Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-07-2019 09:11:00 |
Składania : | 25-07-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | 25-07-2019 12:15:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Zadanienr 1. Demontaż, zabezpieczenie, załadunek i transport ok. 828,50 m2 płyt azbestowo - cementowych z dachów na nieruchomościach położonych na terenie Gminy Świebodzin wraz z ich unieszkodliwieniem na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów niebezpiecznych
Zadanie nr 2. Zabezpieczenie, załadunek i transport ok. 2.156,00m2 płyt azbestowo -cementowych złożonych luzem na nieruchomościach położonych na terenie GminyŚwiebodzin wraz z ich unieszkodliwieniem na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów niebezpiecznych
I. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 17 września 2019 roku
II. Termin związania ofertą: a) Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez okres 30 dni od dnia wyznaczonego jako termin składania ofert.b) Dzień składania ofert jest pierwszym dniem związania złożoną ofertą.
III. Warunki udziału wykonawców w postępowaniu: Wykonawca musi dysponować przeszkoloną przez uprawnioną instytucję kadrąpracowników, osób kierujących lub nadzorujących prace polegające nazabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu tych wyrobów orazprzestrzegania procedur dotyczących bezpiecznego postępowania. Ponadto posiadać aktualne zezwolenia na transport i zbieranie odpadów niebezpiecznych, a także oświadczenie, że w ostatnich 3 latach wykonał co najmniej jedną usługę polegającąna demontażu, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest w ilości łącznej co najmniej 50 ton wraz z dowodami wydanymi przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, określającymi czy usługi zostały wykonane należycie.
IV. Oświadczenia lub dokumenty wymagane odwykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z przesłaną ofertą Wykonawca zobowiązany jest przesłać następujące dokumenty:a) oświadczenie o dysponowaniu przeszkoloną kadrą, osób kierujących i nadzorujących prace w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu tych wyrobów orazprzestrzegania procedur dotyczących bezpiecznego postępowania.b) aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na: - zbieranie odpadów niebezpiecznych - oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodnośćz oryginałem,- transport odpadów niebezpiecznych i wykonywanie prac na terenie gminy Świebodzin - oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem,c) dokumenty potwierdzające przeszkolenie pracowników, osób kierujących i nadzorujących prace polegające na zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest w zakresie bezpieczeństwai higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu tych wyrobów oraz przestrzegania procedur dotyczących bezpiecznego postępowania, d) oświadczenie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na demontażu, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest w ilości łącznej co najmniej 50 ton wraz z dowodami wydanymi przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,określającymi czy usługi zostały wykonane należycie.
V. Kryteria oceny ofert i sposób ich oceny:1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium ijego znaczeniem: 1) (C) Cena brutto oferty ( w zł) –100%
Komunikaty