- Strona główna
- Postępowanie ID 240054
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Dokumentacja techniczna: projekt budowlano-wykonawczy, program funkcjonalno-użytkowy dla modernizacji kamienic jako element niezbędny do przeprowadzenia procesu rewitalizacji Leszna PR-R.271.02.2019
Wystawiający
-
UżytkownikOlga Durczok-Gosiewska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2019-07-11 15:40:00
-
Składania2019-07-26 10:00:00
-
Otwarcie ofert2019-07-26 10:30:00
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono Ogłoszenie o zamówieniu, SIWZ wraz z załącznikami oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z wymogami Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. oraz ustawy - Prawo zamówień publicznych, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej na stronie:
https://platformazakupowa.pl/um_leszno, dotyczącej niniejszego postępowania lub w sytuacjach awaryjnych Systemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: promo@leszno.pl.
UWAGA:
Komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: promo@leszno.plnie dotyczy składania Oferty!
Wykonawca sporządza Ofertę, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
W procesie składania Oferty na platformie zakupowej, taki podpis składają Państwo zgodnie z instrukcją dostępną pod linkiem.
Wykonawca składa ofertę na platformie zakupowej w sposób przewidziany w SIWZ oraz w Instrukcji składania Oferty dla Wykonawcy.
Pod linkiem do pobrania Instrukcja składania Oferty na platformie zakupowej dla Wykonawcy.
Wykonawca sporządza JEDZ, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia i dokumenty, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, składa się w formie zgodnej z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126), w brzmieniu zmienionym przez rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 roku (Dz. U. z 2018 r., poz. 1993).Dokumenty składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oświadczenia składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń,które każdego z nich dotyczą.Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w Formularzu składania oferty,służy Wykonawcom do (nie dotyczy składania Ofert):·
Zadawania pytań do treści SIWZ;·
- Przekazywania wszelkich oświadczeń, zawiadomień, wniosków, informacji;·
- Składania wyjaśnień, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego;·
- Składania dokumentów i oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25ust. 1 ustawy Pzp, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego; ·
- Uzupełniania,poprawiania dokumentów lub oświadczeń, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego; ·
- Przesyłania odwołań/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia Oferty, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platforma zakupowa.pl:·
tel. 22 10102 02,·
e-mail:cwk@platformazakupowa.pl
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO:
Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 Rozporządzenia 2016/679: Zgodnie zart. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje,że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Leszna reprezentowany przez Prezydenta Miasta Leszna, ul.Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno; dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych w osobie Pani Wioletty Kaczmarek, z którą można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@leszno.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dokumentacja techniczna: projekt budowlano-wykonawczy, program funkcjonalno-użytkowy dla modernizacji kamienic jako element niezbędny do przeprowadzenia procesu rewitalizacji Leszna”, znak sprawy: PR-R.271.02.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu oart. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie zart. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:− na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, o której mowa w art. 77 RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2019-08-28
15:38:27
|
Olga Durczok-Gosiewska |
Dnia
28
sierpnia
2019
roku,
Zamawiający
zamieścił
zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
dla
Część
4
przedmiotu
zamówienia
z
dnia
28.08.2019
r.Załączniki |
2019-08-13
11:39:08
|
Olga Durczok-Gosiewska |
W
dniu
13
sierpnia
2019
roku,
Zamawiający
zamieścił
zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
na
Część
nr
7,
14,
15
przedmiotowego
zamówienia.
Załączniki |
2019-07-31
15:11:08
|
Olga Durczok-Gosiewska |
W
dniu
31
lipca
2019
roku,
Zamawiający
zamieścił
zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
na
Część
nr
1,
2,
3,
5,
6,
8,
9,
10,
11,
12,
13
przedmiotowego
zamówienia.
Załączniki |
2019-07-26
14:11:27
|
Przemysław Siwak |
W
dniu
26
lipca
2019
roku
Zamawiający
zamieścił
informację
z
otwarcia
ofert,
o
której
mowa
w
art.
86
ust.
5
Ustawy
z
dnia
29
stycznia
2004
roku
-
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
2018
r.
poz.
1986
ze
zm.).
Załączniki |
2019-07-23
14:18:47
|
Przemysław Siwak |
W dniu 22 lipca 2019 roku do Zamawiającego wpłynęło następujące pytanie: Czy w niniejszym postępowaniu ofertę może złożyć osoba prywatna, tzn. nie prowadząca działalności gospodarczej? W dniu 23 lipca 2019 roku Zamawiający udzielił następującej odpowiedzi: Tak, osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej może ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?