Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przetarg nieograniczony na:22/ŚDICZ/DCZP/2019/P Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i czystościowych dla jednostek organizacyjnych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy

Termin:
Zamieszczenia : 23-07-2019 14:25:00
Składania : 31-07-2019 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

                        Wrocław, dnia 23.07.2019r.Nrsprawy: 22/ŚDICZ/DCZP/2019/P OGŁOSZENIEO PRZETARGU NIEOGRANICZONYM  Zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy zdnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z  2018 r.poz. 1986), „Dolnośląskie Centrum ZdrowiaPsychicznego” sp. z o.o. ogłasza wszczęcie postępowania o udzieleniezamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowejzamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawieart. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na: Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych iczystościowych dla jednostek organizacyjnych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznegosp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy data publikacji ogłoszenia wBiuletynie Zamówień Publicznych: 2019-07-23 r.numer ogłoszenia: 577380-N-2019 z dnia 2019-07-23r.Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.Ogłoszeniedotyczy: zamówienia publicznego. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - DostawyZamieszczanie ogłoszenia: ZamieszczanieobowiązkoweOgłoszenie dotyczy: ZamówieniapublicznegoZamówienie dotyczy projektu lub programuwspółfinansowanego ze środków Unii Europejskiej NieNazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać sięwyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lubdziałalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowałyzamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkamigrup społecznie marginalizowanych NieNależy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osóbnależących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracychronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYPostępowanieprzeprowadza centralny zamawiający NiePostępowanieprzeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzeniepostępowania NieInformacje na tematpodmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzeniepostępowania: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających NieJeżeli tak, należywymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podaćadresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wrazz danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państwczłonkowskich Unii Europejskiej NieW przypadku przeprowadzaniapostępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich UniiEuropejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum ZdrowiaPsychicznego sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 02118481900000,ul. Wybrzeże JózefaConrada-Korzeniowskiego  18 , 50-226  Wrocław,woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 77 66 212, ,e-mailmczarnecka@dczp.wroclaw.pl, dkalwat@dczp.wroclaw.pl, faks 71 77 66200. Adres strony internetowej (URL): www.dczp.ibip.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi iurządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępneI. 2) RODZAJZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić): Przedsiębiorstwo prowadzące działalność lecznicząI.3) WSPÓLNEUDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):Podział obowiązkówmiędzy zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tymw przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innychpaństw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jestodpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie zaprzeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówieniebędzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówieniezostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania możnauzyskać pod adresem (URL)Nie Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnychwarunków zamówieniaNie Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji możnauzyskać pod adresemNie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należyprzesyłać: ElektronicznieTak adres https://platformazakupowa.pl/Dopuszczone jestprzesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w innysposób: Tak Inny sposób: w wersji papierowej Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: Adres: Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatówplików, które nie są ogólnie dostępneNie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi możnauzyskać pod adresem: (URL) SEKCJA II: PRZEDMIOTZAMÓWIENIAII.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywnadostawa środków dezynfekcyjnych i czystościowych dla jednostek organizacyjnychDCZP Sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy Numer referencyjny: 22/ŚDICZ/DCZP/2019/P Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialogtechniczny NieII.2) Rodzajzamówienia: Dostawy II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać wodniesieniu do: Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących częścilub grup części: Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówieniejednemu wykonawcy: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj iilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania iwymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określeniezapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub robotybudowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa środkówdezynfekcyjnych i czystościowych dla jednostek organizacyjnych DolnośląskiegoCentrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem, irozładunkiem wykonawcy w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musizapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki doSIWZ: formularz ofertowy( załącznik nr 1), formularz cenowy (załącznik nr 2)oraz wzór umowy (załącznik nr 7)Adres dostawy: (Miejsce realizacji zamówienia:)Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Magazyn/Apteka Szpitalna.Przedmiot umowy winien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniachWykonawcy. W celu potwierdzenia spełnienia parametrów i standardów jakościowychoferowanych środków Wykonawca musi załączyć do każdego artykułu, jego opis w formiekserokopii (podpisanej zgodnie ze statusem Wykonawcy) z katalogu produktów (wjęzyku polskim) lub kserokopię innego dokumentu zawierającego nazwę produktu,producenta wyrobu, dokładny i opis cech jakościowych i parametrów technicznychproduktu oraz numer katalogowy. Dostawa środków do siedziby Zamawiającegonastępować będzie na koszt Wykonawcy partiami, a wielkość każdej partii wynikaćbędzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych na piśmie, e-mailem lub faksem, na druku stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, przezpracownika Magazynu/Apteki Szpitalnej. Warunki gwarancji: Na wykonany całyprzedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum- 12miesięcy; Termin gwarancji liczony jest od dnia dostawy, oddzielnie dla każdejpartii. II.5) Główny kod CPV: 33631600-8 Dodatkowe kody CPV: II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podajeinformacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: (w przypadku umówramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalnawartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemuzakupów)II.7) Czy przewidujesię udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art.134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostanąudzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który zostałazawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny systemzakupów: miesiącach:  24   lub dniach: lub data rozpoczęcia:   lub zakończenia:  Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia 24 II.9) Informacjedodatkowe: dostawa od dnia podpisania umowy przez 24 miesiąceSEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKIUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencjelub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynikato z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagańponad określone w SIWZ Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagańponad określone w SIWZ Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagańponad określone w SIWZ Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonującychczynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjachzawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe:III.2) PODSTAWYWYKLUCZENIA III.2.1) Podstawywykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust.5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywnepodstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5pkt 1 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) III.3) WYKAZOŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIEPODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIAKRYTERIA SELEKCJIOświadczenie oniepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji NieIII.4) WYKAZOŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NAWEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Przed udzieleniemzamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminieaktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzającychokoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj. Potwierdzających spełnianiewarunków uczestnictwa-Zamawiający nie stawia w tym zakresie dodatkowychwymagań; Potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału wpostępowaniu:- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji iinformacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia napodstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;III.5) WYKAZOŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIEZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIESPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni,terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj.Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa-Zamawiający nie stawia w tymzakresie dodatkowych wymagań; Potwierdzających brak podstaw wykluczeniawykonawcy z udziału w postępowaniu:- odpisu z właściwego rejestru lub zcentralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia brakupodstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WPOSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, OKTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 7.9 Wykonawca wterminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o którejmowa w art. 86 ust. 5 (tj. o kwocie jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowaniezamówienia, firmy oraz adresów wykonawców którzy złożyli oferty w terminie,cenie, terminie wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunkach płatnościzawartych w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależnościlub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca możeprzedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.III.7) INNE DOKUMENTYNIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:Nie Informacja na temat wadium IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lubdołączenia do ofert katalogów elektronicznych:Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączeniado ofert katalogów elektronicznych: Tak Informacje dodatkowe: IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem ofertyzasadniczej: NieIV.1.6) Przewidywanaliczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,partnerstwo innowacyjne)Liczba wykonawców  Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców   Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:Umowa ramowa będziezawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacjedotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenieofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacjipotrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemuzakupów: IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetargnieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzieprowadzona: Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcjielektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisuprzedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcjielektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakiebędą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokościpostąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań ispecyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcjielektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2) KRYTERIA OCENYOFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria  Kryteria Znaczenie cena 60,00 termin dostawy 40,00 IV.2.3) Zastosowanieprocedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetargnieograniczony) Tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwoinnowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawieofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczbyofert: Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tegoopisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogukonkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składaniaofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którymmuszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegającychnegocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych wspecyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacjaelektroniczna: Adres stronyinternetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacjielektronicznej: Wymagania dotyczącerejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tymwymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania wtoku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokościpostąpień: Informacje o liczbieetapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu:Termin składaniawniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunkizamknięcia licytacji elektronicznej: Istotne dla stronpostanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawiezamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Wymagania dotyczącezabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacjedodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treścioferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiącyzałącznik nr 7 do SIWZ stanowiąc jej integralną część. Umowa zostanie zawartana podstawie złożonej oferty Wykonawcy. zamawiający przewiduje możliwość zmianypostanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej zokoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowywarunków ich wprowadzenia. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżelidotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu: Data: 2019-07-31, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzieleniazamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje zogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski odopuszczenie do udziału w postępowaniu > POLSKI IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (odostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, wprzypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej orazniepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwaczłonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały byćprzeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub pracerozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lubczęści zamówienia, nie zostały mu przyznane IV.6.6) Informacje dodatkowe:   

ZAŁĄCZNIKI:  

SIWZ 

 załączniknr 1 do SIWZ – formularz oferty 

 załączniknr 2 do SIWZ – formularz cenowy 

 załączniknr 3 do SIWZ – oświadczenie z art. 25a ustawy PZP – przesłanki wykluczenia 

 załączniknr 4 do SIWZ – oświadczenie z art. 25a ustawy PZP – spełnianie warunków udziału 

 załączniknr 5 do SIWZ – grupa kapitałowa 

 załączniknr 6 do SIWZ – zobowiązanie do udostępniania zasobówzałączniknr 7 do SIWZ – wzór umowy 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SIWZ.pdf pdf 1130.82 2019-07-23 14:25:00 Postępowanie
Załacznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy.doc doc 52.5 2019-07-23 14:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SIWZ- wzór umowy.pdf pdf 408.98 2019-07-23 14:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.xls xls 24 2019-07-23 14:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie z art. 25a ustawy PZP - przesłanki wykluczenia.doc doc 39.5 2019-07-23 14:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie z art. 25a ustawy PZP - spełnienie warunków udziału.doc doc 34.5 2019-07-23 14:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SIWZ - grupa kapitałowa.doc doc 34 2019-07-23 14:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SIWZ - zobowiązanie do udostepnienia zasobów.doc doc 35.5 2019-07-23 14:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.xls xls 24 2019-07-23 14:25:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 załącznik nr 2 -

Załącznik nr 2 do SI [...].xls

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin dostawy 40% - do 2 dni roboczych - 40 punktów - 3 dni robocze- 30 punktów - 4 dni robocze - 20 punktów - 5 dni robocze- 10 punktów - powyżej 5 dni roboczych - 0 punktów (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 615