Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa olejów silnikowych, przekładniowych do pojazdów służbowych Policji eksploatowanych w KWP w Kielcach (numer postępowania ZP/515/2019)

Michał Nowak
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 02-07-2019 14:12:00
Składania : 08-07-2019 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Regulamin obowiązujący Wykonawcówskładających za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej ofertyrealizacji zamówień na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach

1. Zamówienia realizowane przez KWP w Kielcach za pośrednictwem Internetowej PlatformyZakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowejwww.platformazakupowa.pl.

2. KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż zapośrednictwem Platformy Zakupowej.

3. Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędneinformacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzisię na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.

4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkiekoszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Kielcach nie ponosi żadnych innychkosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.

5. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.

6. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni oddnia upływu terminu składania ofert.

7. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacjizamówienia oraz otrzymania przez KWP w Kielcach prawidłowo wystawionej faktury.

8. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanychzaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisemprzedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

9. W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówieniaoraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Kielcach zwróci niezgodnyprzedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.

10. KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi wpostępowaniu kryteriami wyboru oferty.

11. W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Kielcachzastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.

12. KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyćsię wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadneroszczenia w stosunku do KWP w Kielcach.

13. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcyniniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyrażazgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązujesię do ich przestrzegania.

14. Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy.

15. Warunki płatności - przelew 30 dni. 

UWAGA!!

Każdy z Wykonawców wraz z ofertą składa na Platformie Zakupowej, w formie skanu dokumentów, wykaz dostaw, referencje, karty charakterystyki oferowanego produktu, informacje techniczne o oferowanych produktach oraz oficjalne aprobaty/normy producentów samochodów/silników (wydruków ze stron internetowych) potwierdzających spełnienie przez oferowane produkty wymagań Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza produktów tylko rekomendowanych przez producenta oleju. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Zamawiający najpierw dokonaoceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została ocenionajako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału wpostępowaniu.

Zamawiający uzna ofertę za ważną tylko i wyłącznie wtedy,kiedy każda z pozycji zostanie wyceniona.

W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!

Wykonawca składając ofertęoświadcza, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych(tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986) spełnia warunki udziału w postępowaniuokreślone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym nr ZP/515/2019 oraz niepodlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 pkt. 12-23 ustawy.

Wykonawcaskładając ofertę oświadcza, iż zapewni w okresie obowiązywania umowy pełną ochronę danychosobowych oraz zgodność z wszelkimi obecnymi oraz przyszłymi przepisami prawadotyczącymi ochrony danych osobowych oraz oświadcza, że wypełnił obowiązkiinformacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, odktórych dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się oudzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 

W razie niewyrażeniazgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!                   

Klauzulainformacyjna w związku z procedurą postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego

Zgodnie zart. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej„RODO”, informuję, Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policjiw Kielcach przetwarza Pana/Pani dane osobowe w związku z procedurą postępowania przetargowego: §  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestKomendant Wojewódzki Policji w Kielcach, kontakt : ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2010§   Inspektorem ochrony danych osobowych w KomendzieWojewódzkiej Policji w Kielcach jest Pani Ewa Kopeć, pracownik Wydziału OchronyInformacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach, kontakt ul.Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2040, 41 349 2092,iod.kwp@ki.policja.gov.pl.;§   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawieart. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez KomendęWojewódzką Policji w Kielcach, numer postępowania ZP/515/2019.§   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu oart. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;  §   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie zart. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;§   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowychbezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp;  §  wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;§   posiada Pani/Pan:−     na podstawieart. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−     na podstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.−     na podstawieart. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;  −     prawo downiesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;§   nie przysługuje Pani/Panu:−     w związku zart. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−     prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−     na podstawieart. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1lit. c RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
platforma opz.doc doc 73 2019-07-02 14:12:00 Postępowanie
platforma regulamin.docx docx 20.51 2019-07-02 14:12:00 Postępowanie
oferta cenowa.docx docx 33.8 2019-07-02 14:12:00 Postępowanie
wykaz dostaw.doc doc 53 2019-07-02 14:12:00 Postępowanie
platforma umowa.doc doc 97 2019-07-03 15:00:14 Postępowanie
oferta cenowa.docx docx 33.8 2019-07-02 14:12:00 Przedmiot zamówienia
wykaz dostaw.doc doc 53 2019-07-02 14:12:00 Kryterium

Komunikaty

2019-07-03 14:59 Michał Nowak Pytanie 1:
Czy Zamawiający dopuści dla poz. 2 olej o ACEA A3/B3-2012 ?

Odpowiedź:
Zamawiający nie zmienia zapisu w poz.2.

Pytanie 2:
Czy Zamawiający dopuści dla poz. 4 API SN ?

Odpowiedź:
Zamawiający nie zmienia zapisu w poz.4.

Pytanie 3:
Czy wielkość opakowania 205l jest orientacyjna, czy może oscylować w granicach 200-205 l ? Oleje produkujemy w opk 180 kg, ilość w beczce jest zależna od gęstości oleju i wynosi 200-207 l

Odpowiedź:
Zamawiający nie zmienia zapisu. Wielkość jest orientacyjna. Cena w ofercie dotyczy 1 litra produktu.

Pytanie 4: poz 5 i 6 - jeśli będziecie Państwo zamawiać opk 5 l i 20 l lub 5 l i 10 l a należy podać jedną cenę, ponieważ ceny w różnych opakowaniach są różne, prosimy o podanie % ilości zakupu w opk 5 l, 10 l , 20 l. Jednocześnie informujemy, że opk 10 l nie występują u wszystkich producentów krajowych, proponujemy je wykreślić, aby zachować uczciwą konkurencję. Czy nie bardziej korzystnym dla Zamawiającego byłoby wskazanie/ujednolicenie do jednego rodzaju opakowania - 5 l, które posiadają wszyscy wykonawcy występujący na rynku polskim?

Odpowiedź:
Zamawiający nie zmienia zapisu. Cena w ofercie dotyczy 1 litra produktu niezależnie od wielkości opakowania. Wykonawca decyduje o wielkości opakowania do zamówienia.

Pytanie 5:
par 2 ust 19 umowy - co Zamawiający rozumie przez "złą jakość" - niezgodność z Kartą Charakterystyki?

Odpowiedź:
Zamawiający informuje że w par.2 ust.19 umowy zmienia zapis na: „”W przypadku stwierdzenia w okresie użytkowania dostarczonego przedmiotu umowy niezgodnego ze świadectwem jakości z dostawy produktu Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do wymiany partii dostarczonego produktu co do którego stwierdzono niezgodność z jakością w przeciągu 2 dni roboczych . Po wykonaniu badań fizyko-chemicznych i stwierdzenia że bezpośrednią przyczyną uszkodzenia pojazdu była zła jakość dostarczonego asortymentu, Wykonawca zostanie obciążony kosztami napraw uszkodzonych pojazdów”.

Pytanie 6: przy złożeniu oferty na platformie Zamawiający wymaga złożenia aprobat, w umowie ani w Formularzu cenowym nie ma mowy o aprobatach. Czy wystarczy załączenie kart charakterystyki i kart produktów ?

Odpowiedź:
Zamawiający wymaga złożenia wszystkich dokumentów zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, tj. skanu dokumentów – wykaz dostaw, referencje, karty charakterystyki oferowanego produktu, informacje techniczne o oferowanych produktach oraz oficjalne aprobaty/normy producentów samochodów/silników (wydruków ze stron internetowych) potwierdzających spełnienie przez oferowane produkty wymagań Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa olejów silnikowych i przekładniowych Należy podać łączną cenę za wszystkie elementy wymienione w załączniku oraz dołączyć wypełniony Załącznik - oferta cenowa - w formie skanu, podpisanego przez osobę upoważnioną

oferta cenowa.docx

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wykaz dostaw, referencje - Należy załączyć wykaz zrealizowanych dostaw, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał nie mniej niż 2 dostawy olejów silnikowych o wartości brutto nie mniejszej niż 70 000,00 złotych każda. Ponadto należy załączyć dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

wykaz dostaw.doc

(0)
3 Dokumenty oferowanego przedmiotu zamówienia - Należy załączyć karty charakterystyki oferowanego produktu, informacje techniczne o oferowanych produktach oraz oficjalne aprobaty/normy producentów samochodów/silników (wydruków ze stron internetowych) potwierdzających spełnienie przez oferowane produkty wymagań Zamawiającego (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 636