Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opis przedmiotu zamówienia Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Przebudowy przejścia dla pieszych na ul. Wojska Polskiego w Lęborku”

Agnieszka Renka
Urząd Miasta Lębork Oddział: Wydział Realizacji Inwestycji (RI)
Termin:
Zamieszczenia : 30-07-2019 14:16:00
Składania : 16-08-2019 09:45:00
Otwarcia : 16-08-2019 10:00:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Opis przedmiotu zamówieniaOpracowanie dokumentacji projektowej dla zadania:

„Przebudowy przejścia dla pieszych na ul. Wojska Polskiego w Lęborku”            

Zapraszam do złożenia oferty na opracowaniedokumentacji przebudowy przejściadla pieszych na ul. Wojska Polskiego (na wysokości budynku nr 35a) w Lęborku.

A.Charakterystyka zadania: 

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy przejścia dla pieszych na ul. Wojska Polskiego (na wysokości budynku nr 35a) w Lęborku z elementem uspokojenia ruchu w postaci wyspy z azylem dla pieszych. W ramach zadania należy uzyskać warunki techniczne, opinie, uzgodnienia, akceptacje oraz wszelkie zgody, zaświadczenia, pozwolenia itp. wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę z klauzulą ostateczności – jeśli jest wymagana lub dokonaniem zgłoszenia wraz z zaświadczeniem potwierdzającym, że nie wniesiono sprzeciwu.

2. Przejście należy przeprojektować z uwzględnieniem przyszłego poszerzenia drogi do szerokości 7,0 m (w przekroju 1x2 pasy po 3,5 m) zgodnie z rysunkiem stanowiącym  Załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.

3. Przejście należy zaprojektować zgodnie z „Analizą bezpieczeństwa ruchu drogowego w ciągu ulicy I Armii Wojska Polskiego w Lęborku” (której fragment planu sytuacyjnego stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia) tak, aby przeprojektowany odcinek ul. Wojska Polskiego w przyszłości nawiązywał się do będących w trakcie przebudowy skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Dworcową przedstawionego na PZT stanowiącego Załącznik nr 2 oraz skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Warszawską przedstawionego na PZT stanowiącego Załącznik nr3 do opisu przedmiotu zamówienia. Należy przedstawić koncepcję połączenia przebudowywanego przejścia z w/w skrzyżowaniami. 

B.    Termin realizacji:

Do 6 miesięcy od dniapodpisania umowy. 

C.    W zakresie oferty należy uwzględnić:

1.     Wykonawca winien uzyskać mapę do celówprojektowych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia jeżelirealizacja przedmiotu zamówienia tego wymaga; kopię mapy należy przekazaćZamawiającemu.

2.     Realizacja zamówienia obejmować będzieopracowanie dokumentacji projektowej w zakresie:

2.1.     Wykonania projektu budowlanego opracowanego –zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i GospodarkiMorskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1935) wsprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanegodla zamawiającego po 5 egzemplarzy w tym 2 zatwierdzone przez organ wydającypozwolenie na budowę wraz z wersją elektroniczną (2 egz.) zapisaną wogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD.

2.2.     Wykonania projektu wykonawczego – zgodnie zRozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (tekstjednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu iformy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbiorurobót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego –dla zamawiającego po 5 egzemplarzy wraz z wersją elektroniczną (2egz.) zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD.

2.3.     Opracowania kosztorysu inwestorskiego – zgodniez Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawieokreślenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego,obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robótbudowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr130 poz. 1389) – po 1 egzemplarzu wraz z wersją elektroniczną zapisaną wogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD.

2.4.     Opracowania specyfikacji technicznej wykonania iodbioru robót budowlanych opracowaną - zgodnie z Rozporządzeniem MinistraInfrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r.poz. 1935) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programufunkcjonalno-użytkowego  – po 3egzemplarze wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np..doc, .pdf) na nośniku CD.

2.5.     Wykonania przedmiaru robót opracowany – zgodniez Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (tekstjednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1935) w sprawie szczegółowego zakresu iformy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbiorurobót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – po 2 egzemplarze wrazz wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf)na nośniku CD.

3.     Ustalenia dodatkowe:

3.1.     Docelowe rozwiązania materiałowe zostanąuzgodnione z Wykonawcą na etapie realizacji zamówienia.

3.2.     Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do zamówionychprac projektowych w trakcie ich sporządzania.

3.3.     Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć i uzgodnićz Zamawiającym wstępną koncepcję projektu.

3.4.     Wykonawca projektów przeniesie na Zamawiającegoautorskie prawa majątkowe w całości, automatycznie z chwilą wypłaceniaprzez Zamawiającego wynagrodzenia za opracowania.

3.5.     Zamawiający może wykorzystać przedmiotowyprojekt w całości lub w dowolnych częściach przy dalszych etapachrealizacyjnych.

4.     Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przezwskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnegoprocesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnegoWykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lubwyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów chyba że jest touzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisaćprzedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń,a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadkuopisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów  lub pochodzenia i użyciu wyrażenia „lubrównoważny” należy podać minimalne parametry techniczne do których będą odnosićsię wykonawcy wykazujący równoważność zaoferowanych rozwiązań.

5.     Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa dowystępowania w jego imieniu w sprawie uzyskania niezbędnych decyzji,warunków, opinii, uzgodnień oraz uzyskania pozwolenia na budowę lub brakusprzeciwu do zgłoszenia włącznie. Oświadczenia o posiadanym prawiedo dysponowania nieruchomościami na cele budowlane, które są wymagane dozłożenia z niektórymi wnioskami, podpisywać będzie Burmistrz MiastaLęborka.

6.     Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartościryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia zzałączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka,trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonaniezamówienia.

7.     Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniaćwszystkie punkty opisu przedmiotu zamówienia.  

D.   Informacje dotyczące przetwarzanie danychosobowych:

1.      Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego iRady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenieo ochronie danych ) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”,Zamawiający informuje, że:

1.1.           Administratorem danychosobowych jest Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84 300 Lębork,tel. 59 8624 280;

1.2.           Inspektorem ochronydanych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku jest pani Bożena Steciuk,e-mail: iod@um.lebork.pl, tel. 59 8637 733;

1.3.           Dane osoboweprzekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegona „Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Przebudowaprzejścia dla pieszych na ul. Wojska Polskiego w Lęborku”, prowadzonym w trybiezapytania ofertowego.

2.      Wykonawcaposiada:

2.1.       Napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;

2.2.      Napodstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;

2.3.      Napodstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO;

2.4.      Prawodo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawcauzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisyRODO;

3.      Wykonawcynie przysługuje:

3.1.       Wzwiązku z art. 17 ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;

3.2.      Prawodo przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danychosobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

E.    Uwagi formalne:

1.     Uprawnionym przez Zamawiającego do kontaktówz Wykonawcami jest mgr inż. RomualdBabul – Naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji w siedzibieZamawiającego, tel. 59 86-37-753, tel. kom. 608 584 785.

2.     W przypadku pytań związanych z obsługąplatformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowejOpen Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach7:00 do 17:00.

3.     Załączniki w wersji elektronicznej:

Załącznik nr 1  Koncepcja przebudowy przejścia dla pieszych

Załącznik nr 2 PZT - przebudowaskrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Dworcową

Załącznik nr 3 PZT - przebudowaskrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Warszawską

Załącznik nr 4 Projekt umowy

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1.pdf pdf 1189.17 2019-07-30 14:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.pdf pdf 134.9 2019-07-30 14:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.pdf pdf 174.07 2019-07-30 14:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 projekt umowy.doc doc 91.5 2019-07-30 14:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 PZT parking przy SP 1.pdf pdf 2051.99 2019-08-12 10:58:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-08-12 11:00 Agnieszka Renka Zmienia się treść Działu A opisu przedmiotu zamówienia poprzez dodanie pkt. nr 5 i załącznika nr 5:
5. W dokumentacji projektowej przebudowy przejścia dla pieszych na ul. Wojska Polskiego należy uwzględnić zjazd z projektowanego parkingu przy SP nr 1 przedstawionego na załączniku nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia.

Załącznik nr 5 PZT p [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dokumentacja projektowa - 1 szt. Urząd Miejski w Lęborku
Armii Krajowej 14
84-300, Lębork
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 697