Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-10-2019 09:03:00 |
Składania : | 04-11-2019 14:53:06 |
Otwarcia : | 04-11-2019 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Uniwersytetu Morskiego w Gdyni informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na kompleksową usługę mycia okien w obiektach Uniwersytetu Morskiego w Gdyni.
1. Obiekt nr 1 ul. Morska 81-87, 81-225 Gdynia - pow. ok. 6000 m2
2. Obiekt nr 2 Al. Jana Pawła II/3, 81-345 Gdynia - pow. ok. 2000 m2
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: 30 dni od podpisania umowy (wzór załącznik nr 4);
Do oferty należy załączyć:
1. Przedmiotem zamówienia jestusługa jednorazowego mycia okien w następujących obiektach należących doUniwersytetu Morskiego w Gdyni:
a) Gmach Główny przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni;powierzchnia do mycia- ok. 6000 m²
b) Gmach Wydziału Nawigacyjnego orazPływalni krytej przy ul.Al. Jana Pawła II/ 3 - powierzchnia do mycia- ok. 2000 m²
2. Mycie okien będzie wykonanejednorazowo po ustaleniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany będziedo przedstawienia Zamawiającemu najpóźniej, licząc od dnia następnego po dniupodpisania umowy, do akceptacji wykaz pracowników, którzy usługę będąwykonywać, jak również osób, którym wykonanie usługi powierzy Wykonawca.
3. W zakres mycia okien wchodzi wposzczególnych budynkach:
a) Gmach GłównyUMG- dwustronne mycie szyb, ram okiennych, profili ram, parapetów zewnętrznych;
b) GmachWydziału Nawigacyjnego oraz Pływalni krytej - dwustronne mycie szyb, ramokiennych oraz parapetów zewnętrznych.
4. W przypadku zauważenia przezWykonawcę uszkodzeń okien lub zauważenia niesprawności elementów zamykających,skręcających, łączących itp. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenianiezwłocznie tego faktu osobie, która zleciła mu wykonanie Usługi w imieniuZamawiającego. Uniwersytet Morski w Gdyni Dział Gospodarczy, ul. Morska 81-87tel. +48 58 55-86-313, e-mail: gospodarczy@au.umg.edu.pl
5. W zakres przedmiotu zamówieniawchodzi mycie okien wysokich lub okien umieszczonych wysoko, wówczas Wykonawcamusi posiadać uprawnienia odpowiednie do stosowanej przez Wykonawcę technologiiusługi mycia okien na wysokościach oraz posiadać sprzęt odpowiedni dostosowanej technologii.
6. W przypadku stosowania przezWykonawcę technik alpinistycznych, pracownicy Wykonawcy muszą posiadaćuprawnienia alpinistyczne tj. świadectwo ukończenia kursu technikalpinistycznych, szkolenia BHP przewidziane kodeksem pracy, aktualne badaniawysokościowe oraz wykupione ubezpieczenie NW i OC.
7. Używany przez pracowników lubosoby działające na zlecenie Wykonawcy sprzęt alpinistyczny musi spełniaćwymagania polskich lub europejskich norm bezpieczeństwa.
8. Wykonawca zrealizuje przedmiotzamówienia przy pomocy własnego sprzętu (np. drabin) oraz własnymi środkamimyjącymi nie zawierającymi substancji, które mogą doprowadzić do zarysowań,przebarwień lub uszkodzeń ram okiennych, powierzchni szklanych, parapetów lubokuć, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu.
9. Zastosowane przez Wykonawcęśrodki czystości powinny posiadać substancje/składniki utrudniające osadzaniesię kurzu na szybach, zapewniające im długotrwały efekt czystości.
10. Zastosowana przez Wykonawcętechnologia mycia, w szczególności mycia okien wysokich bądź wysokoumieszczonych, musi być bezpieczna dla otoczenia, w szczególności osóbtrzecich.
11. Wykonawca odpowiada materialnieza szkody powstałe z jego winy w zakresie powierzonego mu mienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest dorozpoczęcia wykonywania Usługi w terminie 3 dni roboczych, licząc od ustalonegodnia zlecenia usługi.
13. Maksymalny czas realizacjicałości usługi, we wszystkich obiektach zgłoszonych przez Zamawiającego wynosi30 dni kalendarzowych.
14. Mycie okien w budynkach UMG wykonywanebędzie w godzinach 8.00-15.00 a potwierdzenie prawidłowego wykonania pracnastąpi w kolejnym dniu roboczym.
15. Odbioru całkowitego wykonaniaUsługi ze strony Zamawiającego dokonuje osoba upoważniona do jej zlecenia, napodstawie pisemnego protokołu odbioru.
16. Podstawą do wystawienia przezWykonawcę faktury VAT za wykonaną Usługę jest podpisanie przez Zamawiającegoprotokołu odbioru, bez uwag i zastrzeżeń w/g wzoru (załącznik nr 3).
17. Ceny jednostkowe netto za umyciejednego metra kwadratowego powierzchni okna, podane w ofercie, są stałe podczastrwania Umowy i nie będą podlegały waloryzacji.
UWAGA!
Obowiązkowe jest dokonanie wizjilokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty, pouprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikami Działu GospodarczegoUMG, tel: +48 58 55-86-313, e-mail: gospodarczy@au.umg.edu.pl
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. +48 (58) 55-86-313, e-mail: gospodarczy@au.umg.edu.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-11-04 14:53 | Grzegorz Muszyński |
Postępowanie
zostało
anulowane.
Uzasadnienie:
W
imieniu
Uniwersytetu
Morskiego
w
Gdyni
pragnę
poinformować,
iż
najkorzystniejsza
oferta
złożona
w
postępowaniu
przewyższa
kwotę
przeznaczoną
na
finansowanie
zamówienia.
Wobec
powyższego
Zamawiający
postanowił
anulować
postępowanie. Dziękuję wszystkim za udział w postępowaniu. |
Komunikaty