Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-08-2019 11:11:00 |
Składania : | 13-09-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | 13-09-2019 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Gminy Miejskiej Rumia z siedzibą: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, NIP 5882367750, informujemy o postępowaniu wszystkich wykonawców i zapraszamy do składania ofert na wykonanie oraz dostarczenie do Urzędu Miasta Rumi 1 namiotu pneumatycznego.
Opis przedmiotu zamówienia:
· kształt - kwadrat
· wymiary 4m x 4m(powierzchnia użytkowa)
· gramatura min. 320g/m2
· materiał poliester powleczony PVC odporny na warunki atmosferyczne (mróz, wiatr, deszcz, śnieg)
· nadruk – utwardzany UV,odporny na warunki atmosferyczne
· wentylator 230V
· w zestawie szpilki,kotwy i czarne lub granatowe linki odciągowe, młotek
· kabel zasilający min.3 m przystosowany do eksploatacji w warunkach zewnętrznych
· pokrowiec
· oświetlenie wewnętrzne LED
· cały namiot koloru granatowego z wyjątkiem jednej podszewki, która będzie w kolorze białym
· nadruk w kolorze białym na 3 ścianach
· nadruk full color na jednej powierzchni nad ścianą tzw. podszewka/daszek
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Gmina Miejska Rumia zastrzega sobie prawo do odwołania procedury wyłonienia Wykonawcy w każdym momencie jej trwania bez podania wcześniej przyczyny. Ponadto Zlecający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru Wykonawcy.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów mailem lub telefonicznie.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 31.10.2019 r.
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy; cena musi uwzględniać transport przedmiotu zamówienia do Urzędu Miasta Rumi;
- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 24 miesiące;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt z Referatem Promocji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Rumi:
mailowy: a.zawielak@um.rumia.pl lub pod nr tel: 58 679 65 71 (osoba do kontaktu: Pani Anna Zawielak).
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty