Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-10-2019 07:40:00 |
Składania : | 11-10-2019 09:00:00 |
Otwarcia : | 11-10-2019 09:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Skołyszyn, dn. 2019-10-03
GPIR.271.2.79.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: „Utwardzenie powierzchni działki budowlanej w obrębie szkoły w m.Jabłonica i przebudowa zjazdu publicznego”.
Przedmiot zamówienia obejmuje utwardzenie powierzchni działki budowlanej w obrębie Szkoły Podstawowej w Jabłonicy i przebudowa zjazdu publicznego na działkach nr ewid. 388, 221 w m. Jabłonica. Powierzchnia przeznaczona do utwardzenia to ok. 600 m2 w tym ok. 30 m2 w zakresie zjazdu publicznego.
Zakres robót obejmuje:
cięcie nawierzchni bitumicznej,
frezowanie oraz rozbiórka mechaniczna części istniejącej nawierzchni bitumicznej (na zjeździe publicznym oraz w miejscu spękanej nawierzchni);
rozbiórkę betonowych krawężników drogowych, obrzeży trawnikowych oraz nawierzchni z betonowych płyt chodnikowych;
korytowanie pod warstwy konstrukcyjne utwardzanej powierzchni;
mechanicznie zagęszczenie gruntu w miejscu wykonanego korytowania
wykonanie wykopów pod elementy odwodnienia (przykanalik PVC SN8 ø200mm, ławę betonową odwodnienia liniowego, betonowe odwodnienie liniowe o przekroju 18x25cm z rusztem żeliwnym na kl. obc. D400, skrzynkę odpływową);
wykonanie betonowej ławy z oporami pod odwodnienie liniowe,
montaż elementów odwodnienia liniowego,
montaż przykanalika z odprowadzeniem do rowu przydrożnego;
zasypanie przykanalika gruntem z odkładu oraz mechaniczne zagęszczenie gruntu;
wykonanie dolnej warstwy podbudowy gr. 20cm z kruszywa łamanego 31,5-63mm stabilizowanego mechanicznie;
wykonanie rowków pod krawężniki drogowe i obrzeża, wykonanie betonowej ławy z oporem z betonu C12/15 pod krawężniki drogowe oraz betonowej ławy zwykłej pod obrzeża trawnikowe;
ułożenie na przygotowanych ławach betonowych krawężników drogowych betonowych wibroprasowanych 15x30x100cm oraz obrzeży trawnikowych 8x30x100cm na podsypce cem-piaskowej (wzniesienie krawężnika względem nawierzchni do 12cm);
wykonanie górnej warstwy podbudowy gr. 15cm z kruszywa łamanego 31,5-63mm klinowanego klińcem 20-31,5mm z miałowaniem - stabilizowanego mechanicznie;
wykonanie warstwy wiążącej (4cm) i ścieralnej (4cm) z betonu asfaltowego z uwzględnieniem oczyszczenia i skropienia międzywarstwowego emulsją asfaltową (spadek poprzeczny poszczególnych fragmentów nawierzchni dostosować do ukształtowania terenu oraz planowanego odwodnienia liniowego);
ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr 6 cm oraz płyt chodnikowych z rozbiórki 50x50x7cm na podsypce z piasku grubego lub klińca;obsypanie krawężnika gruntem z odkładu;
uprzątnięcie terenu po wykonaniu robót.
Wykonawca jest zobowiązany dokonać wywozu i utylizacji gruzu i odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót.Wykonawca musi zapewnić stały nadzór kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo-kosztorysowa (przedmiar robót, STWiORB oraz opracowanie projektowe) stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Wszystkie niezbędne materiały niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca na własny koszt, który należy uwzględnić w złożonej ofercie. Wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać oględzin oraz uzyskać dodatkowe informacje w godzinach pracy urzędu tj. pn 7:30-17:00, wt-czw 7:30-15:30, pt 7:30-14:00 (informacje pok. nr 23). Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w terminie: do 30 listopada 2019 r.
Sposób złożenia i sporządzenia oferty:Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn, do dnia: 11 październik 2019 r. do godz. 9:00.Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego, skan wypełnionego i podpisanego wykazu cen oraz projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.
Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.
Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszynw zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa.Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.
Wybór najkorzystniejszej oferty:Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną.W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty poprzez platformę zakupową.Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań: -merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel.13 4491734 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00,wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek: 7:30 – 14:00;- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn.zm.).
Załączniki:
Formularz ofertowy.
Wykaz cen
Projekt umowy
Dokumentacja projektowo-kosztorysowa (Przedmiar robót, STWiORB, Uproszczona dokumentacja techniczna).
2019-10-16 07:47 | Grzegorz Szański | W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Komunikaty