Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: wykonanie okresowej pięcioletniej kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynku Biura UDT w Kielcach przy ul. Kościuszki 33 B

Rafał Dębski
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DA
Termin:
Zamieszczenia : 06-09-2019 12:04:00
Składania : 12-09-2019 22:01:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Urząd Dozoru Technicznego zwraca się zprośbą o przedstawienie oferty na wykonanie okresowej pięcioletniej kontroliinstalacji elektrycznej, zasilanej z sieci TN-C400/230V 50Hz i piorunochronnejw budynku  Biura UDT wKielcach przy ul. Kościuszki 33 B, zgodniez art. 62 ust. 1 pkt 2 Prawo budowalne. 

Zakres przeglądu obejmuje wszczególności:

Oględziny instalacjielektrycznej, urządzeń elektrycznych oraz osprzętu narażonych na szkodliwewpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczasużytkowania obiektu na zewnątrz budynku oraz we wszystkich pomieszczeniachwewnątrz budynku: sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznych w zakresie prawidłowościpołączeń, izolacji i ułożenia przewodów, sprawdzenie wizualne instalacjielektrycznych w zakresie stanu prawidłowości osprzętu, zabezpieczeń i środkówochrony od porażeń, sprawdzenie kompletności tablic i oznaczeń;(TN-C,TN-S) Badanie ochrony przed porażeniem przez samoczynne wyłączenie(obiektów 6,pomiarów 312);Parametry zabezpieczeń różnicowo prądowych (obiektów 6, pomiarów 307)(TNS-S) Badanie rezystancji izolacji obwodów (obiektów 8, pomiarów117 wtym 1-fazowych 98, 3-fazowych 19);Badanie stanu instalacji odgromowej i uziomów (obiektów 1, pomiarów 4);Badanie  głównego przeciwpożarowego wyłącznika prądu wbudynku –   wymagany protokół.  

Doniniejszego zapytania ofertowego mogą przystąpić jedynie Wykonawcy posiadającyważne uprawnienia eksploatacyjne i dozorowe w zakresie przeglądów instalacjielektrycznych.   

Usługa powinna być wykonana w ciągu dwóch tygodni od dniaotrzymania dokumentu Zlecenia.

Przewidywany termin wykonania usługi: wrzesień/październik2019 r.    

Oferta powinna być przygotowana na załączniku nr 1 izawierać:datę oferty,adresata oferty,ceny w PLN netto i brutto,podpis z pieczęcią osoby sporządzającejofertę,termin ważności oferty. 

Dodatkowe informacje:

Płatności za usługę będą dokonywane o jejwykonaniu, potwierdzonym wpisem do książki kontroli instalacji. Terminpłatności wynosi 21 dni od daty otrzymania faktury.

Ewentualne pytania prosimy kierować na adres :  arkadiusz.pindral@udt.gov.pl 

Zamawiający zaleca zapoznanie się zcharakterystyką i dokumentacją urządzeń/instalacji w godz.8:00-14:00, pouprzednim umówieniu wizyty z p. Arkadiuszem Pindralem, tel. 41/36-01-706,e-mail: arkadiusz.pindral@udt.gov.pl    

Odpowiedzi na zapytanie ofertowe należyskładać wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej OPEN NEXUS.

Informacje o RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,
  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego 254071 prowadzonym w trybie Zapytania ofertowego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 2, bądź art. 97 ust. 1a ustawy Pzp;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 4 ustawy Pzp ;

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


W przypadku pytań:  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz ofertowy1.pdf pdf 221.65 2019-09-06 12:04:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe zakres_.pdf pdf 274.84 2019-09-06 12:04:00 Postępowanie
zalacznik_nr_2_-_OSWIADCZENIE_RODO.docx docx 17.04 2019-09-06 12:04:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 wykonanie okresowej pięcioletniej kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej Proszę wpisać cenę ryczałtową netto za wykonanie usługi 1 szt. Urząd Dozoru Technicznego - Kielce
Kościuszki 33 B
25-316, Kielce
(0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0276 PLN, EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „Nie dotyczy”.

zalacznik_nr_2_-_OSW [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 635