Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: „Wykonanie ekspertyzy/opinii biegłego/specjalisty w zakresie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych i melioracji wodnych dotyczących zmiany kierunku i natężenia odpływu wód opadowych z działek nr 146/16 i 146/15 na działkę nr 145/3 w obrębie 21 Rumia.”

Edyta Plecke
Urząd Miasta Rumi
Termin:
Zamieszczenia : 25-10-2019 14:44:00
Składania : 12-11-2019 12:00:00
Otwarcia : 12-11-2019 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Urzędu Miasta Rumi zaprasza biegłego sądowego do złożenia oferty cenowej na zamówienie pod nazwą: „Wykonanie ekspertyzy/opinii biegłego/specjalisty w zakresie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych i melioracji wodnych dotyczących zmiany kierunku i natężenia odpływu wód opadowych z działek nr 146/16 i 146/15 na działkę nr 145/3 w obrębie 21 Rumia.”  

Zamawiający:Gmina Miejska Rumia z siedzibą: 84-230 Rumia, ul.Sobieskiego 7, NIP 5882367750 

Przedmiot zamówienia obejmuje:

2.1  Wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii biegłego sądowego w dziedzinie hydrologii,hydrogeologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnej, posiadającego stosowne uprawnienia w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym w sprawie naruszenia stanu wody na gruncie.

2.2  Przedmiotem ekspertyzy będzie określenie, czy działania właścicieli działek nr 146/16 i146/15 z obrębu 21 w Rumi, polegające na nawiezieniu mas ziemnych doprowadziły do zaburzenia stanu wody ze szkodą dla gruntów sąsiednich, tj. działki nr 145/3z obrębu 21, w myśl art.234 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2017r. – Prawo wodne(t. j. Dz. U. z 2018r., poz. 2268 z późn. zm.) i jeśli tak, to zaproponowanie sposobu przywrócenia prawidłowego stanu wody na gruncie w prowadzonym postępowaniu administracyjnym.

2.3  Opracowanie powinno zawierać:

a)      Opis istniejącego stanu wody na gruncie,

b)     Dokumentację fotograficzną obecnej sytuacji na gruncie,

c)      Czy i kiedy na przedmiotowych działkach nastąpiła zmiana stanu wody na gruncie (jeżeli tak –to czy została ona wywołana działaniami właścicieli działek nr 146/16 i 146/15,czy została wywołana innymi czynnikami – wskazać jakimi),

d)     Czy nastąpiła zmiana kierunku odpływu wody opadowej, ( jeśli tak, to z jakiej przyczyny),

e)      Na czym polega zmiana stanu wody na gruncie,

f)      Jaka jest przyczyna zalewania działki 145/3 z obrębu 21 w Rumi,

g)     Wnioski i zalecenia konieczne do wydania decyzji administracyjnej w toku prowadzonego postępowania. Wnioski i zalecenia powinny wskazywać jakie urządzenia lub prace należy wykonać aby przywrócić prawidłowe stosunki wodne na gruncie.  

2.4  W trakcie przygotowywania ekspertyzy należy wziąć pod uwagę prawo stron postępowania do zadawania pytań oraz składania oświadczeń. W związku z powyższym czynności konieczne do wykonania (tj. wizja lokalna) powinny być wykonane po uprzednim zawiadomieniu stron oraz Urzędu Miasta Rumi.

2.5  W przypadku złożenia przez strony uwag do opinii, Wykonawca będzie miał obowiązek ustosunkować się pisemnie do tych uwag w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.

2.6  W trakcie trwania postępowania administracyjnego Wykonawca ma obowiązek udzielania odpowiedzi i wyjaśnień na zapytania wystosowane przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Gdańsku.

2.7  Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu opinię w trzech egzemplarzach w wersji papierowej oraz jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej. 

Opis sposobu przygotowania oferty: Ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru, w formie pisemnej należy przesłać elektronicznie na adres e-mailowy: r.kazior@um.rumia.pl, a.majkut@um.rumia.pl   

Termin i miejsce składania ofert: Oferty należy składać do dnia 12.11.2019r. do godz. 12.00, decyduje data wpływu oferty. Oferty przesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Wyjaśnienia w sprawie złożonych ofert będą udzielane przez Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa, tel.  58 679-65-16 lub e-mailem r.kazior@um.rumia.pl, a.majkut@um.rumia.pl    

Wymagany termin realizacji przedmiotu: Termin wykonania zamówienia do 4 tygodni od podpisania umowy.  

Gmina Miejska Rumia zastrzega sobie prawo do odwołania procedury wyłonienia Wykonawcy w każdym momencie jej trwania, bez podania wcześniejszej przyczyny. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru Wykonawcy. 

Warunki płatności: 25 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena 100%O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów e-mailem lub telefonicznie. 

Oferta cenowa powinna zawierać następujące dokumenty:           

1) ofertę cenową zawierającą cenę netto, podatek Vat i cenę brutto (załącznik nr 1– wzór oferty),           

2) dokument potwierdzający uprawnienia biegłego sądowego w zakresie hydrologii,stosunków wodnych lub melioracji wodnych. 

Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego: Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są pracownicy Wydziału Geodezji,Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Urzędu Miasta Rumi – Rafał Kazior i Andrzej Majkut - pok. 102, tel. 58/679-65-16.  

Informacje dodatkowe: Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz Ofertowy.doc doc 28 2019-10-25 14:44:00 Postępowanie
Formularz Ofertowy.doc doc 28 2019-10-25 14:44:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pozycja 1 Wykonanie ekspertyzy/opinii biegłego/specjalisty

Formularz Ofertowy.d [...].doc

1 usługa Urząd Miasta Rumi
Sobieskiego 7
84-230, Rumia
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew ... dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Gwarancja - min. ….. Miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
5 Dodatkowe koszty - wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
6 Referencje - proszę o załączenie min. 2 listów referencyjnych (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 4921