e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Warunki dostawy:
1. Oferta powinna zawierać kwotę brutto za wykonanie kompletu konserwacji zgodnie załącznikiem, 2 razy w ciągu roku zgodnie z poniższymi terminami.
1. Termin realizacji zamówienia:
1 ETAP od 29.07.2019 r. do 14.08.2019 r.
2 ETAP od 1.10.2019 r. do 17.10.2019 r.
2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i wolny od wad technicznych.
3. Dostawca udzieli na dostarczone urządzenia co najmniej 1 rok gwarancji
Warunki płatności
1. Termin i forma płatności – 30 dni od daty otrzymania faktury.
2. Wykonawca dostarczy fakturę VAT do Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Kielcach, ul. Kusocińskiego 51, 25-044 Kielce.
Kryteria wyboru oferty i miejsce złożenia:
1. Wartością ocenianą jest cena brutto zamówienia . O wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ważnych ofert decyduje kryterium tj. najniższa cena brutto oferty.
W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!
Załączniki do postępowania
NAZWA
ROZSZERZENIE
ROZMIAR (kB)
DATA PUBLIKACJI
ŹRÓDŁO
POBIERZ
załącznik numer 2.docx
docx
15.55
2019-07-11 08:41:43
Postępowanie
załącznik numer 1 wykaz klimatyzatorów.xlsx
xlsx
12
2019-07-11 12:50:27
Postępowanie
załącznik numer 1 wykaz klimatyzatorów.xlsx
xlsx
12
2019-07-11 12:46:00
Przedmiot zamówienia
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty