Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-07-2019 10:33:00 |
Składania : | 19-07-2019 10:17:55 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
ZAPYTANIE OFERTOWE
I ZAMAWIAJĄCY:
PowiatŚwidnicki, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica Działając w oparciu o zapisy Regulaminu dotyczącegoudzielenia zamówień o wartości do 30 000 Euro proszę o złożenie oferty cenowej na świadczenieusług związanych z wykonaniemtłumaczenia pisemnego dokumentówna zlecenieStarostwa Powiatowego w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica.
(CPV 79530000-8) – usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych.
II OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych zwykonaniem pisemnego tłumaczenia dokumentów związanych z działalnościąWydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznychtutejszego urzędu, sporządzonych:
1) w języku angielskim na język polski,
2) w języku niemieckim na język polski,
3) w języku francuskim na język polski,
4) w języku ukraińskim na język polskina zlecenie Starostwa Powiatowego w Świdnicy, ul. MariiSkłodowskiej – Curie 7, 58-100 Świdnica.
2. Opis prac do wykonania wramach realizacji przedmiotu zamówienia:
1) odbiór dokumentów do tłumaczenia od Zamawiającego w miejscu i czasiewyznaczonym przez niego,
2) wykonanie tłumaczenia dokumentów w ilości stron stosownej do potrzebZamawiającego na podstawie wystawionegozlecenia,
3) po realizacji przedmiotu zamówienia zwrotne przekazanie dokumentówZamawiającemu.
3. Dopuszcza się przekazywanie dokumentów i ich tłumaczeń wformie elektronicznej,a następniedoręczenie oryginałów tłumaczeń w formie papierowej.
4. Wynagrodzenie Wykonawcy rozliczane będzie wg stawki za 1 stronęprzetłumaczonego dokumentu, przy czym definicję strony dokumentu przyjmuje sięjak w § 8 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 stycznia2005 r. w sprawie wynagrodzenia za czynności tłumacza przysięgłego (Dz. U. Nr15, poz. 131 z późn. zm.), tj. zastronę uważa się 25 wierszy, aza wiersz - 45 znaków. Za znak uważa się wszystkie widoczne znaki drukarskie, w szczególności litery,znaki przestankowe, cyfry, znaki przeniesienia oraz uzasadnione budową zdaniaprzerwy między nimi. Stronę rozpoczętą liczy się za całą.W razie tłumaczenia sporządzonego w innym układzie maszynopisu lubwydruku komputerowego niż 25 wierszy po 45 znaków na stronę, za stronętłumaczenia przyjmuje się 1125 znaków.
III TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wykonywanie usług następowaćbędzie na zlecenie i stosownie do potrzeb Zamawiającego, począwszy od dniazawarcia umowy do dnia 31.12.2019 r. zgodnie z podpisaną umową, którejtreść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Częstotliwość i zakreszlecanych usług wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji (zlecenia wykonaniatłumaczeń) Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć wykonywaniezleconych usług niezwłocznie, tak aby w ciągu 7 dni roboczych od złożenia zleceniaprzez Zamawiającego złożyć mu dokument wraz z jego tłumaczeniem.
IV. INFORMACJE OSPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃI DOKUMENTÓW.
1. Wszelkieoświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać:
- za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe wŚwidnicy, ul. Marii Skłodowskiej- -Curie 7, 58-100 Świdnica,
- drogą elektroniczną: e-mail: kd@powiat.swidnica.pl
2. KażdyWykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytaniaofertowego pod warunkiem, że wniosek o udzielenie wyjaśnień trafi doZamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowawyznaczonego terminu składania ofert.
3. Zamawiającyudzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływemterminu składania ofert.
V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się zWykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawachmerytorycznych jest Krzysztof Niziołek – Dyrektor Wydziału Komunikacji,Transportu i Dróg Publicznych StarostwaPowiatowego w Świdnicy, tel.74/ 85-00-437.
2. Wykonawca może się zwrócić pisemnie doZamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia: kd@powiat.swidnica.plKontaktz Zamawiającym:
- zapośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
- pisemniena adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. MariiSkłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica
- drogąelektroniczną: e-mail: kd@powiat.swidnica.pl
VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIESPEŁNIANIA WYMAGAŃ, jeżeli nie składa oferty przez platformę zakupową:
1. Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załączniknr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia orazwysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cenapowinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia(wynagrodzenie ryczałtowe).
2. Kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanieuprawnień oraz aktualnego statusu co najmniej tłumacza przysięgłego w zakresiejęzyka, którego oferta dotyczy, tj. angielskiego/ niemieckiego/ francuskiegolub ukraińskiego.
VII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VIniniejszego zapytania należy złożyć:
- zapośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica,lub
- w formiepisemnej w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej –Curie7, 58-100 Świdnica, w pok. nr 307 lub
- przesłaćna adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7,58-100 Świdnica lub
- przesłać drogą e-mail-ową na adres: starostwo@powiat.swidnica.pl.
Termin składania ofert ustala się do 25lipca 2019 r. do godziny 11:00.
VIII OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. O wyborze oferty decydować będzie najniższa cenabrutto dla zadania – 100 %.
2. Zamawiającydopuszcza możliwość składania ofert częściowych na tłumaczenie zewskazanych języków na język polski.
3. Wykonawcapodaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia lub na jego część posługującsię w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytaniaofertowego.
4. Cenaoferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
5. Wartośćcenową należy podać w złotychpolskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Wszelkierozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotychpolskich.
IX INFORMACJE DODATKOWE
1.Wykonawcazwiązany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Biegterminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia ofertycenowej.
3. Postępowanieprowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejszaoferta cenowa, to oferta określająca najniższą stawkę za wykonanie tłumaczenia jednejstrony dokumentu z języka zadanego przez Zamawiającego na język polski. Najkorzystniejszacena będzie rozpatrywana oddzieleni dla każdego języka podlegającegotłumaczeniom.
5. Zamawiającyniezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali sięo udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiającyzawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomieniao wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7.JeżeliWykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy,Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert,bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Zamawiający zastrzega, że może pozostawićniniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonychofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługiobjętej zapytaniem.
Załączniki:
1. Oferta cenowa -wzór,
2. Projekt umowy,
3. Klauzulainformacyjna.
2019-07-19 10:24 | Mateusz Tomczak | Zapytanie ofertowe na świadczenie usług związanych w wykonaniem tłumaczenia pisemnego dokumentów zostało unieważnione. Treść powiadomienia w załączniku. |
2019-07-19 10:17 | Mateusz Tomczak | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Powiat Świdnicki informuje, że zapytanie ofertowe na świadczenie usług związanych z wykonaniem tłumaczenia pisemnego dokumentów na zlecenie Starostwa Powiatowego w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7, 58-100 Świdnica zostało unieważnione ze względu na błąd formalny i brak możliwości porównania i oceny ofert. |
2019-07-18 12:56 | Mateusz Tomczak | W związku z zapytaniem ofertowym dotyczącym złożenia oferty cenowej na świadczenie usług związanych z wykonaniem tłumaczenia pisemnego dokumentów (ID 240438) wpłynęły zapytania i udzielono na nie odpowiedzi, których treść znajduje się w załączniku. |
Komunikaty