Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-09-2019 12:04:00 |
Składania : | 12-09-2019 22:01:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Urząd Dozoru Technicznego zwraca się zprośbą o przedstawienie oferty na wykonanie okresowej pięcioletniej kontroliinstalacji elektrycznej, zasilanej z sieci TN-C400/230V 50Hz i piorunochronnejw budynku Biura UDT wKielcach przy ul. Kościuszki 33 B, zgodniez art. 62 ust. 1 pkt 2 Prawo budowalne.
Zakres przeglądu obejmuje wszczególności:
Oględziny instalacjielektrycznej, urządzeń elektrycznych oraz osprzętu narażonych na szkodliwewpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczasużytkowania obiektu na zewnątrz budynku oraz we wszystkich pomieszczeniachwewnątrz budynku: sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznych w zakresie prawidłowościpołączeń, izolacji i ułożenia przewodów, sprawdzenie wizualne instalacjielektrycznych w zakresie stanu prawidłowości osprzętu, zabezpieczeń i środkówochrony od porażeń, sprawdzenie kompletności tablic i oznaczeń;(TN-C,TN-S) Badanie ochrony przed porażeniem przez samoczynne wyłączenie(obiektów 6,pomiarów 312);Parametry zabezpieczeń różnicowo prądowych (obiektów 6, pomiarów 307)(TNS-S) Badanie rezystancji izolacji obwodów (obiektów 8, pomiarów117 wtym 1-fazowych 98, 3-fazowych 19);Badanie stanu instalacji odgromowej i uziomów (obiektów 1, pomiarów 4);Badanie głównego przeciwpożarowego wyłącznika prądu wbudynku – wymagany protokół.
Doniniejszego zapytania ofertowego mogą przystąpić jedynie Wykonawcy posiadającyważne uprawnienia eksploatacyjne i dozorowe w zakresie przeglądów instalacjielektrycznych.
Usługa powinna być wykonana w ciągu dwóch tygodni od dniaotrzymania dokumentu Zlecenia.
Przewidywany termin wykonania usługi: wrzesień/październik2019 r.
Oferta powinna być przygotowana na załączniku nr 1 izawierać:datę oferty,adresata oferty,ceny w PLN netto i brutto,podpis z pieczęcią osoby sporządzającejofertę,termin ważności oferty.
Dodatkowe informacje:
Płatności za usługę będą dokonywane o jejwykonaniu, potwierdzonym wpisem do książki kontroli instalacji. Terminpłatności wynosi 21 dni od daty otrzymania faktury.
Ewentualne pytania prosimy kierować na adres : arkadiusz.pindral@udt.gov.pl
Zamawiający zaleca zapoznanie się zcharakterystyką i dokumentacją urządzeń/instalacji w godz.8:00-14:00, pouprzednim umówieniu wizyty z p. Arkadiuszem Pindralem, tel. 41/36-01-706,e-mail: arkadiusz.pindral@udt.gov.pl
Odpowiedzi na zapytanie ofertowe należyskładać wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej OPEN NEXUS.
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 2, bądź art. 97 ust. 1a ustawy Pzp;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 4 ustawy Pzp ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty