Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przetarg nieograniczony na: 17/MBIU/DCZP/2019/P "Sukcesywna dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych DCZP Sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy"

Termin:
Zamieszczenia : 24-06-2019 12:37:00
Składania : 08-07-2019 10:00:00
Otwarcia : 08-07-2019 11:00:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

                        Wrocław, dnia 24.06.2019r. 

 Nrsprawy: 17/MBIE/DCZP/2019/P  

 OGŁOSZENIEO PRZETARGU NIEOGRANICZONYM   

 Zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy zdnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z  2018 r.poz. 1986), „Dolnośląskie Centrum ZdrowiaPsychicznego” sp. z o.o. ogłasza wszczęcie postępowania o udzieleniezamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowejzamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawieart. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na:  Sukcesywna dostawamateriałów biurowo-eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych DCZP Sp. zo.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy data publikacji ogłoszenia wBiuletynie Zamówień Publicznych: 2019-06-24 r.numer ogłoszenia: 564220-N-2019z dnia 2019-06-24 r. Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.Ogłoszeniedotyczy: zamówienia publicznego. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: ZamieszczanieobowiązkoweOgłoszenie dotyczy: ZamówieniapublicznegoZamówienie dotyczy projektu lub programuwspółfinansowanego ze środków Unii Europejskiej NieNazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłączniezakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalnośćich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie,obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grupspołecznie marginalizowanych NieNależy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących dojednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, niemniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lubwykonawców albo ich jednostki (w %)  

 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYPostępowanie przeprowadza centralnyzamawiający NiePostępowanie przeprowadza podmiot, któremuzamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania NieInformacje na temat podmiotu któremuzamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jestprzeprowadzane wspólnie przez zamawiających NieJeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzająpostępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne orazosoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jestprzeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich UniiEuropejskiej NieW przypadku przeprowadzania postępowaniawspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej –mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie CentrumZdrowia Psychicznego sp. z o.o., krajowy numeridentyfikacyjny 02118481900000, ul. Wybrzeże JózefaConrada-Korzeniowskiego  18 , 50-226  Wrocław,woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 77 66 212, ,e-mail mczarnecka@dczp.wroclaw.pl, dkalwat@dczp.wroclaw.pl, faks 7177 66 200. Adres strony internetowej (URL): www.dczp.ibip.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi iurządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępneI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszęokreślić): Przedsiębiorstwo prowadzące działalność lecznicząI.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżelidotyczy):Podział obowiązkówmiędzy zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tymw przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innychpaństw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jestodpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie zaprzeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówieniebędzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówieniezostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny ibezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)Nie Adres strony internetowej, naktórej zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówieniaNie Dostęp do dokumentów zpostępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresemNie Oferty lub wnioski odopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: ElektronicznieTak adres https://platformazakupowa.pl/ Dopuszczone jest przesłanie ofert lubwniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: Wymagane jest przesłanieofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: Adres: Komunikacja elektronicznawymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie sąogólnie dostępneNie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi możnauzyskać pod adresem: (URL)  

 SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) Nazwa nadana zamówieniuprzez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych dlajednostek organizacyjnych DCZP Sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem irozładunkiem wykonawcy Numer referencyjny: 17/MBIU/DCZP/2019/P Przed wszczęciem postępowaniao udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny NieII.2) Rodzajzamówienia: Dostawy II.3) Informacja o możliwościskładania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Tak Oferty lub wnioski o dopuszczeniedo udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części Zamawiający zastrzega sobie prawo doudzielenia łącznie następujących części lub grup części: Maksymalna liczba częścizamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: II.4) Krótki opis przedmiotuzamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanychlub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określeniezapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówieniajest sukcesywna dostawa materiałów biurowo – eksploatacyjnych dla jednostekorganizacyjnych DCZP sp. z o.o. w zależności od potrzeb Zamawiającego.Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonychmateriałów. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław –Magazyn Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr2.1-2.8 do SIWZ– formularzu cenowym. Przedmiot umowy winien być nowy, wolny odwad, w oryginalnych opakowaniach Wykonawcy. W celu potwierdzenia spełnianiaparametrów i standardów jakościowych oferowanych środków Wykonawca musizałączyć do każdego artykułu, jego opis w formie kserokopii (podpisanej zgodnieze statusem Wykonawcy) z katalogu produktów (w języku polskim) lub kserokopięinnego dokumentu zawierającą nazwę produktu, producenta wyrobu, dokładny opiscech jakościowych i parametrów technicznych produktu oraz numer katalogowy.Dostawa materiałów biurowo - eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającegonastępować będzie na koszt Wykonawcy partiami, a wielkość każdej partii wynikaćbędzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych na piśmie, e-mailem lub faksem, na druku Załącznika nr 2 do umowy, przez pracownikaMagazynu. Warunki gwarancji: 1) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawcaudzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 12 miesięcy, 2) Termin gwarancjiliczony jest od dnia dostawy, oddzielnie dla każdej partii. 3) Okres gwarancjinależy podać w pełnych miesiącach. W przypadku podania przez wykonawcę okresygwarancji w innej jednostce czasu aniżeli wymagana, Zamawiający przeliczypodany okres na pełne miesiące przyjmując, że miesiąc liczy odpowiednio: 4tygodnie lub 30 dni, a zaokrąglenie zawsze nastąpi do pełnych miesięcy wdół. II.5) Główny kod CPV: 30193700-5 Dodatkowe kody CPV:  Kod CPV 30192000-6 30192000-1 30190000-7 22850000-3 44812000-0 39222100-5 II.6) Całkowita wartośćzamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: PLN (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowacałkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lubdynamicznego systemu zakupów)II.7) Czy przewiduje sięudzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostanąudzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którymrealizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowalub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach:  12   lub dniach: lub data rozpoczęcia:   lub zakończenia: II.9) Informacjedodatkowe: realizacja przez 12 miesięcy od podpisania umowy 

 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZEPRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKI UDZIAŁU WPOSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia doprowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnychwymagań. Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowalub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań. Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność technicznalub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnychwymagań Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonującychczynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjachzawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe:III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone wart. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiającyprzewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiającyprzewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawawykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZWYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZSPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniuoraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiukryteriów selekcji NieIII.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW ,SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELUPOTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Przed udzieleniemzamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminieaktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzającychokoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj. Potwierdzających brak podstawwykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: odpisu z właściwego rejestrulub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzeniabraku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓWSKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELUPOTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWYPZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni,terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj.Potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa. III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓWSELEKCJI: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, wymienionych w pkt. 7.8.2)litera a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nieotwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - Dokumenty, o którychmowa w pkt 7.9.1) litera a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu.III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓWSKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELUPOTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWYPZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pktIII.3) - III.6) 

 SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzieleniazamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żądawniesienia wadium:Nie Informacja na temat wadium IV.1.3) Przewiduje się udzieleniezaliczek na poczet wykonania zamówienia:Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: IV.1.4) Wymaga się złożeniaofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogówelektronicznych:Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączeniado ofert katalogów elektronicznych: Tak Informacje dodatkowe: IV.1.5.) Wymaga się złożeniaoferty wariantowej:Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem ofertyzasadniczej: IV.1.6) Przewidywana liczbawykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,partnerstwo innowacyjne)Liczba wykonawców  Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców   Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7) Informacje na tematumowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:Umowa ramowa będziezawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacjedotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenieofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacjipotrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemuzakupów: IV.1.8) Aukcjaelektroniczna Przewidziane jestprzeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetargograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzieprowadzona: Należy wskazać elementy,których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczeniaco do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcjielektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakiebędą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokościpostąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań ispecyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcjielektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2) KRYTERIA OCENYOFERT IV.2.1) Kryteria ocenyofert: IV.2.2) Kryteria  Kryteria Znaczenie Cena 60,00 Termin dostawy 40,00 IV.2.3) Zastosowanieprocedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetargnieograniczony) Tak IV.3) Negocjacje zogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na tematnegocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawieofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczbyofert: Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na tematdialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tegoopisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogukonkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składaniaofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na tematpartnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którymmuszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegającychnegocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych wspecyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacjaelektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacjaelektroniczna: Adres stronyinternetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacjielektronicznej: Wymagania dotyczącerejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tymwymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania wtoku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokościpostąpień: Informacje o liczbieetapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu:Termin składaniawniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunkizamknięcia licytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranejumowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzórumowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmianypostanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiącyzałącznik nr 7 do SIWZ stanowiąc jej integralną część. Umowa zostanie zawartana podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmianpostanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej zokoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowywarunków ich wprowadzenia.IV.6) INFORMACJEADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępnianiainformacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronieinformacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składaniaofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-07-01, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzieleniazamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje zogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski odopuszczenie do udziału w postępowaniu > POLSKI IV.6.3) Termin związaniaofertą: do: okresw dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje sięunieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznaniaśrodków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowiśrodków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie EuropejskiegoPorozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone nasfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie IV.6.5) Przewiduje sięunieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służącesfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, którezamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub częścizamówienia, nie zostały mu przyznane Nie IV.6.6) Informacje dodatkowe:    

ZAŁĄCZNIKI:

załącznik nr 1 do SIWZ –formularz oferty 

 załącznik nr 2.1-2.8 do SIWZ –formularz cenowy 

 załącznik nr 3 do SIWZ –oświadczenie z art. 25a ustawy PZP – przesłanki wykluczenia 

 załącznik nr 4 do SIWZ –oświadczenie z art. 25a ustawy PZP – spełnianie warunków udziału 

 załącznik nr 5 do SIWZ – grupa kapitałowa 

 załącznik nr 6 do SIWZ –zobowiązanie do udostępniania zasobów 

 załącznik nr 7 do SIWZ – wzórumowy

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SIWZ.pdf pdf 988.9 2019-06-24 12:37:00 Postępowanie
Załacznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy.doc doc 68.5 2019-06-24 12:37:00 Postępowanie
załącznik nr 2.1-2.8 do SIWZ - formularz cenowy.ods ods 35.44 2019-06-24 12:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie z art.25a ustawy PZP - przesłanki wykluczenia z postępowania.doc doc 42 2019-06-24 12:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie z art. 25a ustawy PZP - spełnienie warunków udziału w postępowaniu.doc doc 34.5 2019-06-24 12:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SIWZ - grupa kapitałowa.doc doc 34 2019-06-24 12:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SIWZ - zobowiązanie do udostępnienia zasobów.doc doc 36 2019-06-24 12:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.pdf pdf 392.54 2019-06-24 12:37:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 552.42 2019-06-26 11:31:07 Postępowanie
SIWZ do wyjaśnienia nr 1.pdf pdf 987.96 2019-06-26 11:31:07 Postępowanie
Wyjaśnienie nr 1 do SIWZ.pdf pdf 556.73 2019-06-26 11:31:07 Postępowanie
Załącznik nr 2.1-2-8 do wyjaśnień nr 1 do SIWZ.xlt xlt 86.5 2019-06-26 11:31:07 Postępowanie
załącznik nr 2.1-2.8 do SIWZ - formularz cenowy.ods ods 35.44 2019-06-24 12:37:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2.1-2-8 do wyjaśnień nr 1 do SIWZ.xlt xlt 86.5 2019-06-26 11:31:26 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 formularz cenowy -

załącznik nr 2.1-2.8 [...].ods

Załącznik nr 2.1-2-8 [...].xlt

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin dostawy 40% do 2 dni roboczych - 40 punktów 3 dni robocze- 30 punktów 4 dni robocze - 20 punktów 5 dni robocze- 10 punktów powyżej 5 dni roboczych - 0 punktów przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 679