Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WOZ/ZP/2/RB/2019/MB „Wykonanie usług architektonicznych i inżynieryjnych w zakresie projektowania oraz robót budowlanych dla zadania: Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Wołczkowo, gmina Dobra”

Termin:
Zamieszczenia : 04-11-2019 13:19:00
Składania : 27-11-2019 10:00:00
Otwarcia : 27-11-2019 10:10:00
Tryb:
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Wodociągów Zachodniopomorskich Sp. z o. o. w Goleniowie, informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na  Wykonanie usług architektonicznych i inżynieryjnych w zakresie projektowania oraz robót budowlanych dla zadania: Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Wołczkowo, gmina Dobra

Przedmiotowezamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie:
1)      pełnego układu technologicznego uzdatniania wodypodziemnej, który będzie oparty na urządzeniach ciśnieniowych, na czynnym  obiekcie zapewniającym dostawę wody do aktualnych potrzeb mieszkańców,
2)     Robótbudowlanych związanych z remontem budynku hydroforni.
Ogólnacharakterystyka przedmiotu zamówienia została zawarta w ProgramieFunkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

Zamawiający wymaga:

1)     opracowaniadokumentacjiprojektowej tj.  projektu budowlanego,specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
2)     wykonaniarobót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie  obowiązującym prawem, normami, zasadamiwiedzy technicznej, sztuką budowlaną i wzorem umowy,
3)     uzyskanie w imieniuZamawiającego wszelkich bezwarunkowych zezwoleń, zatwierdzeń, decyzjiadministracyjnych, opinii, uzgodnień i innych dokumentów, wymaganych dlawykonania, odbioru i użytkowania obiektów powstałych w wyniku realizacji robót(jeśli dotyczy), w tym wsparcie Zamawiającego w procesie uzyskiwaniapozwolenia na użytkowanie, jeśli okaże się to niezbędne,
4)     przeprowadzenia  wymaganych prób i badań oraz zapewnienia obsługi  geodezyjnej,
5)     wykonaniadokumentacji budowy oraz dokumentacji powykonawczej ze wszystkimi niezbędnymiprotokółami
z prób i pomiarów oraz atestami i aprobatami,
6)     określeniazakresu przeglądów gwarancyjnych i usług serwisowych obiekt i instalacjiwymaganych dla zachowania gwarancji  wzakresie niezbędnym do prawidłowej eksploatacji przedmiotu przez cały okresobowiązywania gwarancji. Wykonawca jest zobowiązany wydać książkę serwisowąuwzględniającą  zakres przeglądówgwarancyjnych
i serwisowych oraz ich częstotliwości,
7)     wykonaniarozruchu przedmiotu zamówienia zgodnie z punktem 12 PFU,
8)     przeszkoleniaprzedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji wykonanychinstalacji
i zamontowanych urządzeń,
9)     realizacjipozostałych obowiązków określonych szczegółowo we wzorze umowy,

10)   Termin wykonania przedmiotuzamówienia:

  • wykonaniedokumentacji projektowej/koncepcji w terminie 1 miesiąca od dnia podpisaniaumowy;
  • przekazanie placu budowy: w terminiedo 7 dni licząc od dnia przekazania Zamawiającemu Harmonogramurzeczowo-finansowego;
  • zakończenie robót budowlanychstanowiących przedmiot umowy do dnia 30 kwietnia 2020 roku;
  • zakończenierozruchu technologicznego w terminie do dnia 30 kwietnia 2020 roku.

11)   Wykonawcazobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieścitysięcy złotych 00/100 groszy)

12)   Wykonawca, którego ofertazostanie wybrana, najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest wnieśćzabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie,

13) gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 48 miesięcy (Gwarancja obejmuje w szczególności wykonane roboty budowlane, wbudowanewyroby budowlane oraz zainstalowane urządzenia, instalacje, sprzęt,oprzyrządowanie i systemy. Termin gwarancji liczony jest od daty odbiorukońcowego robót. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Uwaga:Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert).   



