimum 5,6 kW,
zabezpieczenie magnetyczno-termiczne prądnicy i olejowe silnika, min 1
gniazdo 230 V, Agregat prądotwórczy wyposażony w
markowy silnik czterosuwowy o mocy min. 11 KM przy 3600 obr, zbiornik paliwa
min. 6 litrów, waga
sucha max do 68 kg - 2 szt.
13. Przenośny
zestaw oświetleniowy 200W [19 000 lm], stalowego
statywu o wysokości po rozłożeniu min. 300 cm -
1 szt.
14. Defibrylator
AED, dla dorosłych i dzieci posiadający na wyposażeniu
baterię z min. 5-letnim okresem przydatności do użycia i zapewniającą min. 200
wyładowań, 1 kpl. elektrod z min.
2-letnim okresem przydatności do użycia, torbę/pokrowiec zabezpieczający
urządzenie podczas transportu i przechowywania, dodatkowo tryb pediatryczny
pozwalający na użycie elektrod dla dorosłych w przypadku dzieci bez
konieczności zmiany elektrod. W przypadku hałasu automatyczne dopasowanie
głośności komunikatów głosowych, aby były wyraźnie słyszalne. Wbudowane
codzienne, cotygodniowe lub comiesięczne autotesty. Defibrylator powinien
posiadać możliwość zapisu parametrów pacjenta lub pełny zapis 4 akcji ratunkowych.
Gwarancja przynajmniej 5
lat - 2 szt.
15.
Nosze typu deska ortopedyczna, przeznaczone dla
osób dorosłych posiadające stabilizację głowy oraz 4 pasy transportowe zapinane
na metalowe klamry – 1 szt.
16. Zestaw PSP R1, składający się z torby PSP R-1 oraz zestawu
szyn Kramera w pokrowcu, standard wyposażenia zgodny z wytycznymi KSRG z lipca
2013r. Zestaw w wersji z butlą aluminiową 2,7 l, opatrunkami hydrożelowymi,
opaskami zaciskowymi taktycznymi SICH lub CAT. Zestaw bez noszy typu deska – 1
kpl.
17. Pilarka
do drewna, profesjonalna, spalinowa, o mocy min. 4,0 kW, wyposażona w
prowadnicę
dł. min. 50 cm, karter aluminiowy oraz system elektronicznego sterowania
silnikiem – 1 szt.
Dostawę należy wykonać zgodnie z załączonym
zestawieniem. Dostarczony sprzęt ma być zgodny lub o równoważnych parametrach.
Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym winien uwzględnić wszystkie koszty związane z transportem sprzętu i wyposażenia w jednej dostawie do siedziby Zamawiającego lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. Podczas odbioru Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia dostarczonego sprzętu.
terminy wykonania zamówienia: 29.11.2019 r.
okres gwarancji: minimum 24
miesiące a na defibrylator 5 lat gwarancji.
warunki płatności :
a) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie ryczałtowe.
b) Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.
c) Bezusterkowe protokoły odbioru częściowego i bezusterkowy
protokół odbioru końcowego będą stanowiły wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie poszczególnych etapów umowy, jak i całego przedmiotu umowy
oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktur częściowych i
faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.
d) Za roboty niewykonane lub roboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
e) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
f) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
3. Warunki:
Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
- Kryteria oceny
ofert:
Cena (brutto) –
80 % wagi oceny (maksymalnie 80 punktów)
Przedłużenie
gwarancji na agregat prądotwórczy i pilarkę o 12 miesięcy – 10 %
Przeprowadzenie
szkolenia z obsługi defibrylatora – 10 %
- Forma wynagrodzenia – ryczałtowe,
- Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 24 miesiące a na defibrylator 5 lat gwarancji,
Opis sposobu obliczenia ceny:
Wykonawca powinien:
- podać cenę brutto każdej pozycji
oraz cenę jednostkową a następnie wszystkie pozycje zsumować obliczając cenę
oferty (brutto). Wykonawca powinien podać kwotę podatku od towarów i usług (VAT).
- Wykonawca w cenę oferty powinien
wkalkulować koszty wynikające z usług dodatkowych
tj. transportu, rozładunku, montażu itp.
- Cenę oferty (brutto) należy podać jako cenę ryczałtową, tzn. cenę za wykonanie całości zamówienia.
