Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GKG.GO.2100.5.2019 modyfikacja informacji zawartych w zintegrowanej bazie danych ewidencji gruntów i budynków prowadzonej w SIP GEO-INFO w zakresie obiektów GESBZO w celu dostosowania danych do wymogów rozporządzenia egib

Termin:
Zamieszczenia : 04-10-2019 12:05:00
Składania : 11-10-2019 10:00:00
Otwarcia : 11-10-2019 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W związku z prowadzonym w trybie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.  z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zwracamy się  z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na modyfikację informacji zawartych w zintegrowanej bazie danych ewidencji gruntów i budynków prowadzonej w SIP GEO-INFO w zakresie obiektów GESBZO w celu dostosowania danych do wymogów rozporządzenia egib.

KOD CPV: 72300000-8 (Usługi w zakresie danych).

1.   Integralną część niniejszego zapytania cenowego stanowi:

a)  opis przedmiotu zamówienia zwany WARUNKAMI TECHNICZNYMI - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego,

b)  wykaz wykonanych usług (minimum jedna usługa,o  wartości nie mniejszej niż 4000,00 zł - cztery tysiące zł brutto,polegająca na konwersji baz danych EGiB lub modyfikacji obiektów bazy danych EGiB lub modernizacji ewidencji gruntów i budynków) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania cenowego,c)   wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania cenowego,

d)  wykaz urządzeń technicznych i oprogramowań dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania cenowego,

e)  projekt umowy - stanowiący załącznik nr  5 do niniejszego zapytania cenowego,

f)   oświadczenie wynikające z zapisów art. 1 pkt 1b lit a ustawy z dnia 10października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U z 2018r., poz. 2177)– załącznik nr 6 (złożenie niniejszego oświadczenie wymagane będzie tylko od Wykonawcy z którym Zamawiający zawrze umowę),

g)   klauzula informacyjna RODO.

2.   Wymagania stawiane Wykonawcy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku,jeżeli Wykonawca wykaże, że:

a)   wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:- minimum 1 (jednej) usługi, o wartości nie mniejszej niż 4000,00 zł  (cztery tysiące zł) brutto, polegającej na konwersji baz danych EGiB lub modyfikacji obiektów bazy danych EGiB lub modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.                   

b)  dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie  i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. W skład zespołu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wchodzą co najmniej: - minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie  geodezyjne.

c) dysponuje urządzeniami technicznymi (komputery) oraz oprogramowaniem SIP GEO-INFO 7, umożliwiającymi realizację zamówienia.          

Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia – nie spełnia”,     w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ust. 1  pkt b, c, d niniejszego zapytania. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

Zamawiający porozumiewa się z Wykonawcą za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus.

Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena ryczałtowa brutto– 100% za wykonanie przedmiotu zamówienia.Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie następującego wzoru: 

P = Najniższa cena brutto / Badana cena brutto x 100 pkt

gdzie: P – punktacja.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia Zapytania cenowego w każdej chwili bez podania przyczyny. 

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza ‘’Wyślij wiadomość”.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.  

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna RODO.docx docx 14.43 2019-10-04 12:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do zapytania cenowego - oświadczenie.docx docx 15.43 2019-10-04 12:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 5do specyfikacji - projekt umowy.docx.pdf pdf 604.45 2019-10-04 12:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do zapytania cenowego - wykaz urządzeń.docx docx 20.67 2019-10-04 12:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do zapytania cenowego - wykaz osób.docx docx 98.84 2019-10-04 12:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do zapytania cenowego - wykaz usług.docx docx 98.12 2019-10-04 12:05:00 Postępowanie
Warunki techniczne - załącznik nr 1.pdf pdf 7642.75 2019-10-04 12:05:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 59.11 2019-10-11 13:02:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-10-11 13:03 Dział Zamówień publicznych Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu w załączeniu przesyła informację o wyborze oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2019-10-09 12:17 Dział Zamówień publicznych Z przyczyn organizacyjnych Zamawiający skrócił termin składania ofert z dnia 14-10-2019 r. na dzień 11-10-2019 r. Za zaistniałą sytuację przepraszamy.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Łączna wartość zamówienia zgodnie z Warunkami Technicznymi Zgodny z Warunkami Technicznymi 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2678 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki udziału w postępowaniu - Należy do oferty dołączyć dokumenty których Wymaga Zamawiający w treści ogłoszenia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 752