W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" m.brdon@woz.pl lub pod numer tel. (91) 418 44 31 wew. 39,

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAPYTANIE OFERTOWE_ZAPROJEKTUJ_WYBUDUJ.pdf pdf 1159.4 2019-11-04 13:19:00 Postępowanie
ZAL NR 5_PROGRAM FUNKCJONALNO_UŻYTKOWY.pdf pdf 450.15 2019-11-04 13:19:00 Postępowanie
ZAL NR 1_ZAPYTANIE OFERTOWE_ZAPROJEKTUJ_WYBUDUJ.docx docx 44.47 2019-11-04 13:19:00 Przedmiot zamówienia
ZAL NR 1_ZAPYTANIE OFERTOWE_ZAPROJEKTUJ_WYBUDUJ.docx docx 44.47 2019-11-04 13:19:00 Kryterium
ZAL NR 1_ZAPYTANIE OFERTOWE_ZAPROJEKTUJ_WYBUDUJ.docx docx 44.47 2019-11-04 13:19:00 Kryterium
ZAL NR 3 ZAPYTANIE OFERTOWE_ZAPROJEKTUJ_WYBUDUJ.docx docx 44.48 2019-11-04 13:19:00 Kryterium
ZAL NR 2 ZAPYTANIE OFERTOWE_ZAPROJEKTUJ_WYBUDUJ.docx docx 44.26 2019-11-04 13:19:00 Kryterium
ZAL NR 6 ZAPYTANIE OFERTOWE_ZAPROJEKTUJ_WYBUDUJ.docx docx 43.32 2019-11-04 13:19:00 Kryterium
DOKUMENTACJA DO PFU.zip zip 12031.08 2019-11-12 08:31:02 Publiczna wiadomość
Wołczkowo karta otworu wiertniczego st.nr 1.pdf pdf 1692.66 2019-11-20 09:32:21 Publiczna wiadomość
INFORMACJA _O UNIEWAZNIENIU WYBOPRU OFERTY.pdf pdf 2141.19 2019-12-02 10:05:03 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #271753.pdf pdf 70.03 2019-11-28 12:32:58 Publiczna wiadomość
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.pdf pdf 2174.26 2019-11-29 11:02:59 Publiczna wiadomość
06122019_INFORMACJA O WYBORZE OFERTY.pdf pdf 2174.71 2019-12-06 10:05:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-12-06 10:06 Monika Brdoń Wodociągi Zachodniopomorskie Sp. z o. o., pragnie poinformować, iż na podstawie analizy ofert w postępowaniu na zadanie Wykonanie usług architektonicznych i inżynieryjnych w zakresie projektowania oraz robót budowlanych dla zadania: Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Wołczkowo, gmina Dobra wybrano ostatecznie ofertę najkorzystniejszą.
W załączeniu przekazuję informację o wyborze oferty.

06122019_INFORMACJA [...].pdf

2019-12-02 10:05 Monika Brdoń Zamawiający informuje, iż unieważnia czynność wyboru oferty z dnia 29.11.2019 r., dla zadania: "Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Wołczkowo, gmina Dobra. Zamówienie będzie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj".

W załączeniu przekazuję informację o podjętej czynności.

INFORMACJA _O UNIEWA [...].pdf

2019-11-29 11:03 Monika Brdoń Wodociągi Zachodniopomorskie Sp. z o. o., pragnie poinformować, iż dokonana została ocena ofert w postępowaniu na zadanie Wykonanie usług architektonicznych i inżynieryjnych w zakresie projektowania oraz robót budowlanych dla zadania: Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Wołczkowo, gmina Dobra oraz wybrano ofertę najkorzystniejszą.
W załączeniu przekazuję informację o wyborze oferty.

INFORMACJA O WYBORZE [...].pdf

2019-11-28 12:33 Monika Brdoń Zamawiający w załączeniu przekazuje Informacje z otwarcia ofert w dniu 27.11.2019 r. dla zadania.

Informacja z otwarci [...].pdf

2019-11-25 13:04 Monika Brdoń W związku z pytaniem jakie wpłynęło od Wykonawcy, w odniesieniu do dokumentacji postępowania, Zamawiający przedstawia poniżej swoje stanowisko będące odpowiedzią na poniższe wątpliwości:

Pytanie: Zakres wymagań technologicznych przewiduje w związku ze zmianą układu dobór agregatów pompowych na ujęciu wody we wszystkich studniach.
Proszę o potwierdzenie czy w zakresie jest również ich dostawa i montaż ? Jeżeli tak to jaki jest jeszcze zakres wymagań modernizowanych studni.

