Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-10-2019 12:05:00 |
Składania : | 11-10-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | 11-10-2019 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W związku z prowadzonym w trybie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na modyfikację informacji zawartych w zintegrowanej bazie danych ewidencji gruntów i budynków prowadzonej w SIP GEO-INFO w zakresie obiektów GESBZO w celu dostosowania danych do wymogów rozporządzenia egib.
KOD CPV: 72300000-8 (Usługi w zakresie danych).
1. Integralną część niniejszego zapytania cenowego stanowi:
a) opis przedmiotu zamówienia zwany WARUNKAMI TECHNICZNYMI - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego,
b) wykaz wykonanych usług (minimum jedna usługa,o wartości nie mniejszej niż 4000,00 zł - cztery tysiące zł brutto,polegająca na konwersji baz danych EGiB lub modyfikacji obiektów bazy danych EGiB lub modernizacji ewidencji gruntów i budynków) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania cenowego,c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania cenowego,
d) wykaz urządzeń technicznych i oprogramowań dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania cenowego,
e) projekt umowy - stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego zapytania cenowego,
f) oświadczenie wynikające z zapisów art. 1 pkt 1b lit a ustawy z dnia 10października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U z 2018r., poz. 2177)– załącznik nr 6 (złożenie niniejszego oświadczenie wymagane będzie tylko od Wykonawcy z którym Zamawiający zawrze umowę),
g) klauzula informacyjna RODO.
2. Wymagania stawiane Wykonawcy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku,jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:- minimum 1 (jednej) usługi, o wartości nie mniejszej niż 4000,00 zł (cztery tysiące zł) brutto, polegającej na konwersji baz danych EGiB lub modyfikacji obiektów bazy danych EGiB lub modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.
b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. W skład zespołu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wchodzą co najmniej: - minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie geodezyjne.
c) dysponuje urządzeniami technicznymi (komputery) oraz oprogramowaniem SIP GEO-INFO 7, umożliwiającymi realizację zamówienia.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ust. 1 pkt b, c, d niniejszego zapytania. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Zamawiający porozumiewa się z Wykonawcą za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus.
Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena ryczałtowa brutto– 100% za wykonanie przedmiotu zamówienia.Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie następującego wzoru:
gdzie: P – punktacja.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia Zapytania cenowego w każdej chwili bez podania przyczyny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza ‘’Wyślij wiadomość”.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-10-11 13:03 | Dział Zamówień publicznych | Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu w załączeniu przesyła informację o wyborze oferty. |
2019-10-09 12:17 | Dział Zamówień publicznych | Z przyczyn organizacyjnych Zamawiający skrócił termin składania ofert z dnia 14-10-2019 r. na dzień 11-10-2019 r. Za zaistniałą sytuację przepraszamy. |
Komunikaty