Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-11-2019 14:30:00 |
Składania : | 28-11-2019 14:00:00 |
Otwarcia : | 28-11-2019 14:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Uniwersytet Szczeciński z siedzibą w Szczecinie,
70-453 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II nr 31,
NIP 8510208005 , REGON 001208777
Zaprasza do złożenia oferty na :
I. Przedmiot zamówienia publicznego:
Wykonywanie usługi
odbioru i zagospodarowania odpadów ze wszystkich obiektów o kodach (zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9
grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2014 poz. 1923):
- 16 02 11* Zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC
- 16 02 13* Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne
elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12*
- 16 02 14 Zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16
02 09 do 16 02 13
- 16 02 16 Elementy usunięte ze zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym terminie bez konieczności podawania przyczyn.
II. Parametry techniczne:
- Punkty odbioru znajdują się na terenie gminy Szczecin
III. Inne warunki realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga złożenia stosownych oświadczeń w załączonym druku- załącznik nr 1.
Oferta cenowa powinna zawierać wyszczególnione stawki za transport oraz za kilogram odebranego odpadu.
Termin realizacji
zamówienia: 24 miesiące od daty zawarcia umowy.
Zleceniobiorca zobowiązany jest do:
- Odbioru odpadów w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia przez zleceniodawcę konieczności odbioru
- Powiadamiania zleceniodawcy o niemożności wykonania usługi z podaniem przyczyny i ustalenia ze zleceniodawcą nowego terminu wykonania usługi
- Wszelkie koszty związane z realizacją zlecenia leżą po stronie Wykonawcy w tym koszt załadunku, transportu oraz wystawienie kart przekazania odpadów
- Po przekazaniu odpadów Wykonawcy, odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami przenosi się na niego, zgodnie z art.27 ust.3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 poz.701)
- Wykonawca gwarantuje, że posiada w samochodzie wagę, gdyż ważenie odbywać się będzie przy odbiorze odpadów
- Odbioru odpadów będących przedmiotem zamówienia wyłącznie transportem Wykonawcy zgodnie z Ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 19 sierpnia 2011r. (Dz. U. 2018 poz. 169 z późn. zm.)
- Posiadania w okresie trwania umowy aktualnych zezwoleń na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia oraz wpis do rejestru o którym mowa w art.49 ustawy z 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. 2018 poz. 992 z póz. zm.)
- Przedłożenia zezwoleń (decyzji) wynikających z obowiązujących przepisów prawa w zakresie transportu i przetwarzania odpadów posiadających kody wskazane w opisie
IV. Płatności:
Płatność faktury – w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury
V. Kryteria wyboru oferty:
100 % cena.
VI. Termin wykonania usługi :
Termin realizacji: 24 miesiące od daty zawarcia umowy.
VII. Zawiadomienie o wyborze oferty:
Zamawiający niezwłocznie zawiadomi oferentów o wyborze najkorzystniejszej oferty poprzez umieszczenie na stronie : platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/usz/proceedings
W przypadku złożenia mniej niż dwóch ofert, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z Wykonawcą, który złożył jedyną ważną ofertę, lub ponowienia zapytania ofertowego
IX. Do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego jest upoważniona:
Osobą wskazaną do kontaktu jest: Dariusz Tyrka, tel. 91 444 1139, e- mail: dariusz.tyrka@usz.edu.pl
X. Załączniki:
1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w zapytaniu ofertowym- (wzór) załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
DODATKOWE INFORMACJE
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016[KO2] /679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: § administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Szczeciński, al. Papieża Jana Pawła II 22a 70-453 Szczecin. § Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem zapytania ofertowego.§ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;§ posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; [KO1]dopisać numer pokoju [KO2]Dodałam
2019-12-05 08:40 | Dariusz Tyrka | Postępowanie zakończono brakiem wyboru oferty, z powodu przekroczenia szacowanych środków. |
Komunikaty