Odpowiedź: Zamawiający oczekuje od Wykonawcy doboru, dostawy oraz wymiany wraz z montażem odpowiednio dobranych agregatów pompowych we wszystkich studniach. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego zakresu prac modernizacyjnych na istniejących studniach
2019-11-20 09:32 Monika Brdoń W załączeniu przekazuję dokument dotyczący:
Pytania nr 10) Prosimy o udostępnienie geologii. Jest to element niezbędny do poprawnego oszacowania kosztów, ponieważ jednym z zakresów jest obniżenie posadzki i potencjalny Wykonawca musi znać warunki posadowienia fundamentów.
Odpowiedź: Zamawiający nie dysponuje badaniami geologicznymi. W załączeniu przekazuje dane z karty otworu wiertniczego studni głębinowej nr 1 zlokalizowanej 8 m od budynku hydroforni.

Wołczkowo karta otwo [...].pdf

2019-11-20 09:24 Monika Brdoń W związku z pytaniami Wykonawców, w odniesieniu do dokumentacji postępowania- znak: WOZ/ZP/2/RB/2019/MB „Wykonanie usług architektonicznych i inżynieryjnych w zakresie projektowania oraz robót budowlanych dla zadania: Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Wołczkowo, gmina Dobra”, Zamawiający udostępnia na Platformie odpowiednie załączniki do Programu Funkcjonalno Użytkowego oraz odpowiedzi, na zadane pytania:

Pytanie 1) Czy Inwestor dopuszcza technologiczne rozwiązanie alternatywnego płukania filtrów wodą uzdatnioną za pomocą pompy płucznej?
Odpowiedź: Inwestor dopuszcza alternatywne rozwiązanie polegające na płukaniu filtrów wodą uzdatnioną.

Pytanie 2) Ze względu na znacznie ograniczoną ilość miejsca w istniejącej hali technologicznej prosimy o zgodę na zastosowanie jednej dmuchawy w obudowie dźwiękochłonnej, natomiast dmuchawa rezerwowa będzie przechowywana w magazynie Inwestora.
Odpowiedź: Zamawiający oczekuję, że Wykonawca tak zaprojektuje układ technologiczny aby obie dmuchawy znalazły się w pomieszczeniu stacji uzdatniania wody.

Pytanie 3) Dla doboru pomp głębinowych prosimy o podanie dla każdej studni:
- zwierciadła statycznego
- depresji
- wysokości zawieszenia pomp
oraz
- odległości studni od budynku SUW
- wysokości zbiorników retencyjnych
Odpowiedź:
-wysokość zbiornika retencyjnego - 5m
-studnia nr 1: zawieszenie pompy - 33m,zw.statyczne - 12.9m,depresja -3.0m,odległość studni - 8,0m
- studnia nr 3: zawieszenie pompy - 28m,zw.statyczne - 14m,depresja - 1.8m,odległość studni - 39m
- studnia nr 4: zawieszenie pompy - 21m,zw.statyczne -12,9m,depresja - 1,6m,odległość studni - 291m.

Pytanie 4) Prosimy o potwierdzenie, że projektowana wydajność 130 m3/h jest wydajnością zestawu hydroforowego oraz o potwierdzenie wykonania układu technologicznego uzdatniania wody o wydajności 90m3/h.
Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, że wydajność układu uzdatniania wody to 90m3/h,a projektowana wydajność zestawu hydroforowego wynosi 130m3/h.

Pytanie 5) Z opisu PFU może wynikać, że każdy filtr musi być wyposażony w lokalny sterownik. Prosimy o wyjaśnienie założeń takiego algorytmu pracy SUW. Wnosimy o potwierdzenie, że pracą technologii SUW ma zarządzać jeden centralny sterownik umieszczony w rozdzielni technologicznej.
Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, że pracą technologii SUW ma zarządzać jeden centralny sterownik umieszczony w rozdzielni głównej.

