- Strona główna
- Postępowanie ID 253414
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn. Przebudowa budynku informacji turystycznej w Koronowie (ZP.271.2.1.2019)
Wystawiający
-
UżytkownikMaria Klapczyńska
-
Organizacja
-
OddziałReferat Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2019-09-05 11:47:00
-
Składania2019-09-16 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
Zapytanie ofertowe
Zamówienie o wartości nie przekraczającej 30 000 euro (postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznie 2004 r. Prawo zamówień publicznych (art. 4 pkt. 8 ustawy))
Gmina Koronowo zwraca się z zapytaniem ofertowym w przedmiocie Opracowania dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn. Przebudowa budynku informacji turystycznej w Koronowie.
Prosimy o złożenie oferty i dokonanie kalkulacji kosztów wynagrodzenia należnego wykonawcy za wykonanie usługi opracowania dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej przebudowy budynku informacji turystycznej w Koronowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części mieszkalnej na pomieszczenia użyteczności publicznej.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
- Istniejący budynek zlokalizowany jest na działce nr 838 obręb geodezyjny Koronowo.
- Budynek znajduje się na obszarze dzielnicy starego miasta, która wpisana jest do rejestru zabytków decyzją nr A/1418 z dnia 16.09.1957 r. Wszelkie prace prowadzone na tym terenie wymagają uzyskania pozwolenia w formie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
- Prace ziemne należy prowadzić sposobem ręcznym pod ścisłym nadzorem archeologicznym,a w przypadku odsłonięcia zabytków nawarstwień kulturowych należy przeprowadzić archeologiczne badania ratownicze zgodnie z obowiązującą procedurą.
- Budynek ujęty jest w wojewódzkiej ewidencji zabytków województwa kujawsko – pomorskiego.
- Uwzględnić należy nadanie historycznej formy elewacji frontowej,elewacje budynku wykończyć należy z użyciem materiałów historycznych.
- Budynek leży w Obszarze Krajobrazu Chronionego.
2. Zakres opracowania dokumentacji:
Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego obejmującego:
- przebudowę istniejących pomieszczeń budynku informacji turystycznej w celu poprawy funkcjonalności i dostosowania do obowiązujących przepisów i norm,
- zmianę sposobu użytkowania pomieszczenia stanowiącego część lokalu mieszkalnego na pomieszczenia użyteczności publicznej z połączeniem funkcji z budynkiem informacji turystycznej,
- rozbiórkę części budynków mieszkalnych zlokalizowanych na działce od strony działki nr 839.
3. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmuje wykonanie:
- Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy
- Wykonanie inwentaryzacji istniejącego stanu w zakresie niezbędnym doprojektowania
- Wykonanie mapy do celów projektowych oraz wypisów z rejestru gruntów
- Sporządzenie oceny technicznej elementów konstrukcji budynku
- Uzgodnienie projektu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków
- Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego oraz informacji bioz – 6kpl.
- Kosztorysu inwestorskiego, 2 kpl.
- Przedmiaru robót 2 kpl.
- Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót 2 kpl.
- Zakres dokumentacji należy również wykonać na nośniku CD.
- Udzielenie co najmniej 24miesięcznego okresu gwarancji (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 13 zapytania ofertowego).
Wspólny słownik zamówień (CPV): 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
4. Wystąpić i uzyskać z organu administracji budowlanej decyzję o pozwoleniu na budowę.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych wyjściowych do projektowania, w tym np.: map do celów projektowych oraz innych pozwoleń i uzgodnień wynikających z przepisów prawa oraz wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień projektu budowlanego z jednostkami opiniującymi i uzgadniającymi oraz uzyskanie zgody odpowiedniego organu administracji budowlanej.
6. Wykonawca zobowiązany będzie przed przystąpieniem do prac projektowych do uzgodnienia koncepcji projektu oraz uzyskania zatwierdzenia przez Wydział Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Koronowie.
7. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji, także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie.
8. Zamawiający udzieli wykonawcy zamówienia, pełnego pełnomocnictwa do reprezentowania przed organami opiniującymi, wydającymi decyzje oraz zgody.
9. Wynagrodzenie w formie ryczałtu rozliczonego na podstawie faktury – po wykonaniu i dostarczeniu do siedziby Zamawiającego kompletnej dokumentacji.
