Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-10-2019 14:44:00 |
Składania : | 12-11-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | 12-11-2019 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Urzędu Miasta Rumi zaprasza biegłego sądowego do złożenia oferty cenowej na zamówienie pod nazwą: „Wykonanie ekspertyzy/opinii biegłego/specjalisty w zakresie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych i melioracji wodnych dotyczących zmiany kierunku i natężenia odpływu wód opadowych z działek nr 146/16 i 146/15 na działkę nr 145/3 w obrębie 21 Rumia.”
Zamawiający:Gmina Miejska Rumia z siedzibą: 84-230 Rumia, ul.Sobieskiego 7, NIP 5882367750
Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1 Wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii biegłego sądowego w dziedzinie hydrologii,hydrogeologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnej, posiadającego stosowne uprawnienia w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym w sprawie naruszenia stanu wody na gruncie.
2.2 Przedmiotem ekspertyzy będzie określenie, czy działania właścicieli działek nr 146/16 i146/15 z obrębu 21 w Rumi, polegające na nawiezieniu mas ziemnych doprowadziły do zaburzenia stanu wody ze szkodą dla gruntów sąsiednich, tj. działki nr 145/3z obrębu 21, w myśl art.234 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2017r. – Prawo wodne(t. j. Dz. U. z 2018r., poz. 2268 z późn. zm.) i jeśli tak, to zaproponowanie sposobu przywrócenia prawidłowego stanu wody na gruncie w prowadzonym postępowaniu administracyjnym.
2.3 Opracowanie powinno zawierać:
a) Opis istniejącego stanu wody na gruncie,
b) Dokumentację fotograficzną obecnej sytuacji na gruncie,
c) Czy i kiedy na przedmiotowych działkach nastąpiła zmiana stanu wody na gruncie (jeżeli tak –to czy została ona wywołana działaniami właścicieli działek nr 146/16 i 146/15,czy została wywołana innymi czynnikami – wskazać jakimi),
d) Czy nastąpiła zmiana kierunku odpływu wody opadowej, ( jeśli tak, to z jakiej przyczyny),
e) Na czym polega zmiana stanu wody na gruncie,
f) Jaka jest przyczyna zalewania działki 145/3 z obrębu 21 w Rumi,
g) Wnioski i zalecenia konieczne do wydania decyzji administracyjnej w toku prowadzonego postępowania. Wnioski i zalecenia powinny wskazywać jakie urządzenia lub prace należy wykonać aby przywrócić prawidłowe stosunki wodne na gruncie.
2.4 W trakcie przygotowywania ekspertyzy należy wziąć pod uwagę prawo stron postępowania do zadawania pytań oraz składania oświadczeń. W związku z powyższym czynności konieczne do wykonania (tj. wizja lokalna) powinny być wykonane po uprzednim zawiadomieniu stron oraz Urzędu Miasta Rumi.
2.5 W przypadku złożenia przez strony uwag do opinii, Wykonawca będzie miał obowiązek ustosunkować się pisemnie do tych uwag w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
2.6 W trakcie trwania postępowania administracyjnego Wykonawca ma obowiązek udzielania odpowiedzi i wyjaśnień na zapytania wystosowane przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Gdańsku.
2.7 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu opinię w trzech egzemplarzach w wersji papierowej oraz jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej.
Opis sposobu przygotowania oferty: Ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru, w formie pisemnej należy przesłać elektronicznie na adres e-mailowy: r.kazior@um.rumia.pl, a.majkut@um.rumia.pl
Termin i miejsce składania ofert: Oferty należy składać do dnia 12.11.2019r. do godz. 12.00, decyduje data wpływu oferty. Oferty przesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Wyjaśnienia w sprawie złożonych ofert będą udzielane przez Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa, tel. 58 679-65-16 lub e-mailem r.kazior@um.rumia.pl, a.majkut@um.rumia.pl
Wymagany termin realizacji przedmiotu: Termin wykonania zamówienia do 4 tygodni od podpisania umowy.
Gmina Miejska Rumia zastrzega sobie prawo do odwołania procedury wyłonienia Wykonawcy w każdym momencie jej trwania, bez podania wcześniejszej przyczyny. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru Wykonawcy.
Warunki płatności: 25 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena 100%O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów e-mailem lub telefonicznie.
Oferta cenowa powinna zawierać następujące dokumenty:
1) ofertę cenową zawierającą cenę netto, podatek Vat i cenę brutto (załącznik nr 1– wzór oferty),
2) dokument potwierdzający uprawnienia biegłego sądowego w zakresie hydrologii,stosunków wodnych lub melioracji wodnych.
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego: Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są pracownicy Wydziału Geodezji,Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Urzędu Miasta Rumi – Rafał Kazior i Andrzej Majkut - pok. 102, tel. 58/679-65-16.
Informacje dodatkowe: Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.
Komunikaty