Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie terenów zielonych we Wronkach_NIiPP.271.2.5.2019

Izabela Morawiec
Urząd Miasta i Gminy Wronki Oddział: Zamówienia publiczne
Termin:
Zamieszczenia : 11-09-2019 12:27:00
Składania : 19-09-2019 08:00:00
Otwarcia : 19-09-2019 08:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

1. Nazwa nadana zamówieniu przezZamawiającego: Wykonanie terenówzielonych we Wronkach. 

2. Określenie przedmiotu oraz zakresuzamówienia. 

A) Przedmiotem zamówienia jestwykonanie następujących zadań:

1)   Wykonanie terenu zieleni na skrzyżowaniu ul. Niepodległości i ul. Mickiewicza,

2)   Zagospodarowanie terenu w pobliżu fontanny na placu Wolności,

3)   Zagospodarowanie terenu zieleni na skrzyżowaniu ul. Nadbrzeżnej z ul. Leśną(pochylnia dla niepełnosprawnych). 

B) Opis zamówienia. 

1)    Zakres zamówienia pn. „Wykonanie terenu zieleni na skrzyżowaniu ul. Niepodległościi ul. Mickiewicza”,obejmuje:

a) wykorytowanieziemi na głębokość 25 cm,

b) usunięcieodpadów i ich utylizacja na koszt wykonawcy,

c) zakup i rozścielenieziemi urodzajnej na głębokość 20 cm,

d) zakup i obsadzenieterenu roślinami zgodnie z wizualizacją,

e) zakup i rozplantowaniena terenie 3 cm warstwy żwiru rzecznego.

Szczegółowyzakres zamówienia zawarty został w załącznikach nr 3 i 4, do niniejszego ogłoszenia. 

2)    Zakres zamówienia pn. „Zagospodarowanie terenu w pobliżu fontanny naplacu Wolności”, obejmuje:

a)    wykorytowanie ziemi na głębokość 15cm,

b)    usunięcie odpadów i ich utylizacjana koszt wykonawcy,

c)     rozścielenie agrowłókninyszkółkarskiej,

d)    rozplantowanie na terenie 5 cm warstwyżwiru rzecznego.

Szczegółowyzakres zamówienia zawarty został w załączniku nr 5 do niniejszego ogłoszenia. 

3)    Zakres zamówienia pn. „Zagospodarowanie terenu zieleni na skrzyżowaniuul. Nadbrzeżnej z ul. Leśną (pochylnia dla niepełnosprawnych)”,obejmuje:

a)    wykorytowanie ziemi na głębokość 25cm,

b)    usunięcie odpadów i ich utylizacjana koszt wykonawcy,

c)     zakup i rozścielenie ziemi urodzajnejna głębokość 20 cm,

d)    zakup i obsadzenie terenu roślinamizgodnie z wizualizacją,

e)    rozplantowanie na terenie 3 cm warstwykamienia marmurkowego,

f)     zakup i montaż gazonów wzdłuż schodów,

g)    obsadzenie gazonów roślinami zgodniez wizualizacją. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został wzałącznikach nr 6 i 7, do niniejszego ogłoszenia. 

C) Informacje dodatkowe. 

1)   Wykonawcajest zobowiązany do utrzymania pH na terenie gdzie prowadzone są pracena poziomie gwarantującym prawidłowy rozwój posianej trawy oraz krzewów.

2)   Szczegółowewytyczne dotyczące jakości materiału szkółkarskiego, sadzenia i pielęgnacjiposadzonych roślin zawarte zostały w załączniku nr 11 „Wytyczne jakościowe”.

3)   Po zakończeniuprac należy uporządkować teren i naprawić wszelkie szkody powstałe w wynikuprowadzenie prac oraz korzystania z sąsiednich terenów.

4)   Pielęgnacjaterenów zieleni obejmuje okres 12 miesięcy licząc od dnia dokonania odbioru i polega na podlewaniu w przypadku niedoborów wody, koszeniu/przycinaniuoraz uzupełnianiu ewentualnych ubytków traw, krzewów i utrzymywaniupowierzchni w stanie niezachwaszczonym. W przypadku zniszczenianasadzonych roślin w trakcie okresu pielęgnacji roślin wykonawcazobowiązany jest do odtworzenia nasadzeń.Zaleca sięaby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie przed złożeniem oferty. 

3. Kryteria oceny oferti ich procentowa wartość: najniższa cena ogółem w zł brutto 100%= 100 pkt. 

4. Imię i nazwisko pracownikamerytorycznie odpowiedzialnego za realizację zamówienia:

p. RichardSzymański tel. nr 67 25 45 336, adres e-mail: r.szymanski@wronki.pl 

5. Termin składania ofert przez platformęzakupową:

a) dzień: 19 września 2019 r.

b) godzina: 08:00 

6. Termin związania z ofertą wynosi: 30dni (od ostatecznego terminu składania ofert). 

7. Termin wykonania zamówienia: 60 dniod dnia podpisania umowy. 

8. Okres gwarancji: 12miesięcy. 

9. Warunki płatności: Zamawiającyzapłaci należność wynikającą z prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę w terminie do 14 dni licząc od daty jej doręczenia. Za datę zapłaty uważać siębędzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 

10. Warunki udziału wpostępowaniu oraz opis sposobudokonywania ich oceny:

Zamawiającyuzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,wykonał co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem było wykonanie terenówzielonych o łącznej powierzchni minimum 1500 m2 i łącznej wartościprzekraczającej 50.000,00 zł.Ocenaspełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcęwykazu usług, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do ogłoszenia o zamówieniu. 