Pytanie 6) Czy w ramach Inwestycji należy się wpiąć w istniejący system wizualizacji?
Odpowiedź: Wykonawca powinien wpiąć się w jeden z dwóch istniejących u Zamawiającego systemów wizualizacji - firmy Instalcompact lub Aquard.

Pytanie 7) Prosimy o doprecyzowanie na czym ma polegać remont dachu. Czy Zamawiający uzna za wystarczające pokrycie dachu styropapą o grubości 10 cm?
Odpowiedź: Zamawiający uzna pokrycie dachu syropapą o grubości min. 100 mm za wystarczające jako remont dachu.

Pytanie 8) Czy w ramach remontu dachu należy zamontować orynnowanie?
Odpowiedź: W ramach remontu dachu należy zamontować nowe opierzenie oraz orynnowanie.

Pytanie 9) W związku z bardzo krótki terminem realizacji, prosimy o informację czy w przypadku konieczności uzyskania dodatkowych pozwoleń Zamawiający wydłuży termin realizacji o czas niezbędny do pozyskania wymaganych pozwoleń.
Odpowiedź: Zamawiający wydłuży termin realizacji zamówienia o czas niezbędny na pozyskanie wymaganych zezwoleń jeśli będą one wymagane/konieczne.

Pytanie 10) Prosimy o udostępnienie geologii. Jest to element niezbędny do poprawnego oszacowania kosztów, ponieważ jednym z zakresów jest obniżenie posadzki i potencjalny Wykonawca musi znać warunki posadowienia fundamentów.
Odpowiedź: Niestety Zamawiający nie dysponuje badaniami geologicznymi, może jedynie udostępnić dane z karty otworu wiertniczego studni głębinowej nr 1, zlokalizowanej 8 m od budynku hydroforni, co przekazuje w załączniku do wiadomości.

Pytanie 11) W PFU widnieje zapis „Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie narzędzia potrzebne do zaprogramowania systemu oraz wszystkie aktualne programy aplikacyjne w wersjach źródłowych”. Wnosimy o zmianę powyższego zapisu, na wymóg przekazania Zamawiającemu kodów do zmian nastaw parametrów SUW po okresie gwarancji. W trakcie obowiązywania gwarancji za prawidłowe działanie urządzeń odpowiada gwarant. Ingerencja w tym okresie w oprogramowanie SUW przez różne osoby może doprowadzić do sytuacji niejasnych z punktu widzenia odpowiedzialności gwarancyjnej.
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na przekazanie przez Wykonawcę wszystkich kodów źródłowych do zmian nastaw parametrów SUW po upłynięciu okresu gwarancji.

Pytanie 12) Prosimy o informację dokąd należy dostarczyć oryginał poręczenia lub gwarancji wadialnej, skoro oferta składana jest za pomocą platformy zakupowej.
Odpowiedź: Oryginał poręczenia lub gwarancji wadialnej, należy dołączyć do załączników składanej oferty, w miejscu gdzie zaznaczone zostało przez Zamawiającego załączenie oferty. Dokumenty te powinny zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone podpisem kwalifikowanym, tak jak reszta oferty.

Pytanie 13) Ze względu na krótki czas na przygotowanie oferty, prosimy o odstąpienie następujących zapisów: „Oferta winna zawierać:
1. Część rysunkową jako koncepcję rozwiązań technologicznych,
2. Część opisową z wyszczególnieniem urządzeń posiadających aprobaty techniczne”.
Odpowiedź: Zamawiający oczekuje, że oferta będzie spełniała wszystkie wymagania zawarte w Zapytaniu. Zamawiający dopuszcza
w związku z tym przedłużenie terminu na składanie ofert do dnia 27 listopada 2019 r.

Pytanie 14) W związku z dużym zakresem oraz koniecznością prowadzenia robót etapowo, wnosimy o wydłużenie terminu realizacji do 31.07.2020.
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na wydłużenie terminu wykonania zamówienia do dnia 30 czerwca 2020 r.