4. Istotne postanowienia umowne:
4.1. Dostarczenie
sprzętu i wyposażenia o parametrach zgodnych z wymaganiami określonymi
w Zaproszeniu do złożenia oferty;
4.2. Transport wyposażenia na koszt i ryzyko Wykonawcy do do siedziby Zamawiającego lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego ( jednostki OSP Klucze, OSP Kwaśniów);
4.3. Terminowa
realizacja przedmiotu umowy;
4.4. Zawiadomienie Zamawiającego o terminie dostawy;
4.5. Usunięcie
wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie odbioru przedmiotu umowy oraz w okresie rękojmi i gwarancji;
4.6. Informowanie Zamawiającego o zagrożeniach,
które mogą mieć wpływ na tok realizacji zamówienia, jakość dostaw, opóźnienie
planowanej daty realizacji przedmiotu umowy oraz do współdziałania z
Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom;
4.7. Pełnienie funkcji koordynacyjnych i nadzorczych
w stosunku do dostaw realizowanych przez podwykonawców.
Załączniki do zapytania :
- Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 1,
- Druk oferty - Załącznik nr 2,
- Szczegółowe zestawienie cen sprzętu i wyposażenia dla zamówienia– załącznik nr 3.
III. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 15.11.2019 r. do godziny 14:00 w formie:
- pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze.
Lub:
- platformę zakupową.
Oferta musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem:
„Zakup sprzętu dla
jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej z terenu Gminy Klucze (OSP Klucze, OSP
Kwaśniów) w sprzęt służący do udzielania pomocy osobom poszkodowanym
bezpośrednio na miejscu popełniania przestępstw.”
Nie otwierać przed godziną 14:00 dnia 15.11.2019 r.
Uwaga: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.
IV. Do oferty należy załączyć:
- Druk oferty- wzór załącznik nr 2 ,
- Wycenę jednostkową, ( na podstawie
załącznika nr 3)
- Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,
- Klauzula informacyjna RODO ( załącznik nr 1).
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-11-19 11:58 | Joanna Kujawa-Popowska |
Załącznik
nr
6
do regulaminu udzielania zamówień publicznych Klucze, dnia 19 listopada 2019 r. Znak sprawy ZP.270.59. 2019 Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania o wartości nie przekraczającej równowartości 30 000 euro zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) ustawy nie stosuje się. 1. W celu zamówienia „Zakup sprzętu dla jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej z terenu Gminy Klucze (OSP Klucze, OSP Kwaśniów) w sprzęt służący do udzielania pomocy osobom poszkodowanym bezpośrednio na miejscu popełniania przestępstw.” które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną (*) przeprowadzono procedurę: rozeznania rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w UG Klucze dla przedziału cenowego od 40 000,00 zł do 30 000,00 euro netto. Wartość szacunkowa zamówienia : 44.004,06 zł netto. 2. Dla zamówienia poniżej 30 000 euro netto w dniu 12.11.2019 r. zaproszono do udziału w postępowaniu niżej wymienionych Wykonawców: 1. Firma Holmar, ul. Bór 66, 42-200 Częstochowa 2. Oddział Wojewódzki ZOSP RP w Krakowie ul. Wyki 3, 31-223 Kraków 3. Lima Serwis, ul. Zawierciańska 7, 32-310 Klucze 4. PPHU „SUPRON1” Spółka Jawna, Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota ul. Kluczewska 3, 32-0300 Olkusz 5. Sprzedaż, konserwacja i legalizacja sprzętu przeciwpożarowego Jerzy Pasich, Boża Wola 20A, 32-340 Wolbrom 6. Opublikowano na BIP Gminy Klucze poprzez: zaproszenie do złożenia ofert, poprzez platformę zakupową, procedura otwarta i zamieszczenie na BIP Gminy Klucze które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji(*) W terminie do dnia 15.11.2019 r. do godziny 14:00 przedstawiono poniższe oferty: LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto Kryterium cena 80% Kryterium przedłużenie gwarancji na agregat prądotwórczy i pilarkę o 12 miesięcy – 10 % Przeprowadzenie szkolenia z obsługi defibrylatora – 10 % Razem punkty % 1 Remiza 24 Sklep Pożarniczy s.c. Ul. Pólko 50, 62-817 Żelazków. 