11. Opis sposobuprzygotowania oferty:

1)    Cenęofertową, obejmującą całość przedmiotu zamówienia, na podstawie której Zamawiającydokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stanowi cena ogółem w złotych brutto. Wykonawca określa cenę ofertową poprzezwskazanie w formularzu ofertowym cenyw zł netto za wykonanie zamówienia, stawki podatku VAT w % , wartości podatkuVAT w złotych oraz ceny w zł brutto za wykonanie zamówienia.

2)    Cena powinnaobejmować wszelkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówieniawynikające z ogłoszenia o zamówieniu oraz wszelkie dodatkowe koszty niezbędnedo zrealizowania przedmiotu zamówienia. 

12.Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy.

1) formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załączniknr 1 do niniejszego ogłoszenia,

2) wykaz usług wraz z załącznikami – dowodamipotwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załączniknr 8).

3)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji iinformacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisudo rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobęprzez niego upoważnioną,

4)pełnomocnictwo – w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub wprzypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostaćudzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publicznealbo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

5) oświadczenie w zakresie wypełnieniaobowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art.14 RODO (załącznik nr9). 13. Informacje dodatkowe.

1)Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr1 do niniejszego ogłoszenia bez modyfikacji jego treści przez Wykonawcę.

2)Oferty, które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie lub niebędę zawierać istotnych elementów zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.  

14. Załączniki:

1)   Formularz ofertowy.

2)   Projekt umowy.

3)    Koncepcja zieleni(Wykonanie terenu zieleni na skrzyżowaniu ul. Niepodległości z ul.Mickiewicza).

4)    Zakreszamówienia (Wykonanie terenu zieleni na skrzyżowaniu ul. Niepodległości z ul. Mickiewicza).

5)    Zakreszamówienia (Zagospodarowanie terenu w pobliżu fontanny na placu Wolności).

6)    Koncepcja zieleni(Zagospodarowanie terenu zieleni na skrzyżowaniu ul. Nadbrzeżnejz ul. Leśną (pochylnia dla niepełnosprawnych).

7)    Zakreszamówienia (Zagospodarowanie terenu zieleni na skrzyżowaniuul. Nadbrzeżnej z ul. Leśną (pochylnia dla niepełnosprawnych)

8)   Wykaz usług.

9)   Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązkówinformacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

10)  Obowiązekinformacyjny RODO.

11)  Wytycznejakościowe.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zalacz.nr 1_Formularz ofertowy.docx docx 21.74 2019-09-11 12:27:00 Postępowanie
Zalacz.nr 2_Projekt umowy.doc doc 89.5 2019-09-11 12:27:00 Postępowanie
Zalacz.nr 3_KONCEPCJA_Mickiewicza.pdf pdf 387.61 2019-09-11 12:27:00 Postępowanie
Zalacz.nr 4_Zakres zamow.Mickiew.Niepodl..pdf pdf 421.01 2019-09-11 12:27:00 Postępowanie
Zalacz.nr 5_Zakres zamow.Pl.Wolnosci.pdf pdf 242.73 2019-09-11 12:27:00 Postępowanie
Zalacz.nr 6_Nadbrzezna_Lesna.pdf pdf 812.52 2019-09-11 12:27:00 Postępowanie
Zalacz.nr 7_Zakres zamow.Nadbrzezna-Lesna.pdf pdf 429.39 2019-09-11 12:27:00 Postępowanie
Zalacz.nr 8_Wykaz usług.docx docx 13.67 2019-09-11 12:27:00 Postępowanie
Zalacz.nr 9_Obowiązek informacyjny RODO.doc doc 64.5 2019-09-11 12:27:00 Postępowanie
Zalacz.nr 10_Obowiązek informacyjny RODO.docx docx 19.41 2019-09-11 12:27:00 Postępowanie
Zalacz.nr 11_Wytyczne jakościowe.pdf pdf 1148.9 2019-09-11 12:27:00 Postępowanie
Zawiadomienie o unieważnieniu_NIiPP.271.2.5.2019.pdf pdf 131.04 2019-09-20 12:13:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-09-20 12:17 Izabela Morawiec Na platformie zakupowej, za pomocą której Wykonawcy zobowiązani byli złożyć oferty, Wykonawca złożył ofertę, jednak nie załączył żadnych wymaganych w ogłoszeniu o zamówieniu dokumentów, w tym formularza ofertowego, czyli oferta nie została przez Wykonawcę podpisana. Zamawiający ma bezwzględny obowiązek odrzucenia oferty złożonej bez zachowania formy pisemnej (Wyrok z dnia 7 kwietnia 2014 r., KIO 537/14, KIO 599/14). Oferta niepodpisana jest z mocy prawa nieważna i nie wywołuje skutków prawnych.
W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione, ponieważ nie została złożona żadna niepodlegająca odrzuceniu oferta.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie terenów zielonych we Wronkach - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 420