Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa mycia okien w obiektach Uniwersytetu Morskiego w Gdyni

Grzegorz Muszyński
Uniwersytet Morski w Gdyni Oddział: Zespól ds. Logistyki
Termin:
Zamieszczenia : 22-10-2019 09:03:00
Składania : 04-11-2019 14:53:06
Otwarcia : 04-11-2019 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Uniwersytetu Morskiego w Gdyni informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na kompleksową usługę mycia okien w obiektach Uniwersytetu Morskiego w Gdyni.

1. Obiekt nr 1 ul. Morska 81-87, 81-225 Gdynia - pow. ok. 6000 m2

2. Obiekt nr 2 Al. Jana Pawła II/3, 81-345 Gdynia - pow. ok. 2000 m2

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- termin realizacji: 30 dni od podpisania umowy (wzór załącznik nr 4);

Do oferty należy załączyć:

  1. Oświadczenie o metodzie mycia okien (załącznik nr 2),
  2. Poświadczenie potwierdzające, iż w okresie ostatnich trzech lat wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równieżwykonuje, co najmniej 2 usługi polegające na myciu okien w obiektach, o wartości co najmniej 80 000,00 zł bruttokażda.

Opis przedmiotu zamówienia:

1.       Przedmiotem zamówienia jestusługa jednorazowego mycia okien w następujących obiektach należących doUniwersytetu Morskiego w Gdyni:

a)      Gmach Główny przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni;powierzchnia do mycia- ok. 6000 m²

b)     Gmach Wydziału Nawigacyjnego orazPływalni krytej przy ul.Al. Jana Pawła II/ 3 - powierzchnia do mycia- ok. 2000 m²

2.       Mycie okien będzie wykonanejednorazowo po ustaleniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany będziedo przedstawienia Zamawiającemu najpóźniej, licząc od dnia następnego po dniupodpisania umowy, do akceptacji wykaz pracowników, którzy usługę będąwykonywać, jak również osób, którym wykonanie usługi powierzy Wykonawca.

3.       W zakres mycia okien wchodzi wposzczególnych budynkach:

a)      Gmach GłównyUMG- dwustronne mycie szyb, ram okiennych, profili ram, parapetów zewnętrznych;

b)     GmachWydziału Nawigacyjnego oraz Pływalni krytej - dwustronne mycie szyb, ramokiennych oraz parapetów zewnętrznych.

4.       W przypadku zauważenia przezWykonawcę uszkodzeń okien lub zauważenia niesprawności elementów zamykających,skręcających, łączących itp. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenianiezwłocznie tego faktu osobie, która zleciła mu wykonanie Usługi w imieniuZamawiającego. Uniwersytet Morski w Gdyni Dział Gospodarczy, ul. Morska 81-87tel. +48 58 55-86-313, e-mail: gospodarczy@au.umg.edu.pl

5.       W zakres przedmiotu zamówieniawchodzi mycie okien wysokich lub okien umieszczonych wysoko, wówczas Wykonawcamusi posiadać uprawnienia odpowiednie do stosowanej przez Wykonawcę technologiiusługi mycia okien na wysokościach oraz posiadać sprzęt odpowiedni dostosowanej technologii.

6.       W przypadku stosowania przezWykonawcę technik alpinistycznych, pracownicy Wykonawcy muszą posiadaćuprawnienia alpinistyczne tj. świadectwo ukończenia kursu technikalpinistycznych, szkolenia BHP przewidziane kodeksem pracy, aktualne badaniawysokościowe oraz wykupione ubezpieczenie NW i OC.

7.       Używany przez pracowników lubosoby działające na zlecenie Wykonawcy sprzęt alpinistyczny musi spełniaćwymagania polskich lub europejskich norm bezpieczeństwa.

8.       Wykonawca zrealizuje przedmiotzamówienia przy pomocy własnego sprzętu (np. drabin) oraz własnymi środkamimyjącymi nie zawierającymi substancji, które mogą doprowadzić do zarysowań,przebarwień lub uszkodzeń ram okiennych, powierzchni szklanych, parapetów lubokuć, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu.

9.       Zastosowane przez Wykonawcęśrodki czystości powinny posiadać substancje/składniki utrudniające osadzaniesię kurzu na szybach, zapewniające im długotrwały efekt czystości.