Pytanie 15) W związku z koniecznością wyjaśnienia wielu zagadnień oraz złożonością postępowania, wnosimy o wydłużenie terminu składania ofert do dnia 22.11.2019.
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na przedłużenie terminu składania ofert do dnia 27 listopada 2019 r.
2019-11-19 13:12 Monika Brdoń W związku z pytaniami jakie wpłynęły od Wykonawców, do przedmiotu zapytania, Zamawiający pragnie poinformować, iż przedłuża termin na składanie ofert w postępowaniu do dnia 27 listopada 2019 r.
2019-11-18 08:04 Monika Brdoń W odniesieniu do kolejnego pytania w prawie miejsca zamieszczenia formularza ofertowego, co zostało zaznaczone w postępowaniu, do zamieszczenia go w kilku miejscach, informuję, że należy go zamieścić w każdym z nich, gdzie jest on wymagany w opisie.
2019-11-18 07:45 Monika Brdoń W związku z wpłynięciem zapytania w zakresie zamieszczania wymaganych zapytaniem załączników, pragnę poinformować, że załączniki inne niż wyszczególnione przy kryteriach oceny ofert, a stanowiące ofertę należy zamieszczać w dziale "Przedmiot Zamówienia", gdzie podawana jest przez Wykonawców cena netto za usługę - w prawym górnym rogu jest symbol "zszywki" i dopisane "dołącz plik".
2019-11-12 10:12 Monika Brdoń Zamawiający informuje wszystkich potencjalnych Wykonawców o możliwości przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu objętym przedmiotem zamówienia.
Wykonawcy zainteresowani taką możliwością, powinni wystąpić do Zamawiającego o możliwość przeprowadzenia jej z propozycją terminu.
2019-11-12 08:31 Monika Brdoń W związku z pytaniami Wykonawców, w odniesieniu do dokumentacji postępowania- znak: WOZ/ZP/2/RB/2019/MB „Wykonanie usług architektonicznych i inżynieryjnych w zakresie projektowania oraz robót budowlanych dla zadania: Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Wołczkowo, gmina Dobra”, Zamawiający udostępnia na Platformie odpowiednie załączniki do Programu Funkcjonalno Użytkowego oraz odpowiedzi, na zadane pytania:
Pytanie nr 1. Prosimy o wydłużenie terminu wykonania zadania do 31.12.2020 r. z uwagi na konieczność zabezpieczenia realnego terminu wykonania prac objętych przetargiem. Prosimy o ponowną analizę określonego terminu realizacji zadania.
Odpowiedź: Zamawiający na tym etapie postępowania nie przywiduje wydłużenia terminu do 31.12.2020 r

DOKUMENTACJA DO PFU. [...].zip

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie usług architektonicznych i inżynieryjnych w zakresie projketowania oraz robót budowlanych Proszę o załączenie dokumentu formularza ofertowego wg załącznika nr 1 do Zapytania

ZAL NR 1_ZAPYTANIE O [...].docx

1 usługa Wodociągi Zachodniopomorskie
I Brygady Legionów 8-10
72-100, Goleniów
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2575 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZAL NR 1_ZAPYTANIE O [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Gwarancja 10% min. 48 miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZAL NR 1_ZAPYTANIE O [...].docx

(0)
3 Uprawnienia osób skierowanych do realizacji zamówienia - Proszę o załączenie dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień osób skierowanych do realizacji zamówienia wg. załącznika nr 3 do Zapytania (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZAL NR 3 ZAPYTANIE O [...].docx

(0)
4 Wykaz robót budowlanych/usług projektowych - Proszę o załączenie dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień osób skierowanych do realizacji zamówienia wg. załącznika nr 2 do Zapytania (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZAL NR 2 ZAPYTANIE O [...].docx

(0)
5 Polisa OC - Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywlinej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 2.000.000,00 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Odpis z rejestru właściwego lub CEiDG - Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia. Wykonawca składa wraz z ofertą ww. dokument, chyba że Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera go samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Oświadczenie w zakresie powiązań osobowych lub kapitałowych - Proszę o załączenie dokumentu wg. załącznika nr 6 do Zapytania (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZAL NR 6 ZAPYTANIE O [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1283