Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Odbiór odpadów o wyszczególnionych kodach:16 02 11*,16 02 13*,16 02 14, 16 02 16

Termin:
Zamieszczenia : 08-11-2019 14:30:00
Składania : 28-11-2019 14:00:00
Otwarcia : 28-11-2019 14:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Uniwersytet Szczeciński z siedzibą w Szczecinie, 

70-453 Szczecin, al. Papieża  Jana Pawła II nr 31,

NIP 8510208005 , REGON 001208777 

Zaprasza do złożenia oferty na :

I. Przedmiot zamówienia publicznego:

Wykonywanie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów ze wszystkich obiektów o kodach (zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2014 poz. 1923):

- 16 02 11* Zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC

- 16 02 13* Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12*

- 16 02 14 Zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13

- 16 02 16 Elementy usunięte ze zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym terminie bez konieczności podawania przyczyn.

II. Parametry techniczne:

- Punkty odbioru znajdują się na terenie gminy Szczecin

III. Inne warunki realizacji zamówienia:

Zamawiający wymaga złożenia stosownych oświadczeń w załączonym druku- załącznik nr 1.

Oferta cenowa powinna zawierać wyszczególnione stawki za transport oraz za kilogram odebranego odpadu.

Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od daty zawarcia umowy.

Zleceniobiorca zobowiązany jest do:

-     Odbioru odpadów w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia przez zleceniodawcę konieczności odbioru

-     Powiadamiania zleceniodawcy o niemożności wykonania usługi z podaniem przyczyny i ustalenia ze zleceniodawcą nowego terminu  wykonania usługi

-     Wszelkie koszty związane z realizacją zlecenia leżą po stronie Wykonawcy w tym koszt  załadunku, transportu  oraz wystawienie kart przekazania odpadów

-     Po przekazaniu odpadów Wykonawcy, odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami przenosi się na niego, zgodnie z art.27 ust.3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 poz.701)

-     Wykonawca gwarantuje, że posiada w samochodzie wagę, gdyż ważenie odbywać się będzie przy odbiorze odpadów

-    Odbioru odpadów będących przedmiotem zamówienia wyłącznie transportem Wykonawcy zgodnie z Ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 19 sierpnia 2011r. (Dz. U. 2018 poz. 169 z późn. zm.)

-     Posiadania w okresie trwania umowy aktualnych zezwoleń na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia oraz wpis do rejestru o którym mowa w art.49 ustawy z 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. 2018 poz. 992 z póz. zm.)

-    Przedłożenia zezwoleń (decyzji) wynikających z obowiązujących przepisów prawa w zakresie transportu i przetwarzania odpadów posiadających kody wskazane w opisie


IV. Płatności:                                                                 

Płatność faktury – w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury

V. Kryteria wyboru oferty:

100 % cena. 

VI. Termin wykonania usługi :

Termin realizacji: 24 miesiące od daty zawarcia umowy.

VII. Zawiadomienie o wyborze oferty: 

Zamawiający niezwłocznie zawiadomi oferentów o wyborze najkorzystniejszej oferty poprzez umieszczenie na stronie :  platformy zakupowej:  https://platformazakupowa.pl/pn/usz/proceedings

W przypadku złożenia mniej niż dwóch ofert, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z Wykonawcą, który złożył jedyną ważną ofertę, lub ponowienia zapytania ofertowego

 IX. Do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego jest upoważniona: 

Osobą wskazaną do kontaktu jest: Dariusz Tyrka, tel. 91 444 1139, e- mail: dariusz.tyrka@usz.edu.pl

X. Załączniki: 

1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w zapytaniu ofertowym- (wzór) załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.     

DODATKOWE INFORMACJE

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016[KO2] /679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: §  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Szczeciński, al. Papieża Jana Pawła II 22a 70-453 Szczecin. §  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem zapytania ofertowego.§  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;§  posiada Pani/Pan:−    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−    na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;−    na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;−    prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  [KO1]dopisać numer pokoju [KO2]Dodałam

 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.doc doc 25 2019-11-08 14:30:00 Postępowanie

Komunikaty

2019-12-05 08:40 Dariusz Tyrka Postępowanie zakończono brakiem wyboru oferty, z powodu przekroczenia szacowanych środków.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Odbiór odpadów o wyszczególnionych kodach Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność faktury – w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
3 Oferta - Proszę o załączenie oferty cenowej, która powinna zawierać wyszczególnione stawki za transport oraz za kilogram odebranego odpadu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 892