10.   Zastosowana przez Wykonawcętechnologia mycia, w szczególności mycia okien wysokich bądź wysokoumieszczonych, musi być bezpieczna dla otoczenia, w szczególności osóbtrzecich.

11.   Wykonawca odpowiada materialnieza szkody powstałe z jego winy w zakresie powierzonego mu mienia.

12.   Wykonawca zobowiązany jest dorozpoczęcia wykonywania Usługi w terminie 3 dni roboczych, licząc od ustalonegodnia zlecenia usługi.

13.   Maksymalny czas realizacjicałości usługi, we wszystkich obiektach zgłoszonych przez Zamawiającego wynosi30 dni kalendarzowych.

14.   Mycie okien w budynkach UMG wykonywanebędzie w godzinach 8.00-15.00 a potwierdzenie prawidłowego wykonania pracnastąpi w kolejnym dniu roboczym.

15.   Odbioru całkowitego wykonaniaUsługi ze strony Zamawiającego dokonuje osoba upoważniona do jej zlecenia, napodstawie pisemnego protokołu odbioru.

16.   Podstawą do wystawienia przezWykonawcę faktury VAT za wykonaną Usługę jest podpisanie przez Zamawiającegoprotokołu odbioru, bez uwag i zastrzeżeń w/g wzoru (załącznik nr 3).

17.   Ceny jednostkowe netto za umyciejednego metra kwadratowego powierzchni okna, podane w ofercie, są stałe podczastrwania Umowy i nie będą podlegały waloryzacji.  

UWAGA!

Obowiązkowe jest dokonanie wizjilokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty, pouprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikami Działu GospodarczegoUMG, tel: +48 58 55-86-313, e-mail: gospodarczy@au.umg.edu.pl


W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. +48 (58) 55-86-313, e-mail: gospodarczy@au.umg.edu.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1_Opis przedmiotu zamowienia.rtf rtf 70.29 2019-10-22 09:03:00 Postępowanie
2_oświadczenie.docx docx 12.07 2019-10-22 09:03:00 Postępowanie
3_Protokół odbioru robót.docx docx 12.67 2019-10-22 09:03:00 Postępowanie
4_wzór umowy.docx docx 25.04 2019-10-22 09:03:00 Postępowanie
20180924_121805.jpg jpg 142.64 2019-10-22 09:03:00 Postępowanie
20180924_121846.jpg jpg 130.63 2019-10-22 09:03:00 Postępowanie
20180924_121944.jpg jpg 101.48 2019-10-22 09:03:00 Postępowanie
20180924_122143.jpg jpg 117.72 2019-10-22 09:03:00 Postępowanie
20180924_122210.jpg jpg 134.66 2019-10-22 09:03:00 Postępowanie
20180924_122238.jpg jpg 131.53 2019-10-22 09:03:00 Postępowanie
2_oświadczenie.docx docx 12.07 2019-10-22 09:03:00 Kryterium

Komunikaty

2019-11-04 14:53 Grzegorz Muszyński Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: W imieniu Uniwersytetu Morskiego w Gdyni pragnę poinformować, iż najkorzystniejsza oferta złożona w postępowaniu przewyższa kwotę przeznaczoną na finansowanie zamówienia. Wobec powyższego Zamawiający postanowił anulować postępowanie.
Dziękuję wszystkim za udział w postępowaniu.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Gmach Główny Dwustronne mycie szyb, ram okiennych, profili ram, parapetów zewnętrznych 6000 m^2 Uniwersytet Morski w Gdyni
Morska 81/87
81-225, Gdynia
(0)
2 Gmach Wydziału Nawigacyjnego Dwustronne mycie szyb, ram okiennych oraz parapetów zewnętrznych 2000 m^2 Uniwersytet Morski w Gdyni
Morska 81/87
81-225, Gdynia
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
3 Oświadczenie o metodzie mycia okien - Oświadczenie w/g wzoru proszę wypełnić i dołączyć do oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

2_oświadczenie.docx

(0)
4 Referencje - proszę o załączenie min. 2 listów referencyjnych (należy dołączyć dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Termin wykonania - 30 dni od dnia podpisania umowy, proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 982