Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Wydruk i dostawa wizytówek dla Gminy Sieraków

Daria Waśkowiak
Gmina Sieraków
Deadlines:
Published : 17-09-2019 08:12:00
Placing offers : 20-09-2019 15:12:00
Offers opening : 20-09-2019 15:17:00
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

Szanowni Państwo, 

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości i nie zostanie zakończone wyborem oferty. Zamawiający jest zobowiązany do przeprowadzenia szacowania wartości zamówienia w myśl artykułów 32-35 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W celu zapewnienia rzetelności i transparentności procesu, Zamawiający zdecydował się na zastosowanie w tym celu platformy zakupowej. 

Ponadto informujemy, że: 

  • zgodnie z art. 35 ust. 1 i 2 ustawy szacowanie wartości odbywa się nie wcześniej niż 3 miesiące od planowanego postępowania; 
  • celem precyzyjnego określenia przedmiotu zamówienia, Zamawiający poza szacowaną wartością zamówienia zwraca się do Państwa również z serią pytań o szczegóły techniczne oraz warunki formalne dotyczące zamówienia; 
  • Zamawiający w załącznikach poniżej załącza wstępny opis przedmiotu zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie ceny?

Informujemy, iż niniejsze zapytanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze zapytanie w zakresie szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 
  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 
  • zawarcia umowy, której przedmiot został określony w niniejszym zapytaniu. 

W przypadku pytań:  

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel ................ 
  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.    


Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Zapytanie dotyczy wykonania wydruku i dostawy do siedziby Urzędu wizytówek dla pracowników Urzędu oraz dla Gminy Sieraków na podstawie gotowego projektu. Projekt zostanie przesłany po zakończeniu postępowania.

Specyfikacja wizytówek:

  • Druk dwustronny,
  • format 85x55 mmkreda mat 350 g
  • nadruk dwustronny 4/4
  • narożniki prostokątne

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wizytówki Kierownik Druk dwustronny, format 85x55 mm kreda mat 350 g dwustronny 4/4 narożniki prostokątne 200 pc. - (0)
2 Wizytówki Sekretarz Druk dwustronny, format 85x55 mm kreda mat 350 g dwustronny 4/4 narożniki prostokątne 200 pc. - (0)
3 Wizytówki Zastępca Burmistrza Druk dwustronny, format 85x55 mm kreda mat 350 g dwustronny 4/4 narożniki prostokątne 200 pc. - (0)
4 Wizytówki Gmina Sieraków Druk dwustronny, format 85x55 mm kreda mat 350 g dwustronny 4/4 narożniki prostokątne 1000 pc. - (0)
5 Wiyztówki Urząd Gminy Sieraków Druk dwustronny, format 85x55 mm kreda mat 350 g dwustronny 4/4 narożniki prostokątne 1000 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2678 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Gwarancja - Oczekiwana 24 miesiące, proszę potwierdzić lub zaproponować (0)
5 Dodatkowe informacje - Jeżeli Zamawiający nie wskazał wszystkich informacji we wstępnym opisie przedmiotu, proszę o wskazanie braków w opisie (jeśli występują) (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 507