10. Informacje dodatkowe:
1) Przedmiot zamówienia w dokumentacji projektowo – przedmiarowej należy opisać uwzględniając zapisy art. 29 i art. 30 uPzp,
2) Dokumentację należy wykonać zgodnie z przepisami regulującymi przedmiotową problematykę, a w szczególności z przepisami:
a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186),
b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r.,poz. 1986 z późn. zm.),
c) rozporządzenia Ministra Transportu,Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462ze zm.),
d) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r. 1129),
e) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389).
11. Warunki udziału w postępowaniu
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki dotyczące:
1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
3) Zdolności technicznej lub zawodowej
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.
W celu wykonania spełnienia warunku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
wykaz osób – które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności i informacją o podstawie dysponowania tymi osobami oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby wskazane w wykazie.
12. Kryteria oceny ofert wraz z wagami punktowymi lub procentowymi
Cena (C) – 90%Okres gwarancji (G) – 10%
13. Opis sposobu przyznawania punktacji za dane kryterium
1) Cena (C) – maksymalnie 90 punktów przy zastosowaniu poniższego wzoru:
Cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert
C = --------------------------------------------------------------------------x 100 pkt x 90%
Cena oferty badanej
C – uzyskana ilość punktów badanej oferty w kryterium cena
2) Okres gwarancji (G) – 10% - wskaźnik
Zamawiający będzie przyznawał punkty w zakresie kryterium okres gwarancji. W tym kryterium Wykonawca może otrzymać max. 10 punktów. Wykonawca może wydłużyć termin gwarancji. Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób:
a) za udzielony 24 miesięczny okres gwarancji Wykonawca otrzyma 0 punktów,
b) za udzielony 36 miesięczny okres gwarancji Wykonawca otrzyma 5 punktów,
c) za udzielony 48 miesięczny (lub więcej) okres gwarancji Wykonawca otrzyma10 punktów.
3) Zamawiający nie będzie przyznawał punktów częściowych. Oznacza to, ze Wykonawca w ramach kryteriów może otrzymać odpowiednio 0 albo 5 albo 10 punktów.
Udzielenie okresu gwarancji krótszego niż24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4) Liczba punktów łącznie (Lp):
Lp = C + G
Lp – suma punktów łącznie
C – ilość punktów uzyskana w kryterium cena (max. 90 pkt)
G – ilość punktów uzyskana w kryterium okres gwarancji (max. 10 pkt)
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
O wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów.
14. Warunki wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z beneficjentem. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca złoży oświadczenie, o braku powiązań z Zamawiającym, stanowiące załącznik nr 2.
15. Termin realizacji zamówienia: do dnia 10 grudnia 2019 r.
16. Możliwość zmiany postanowień zawartej umowy.
Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści zapytania ofertowego,na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) Zmian stanu prawnego lub faktycznego,które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, np. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego,w szczególności wstrzymanie realizacji umowy zawartej z wykonawcą robót przez Zamawiającego;
2) W sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wypełnienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności:
- warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację usługi,
- klęski żywiołowe,
- siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie umowy zawartej z wykonawcą robót,
- inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy,
- wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmian przepisów prawa,
- zmiany nazwy oraz formy prawnej stron –w zakresie dostosowania postanowień umowy do tych zmian.
17. Cenę należy obliczyć w sposób uwzględniający:
1) wszystkie niezbędne nakłady pozwalające osiągnąć cel w umowie oznaczony,
2) okres realizacji zamówienia w tym skutki wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych do końca realizacji przedmiotu zamówienia,
3) ryczałtową formę wynagrodzenia, a więc i jego ryzyko,
Cenę oferty należy podać w złotych polskich cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz określić podatek od towarów i usług VAT.
18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
20. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy wykonaniu zamówienia.
21. Zamawiający nie przewiduje udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług.
22. Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez platformę zakupową openNexus w terminie do dnia 16.09.2019 r. do godz. 09:00. Oferty złożone poza platformą nie będą rozpatrywane.
https://platformazakupowa.pl/koronowo/aukcje
23. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik 1.
2. Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym stanowiące załącznik nr 2.
3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 3.
24. Informacji dodatkowych udziela Jolanta Dombrowska -Chmielek – nr tel. 52 3826 451.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2019-10-18
08:54:28
|
Maria Klapczyńska | Wykonawca odmówił podpisania umowy |
2019-09-30
11:21:15
|
Maria Klapczyńska |
Zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
2019-09-17
08:37:27
|
Maria Klapczyńska |
Protokół
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2019-09-06
12:50:11
|
Maria Klapczyńska |
Odpowiedzi
na
pytania
złożone
przez
Wykonawcę
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?