Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-10-2019 12:59:00 |
Składania : | 28-11-2019 10:51:57 |
Otwarcia : | 03-12-2019 13:30:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
Dolnośląski Park Innowacji i Nauki S.A. ogłasza przetarg nieograniczony pn.:
Dostawa drukarki do technologii DLP (Digital Light Processing)
w ramach projektu realizowanego ze środków Europejskiego FunduszuRozwoju Regionalnego Regionalnego Programu OperacyjnegoWojewództwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020pn.: „Wsparcie przedsiębiorcówsektora MŚP dzięki utworzeniu nowoczesnego Dolnośląskiego Inkubatora Druku 3Dwe Wrocławiu"
Nr postępowania: ZP/PN/05/2019
Szczegółowe warunki zamówienia znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
SIWZ (do pobrania na niniejszej platformie), na który składa się:
SIWZ cz. I - Instrukcja dla Wykonawców wraz z załącznikami
SIWZ cz. II - Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego
SIWZ cz. III - Opis parametrów technicznych
Przedmiotem zamówienia są usługi oznaczone kodem CPV:
30232100 - Drukarki i plotery
Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie przedmiotowego postępowania znajdującego się pod adresem https://platformazakupowa.pl/dpin/aukcje.
UWAGA: W szczególności formularz ten wykorzystywany jest do wysyłania oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, w tym oświadczeń i dokumentów opisanych w Rozdziale X pkt 7 i 8 SIWZ.
2. W zakresie, o którym jest mowa w punkcie 1 powyżej komunikacja pomiędzy Zamawiający a Wykonawcami może również odbywać się za pomocą poczty elektronicznej, z wykorzystaniem adresu e-mail Zamawiającego: anna.sawkiewicz@dpin.pl
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania: ZP/PN/05/2019.
4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza Wyślij wiadomość jako załączniki.Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 powyżej adres e-mail, o ile pozwoli na to przepustowość poczty elektronicznej Zamawiającego.
2019-11-28 10:51 | Rafał Waś | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: W postępowaniu ZP/PN/05/2019 Zamawiający w dniu 28.11.2019 r. podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania. Wykonawcy mogą zapoznać się z zawiadomieniem o unieważnieniu postępowania w komunikacie publicznym Zamawiającego z dnia 28.11.2019 r. |
2019-11-28 10:49 | Rafał Waś | W postępowaniu ZP/PN/05/2019 Zamawiający w dniu 28.11.2019 r. podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania stanowi załącznik do niniejszej wiadomości. |
Komunikaty