46 743,90 z 80,00 pkt 12 miesięcy 10 pkt Tak 10pkt 100,00 pkt 2 ZAKŁAD SPRZEDAŻY, KONSERWACJI I LEGALIZACJI SPRZĘTU PRZECIWPOŻAROWEGO Jerzy Pasich 32-340 Wolbrom, Boża Wola 20A. 54 045,00 zł 69,19 pkt 12 miesięcy 10 pkt Tak 10pkt 89,19 pkt 3 LIMA SERWIS Dawid Płachta Ul. Zawierciańska 7, 32-310 Klucze. 52 148,80 zł 71,71 pkt - 0 pkt - 0 pkt 71,71 pkt 4 FENIX BHP i PPOŻ Renata Stachowicz - Sokół Ul. 1-go Maja 23, 26-020 Chmielnik 50 478,95 zł 74,08 pkt 12 miesięcy 10 pkt Tak 10pkt 94,08 pkt 5 PPUH „ Supron 1” Sp. j. Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota Ul. Kluczewska 3, 32-300 Olkusz 52 816,50 zł 70,80 pkt 12 miesięcy 10 pkt Tak 10pkt 90,80pkt 3. Wybrano ofertę: Remiza 24 Sklep Pożarniczy s.c., Ul. Pólko 50, 62-817 Żelazków. Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty : Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, zawiera wszystkie elementy, mieści się w kwocie jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia. Osoby odpowiedzialne za przeprowadzone postępowanie: Joanna Kujawa-Popowska Osoby merytorycznie odpowiedzialne za zamówienie: Andrzej Janik Zatwierdzam Wójt Gminy Klucze Norbert Bień Klucze, dnia 19 listopada 2019 r |
2019-11-18 10:27 | Joanna Kujawa-Popowska |
ZP.270.59.2019 Zestawienie ofert dla zadania p.n.: „Zakup sprzętu dla jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej z terenu Gminy Klucze (OSP Klucze, OSP Kwaśniów) w sprzęt służący do udzielania pomocy osobom poszkodowanym bezpośrednio na miejscu popełniania przestępstw.” Do dnia 15.11.2019 r. do godziny 14:00 wpłynęły oferty: LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto 1 Remiza 24 Sklep Pożarniczy s.c. Ul. Pólko 50, 62-817 Żelazków. 46 743,90 zł 2 ZAKŁAD SPRZEDAŻY, KONSERWACJI I LEGALIZACJI SPRZĘTU PRZECIWPOŻAROWEGO Jerzy Pasich 32-340 Wolbrom, Boża Wola 20A. 54 045,00 zł 3 LIMA SERWIS Dawid Płachta Ul. Zawierciańska 7, 32-310 Klucze. 52 148,80 zł 4 FENIX BHP i PPOŻ Renata Stachowicz - Sokół Ul. 1-go Maja 23, 26-020 Chmielnik 50 478,95 zł 5 PPUH „ Supron 1” Sp. j. Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota Ul. Kluczewska 3, 32-300 Olkusz 52 816,50 zł |
2019-11-14 13:00 | Joanna Kujawa-Popowska |
Dotyczy:
postępowania
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
prowadzonego
zgodnie
z
regulaminem
udzielania
zamówień
publicznych
w
Urzędzie
Gminy
Klucze
na
zadanie
pn:
„Zakup sprzętu dla jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej z terenu Gminy Klucze (OSP Klucze, OSP Kwaśniów) w sprzęt służący do udzielania pomocy osobom poszkodowanym bezpośrednio na miejscu popełniania przestępstw.” W związku z otrzymanym dnia 14.11.2019 pytaniami dotyczącym przedmiotowego zadania Zamawiający udziela następujących wyjaśnień: Pytanie: co ma wchodzić w skład akcesorii do Zestawu podpór PT-1200z? Odpowiedź: Jeden zestaw powinien zawierać dwie podpory teleskopowe z możliwością regulacji długości w zakresie min. 80 cm, jeden pas transportowy 5 t , dwie szekle, dwa zawiesia 1 t, torbę transportową z wytrzymałego materiału wodoodpornego pokrytego PVC posiadającą wypełnienie pianką na spodzie. Z up. Wójta Gminy Klucze Joanna Kujawa-Popowska |
2019-11-13 10:33 | Joanna Kujawa-Popowska |
Klucze,
dnia
13
listopada
2019r. Znak sprawy : ZP.270.59.2019 Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Klucze na zadanie pn: „Zakup sprzętu dla jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej z terenu Gminy Klucze (OSP Klucze, OSP Kwaśniów) w sprzęt służący do udzielania pomocy osobom poszkodowanym bezpośrednio na miejscu popełniania przestępstw.” W związku z otrzymanym dnia 13.11.2019 pytaniami dotyczącym przedmiotowego zadania Zamawiający udziela następujących wyjaśnień: Pytanie: Czy można składać ofertę częściową? Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Ofertę należy złożyć na całość zamówienia zgodnie z treścią zapytania. z up.Wójta Gminy Klucze Joanna Kujawa-Popowska |
Komunikaty