Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie i montaż tablic dydaktycznych

Agnieszka Wegneris
Starostwo Powiatowe w Jaworze Oddział: Wydział Inwestycji i Funduszy
Termin:
Zamieszczenia : 19-06-2019 12:27:00
Składania : 03-07-2019 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

1. Zamawiający: Powiat   Jaworski -Starostwo   Powiatowe  w   Jaworze, 59-400   Jawor, ul.  Wrocławska  26.NIP695 15 25 969, REGON 390 647 162, zaprasza do składania ofert na: Wykonanie i montaż tablic dydaktycznych Wykonanie i montaż tablic dydaktycznych w ramach projektu pn: „Powstanie Parku edukacyjno-rekreacyjnego w Muchowie, kluczem do poznania walorów przyrodniczo-kulturowych regionu i integracji społecznej mieszkańców,” operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 

2.Przedmiot zamówienia: 

2.1 Tablice i słupki edukacyjne (6 szt. tablice, 5 słupków) - Konstrukcja Tablic dydaktycznych  wykonana z drewna (drewno impregnowane), słupy kwadratowe, całkowita wysokość konstrukcji nie może przekraczać 270 cm, daszek dwuspadowy drewniany. Wszystkie infografiki, treści powinny być wykonane trwale i być odporne na warunki atmosferyczne, sposób montażu – osadzenie na kotwach w fundamencie betonowym. Tablice muszą być wyposażone w ruchome elementy np. obrotowe klocki, płytki, tabliczki lub jakikolwiek inny element, który będzie ruchomy i zadrukowany obustronnie treścią odnoszącą się do całej tablicy. Elementy ruchome muszą być umieszczone na wysokości umożliwiającej korzystanie z tych elementów dzieciom i młodzieży. Treść i układ graficzny tablicy musi poruszać się w tematyce przyrody i kultury regionu Gór i Pogórza Kaczawskiego. Szczegółowy opis tablic i słupków w zał. nr 1.  

2.2 Tabliczki edukacyjne Wykonanie 60 tabliczek opisujących zamki, pałace, kościoły, itd. wraz z drewnianym opakowaniem – wymiar tabliczki – ok 20 x 20 cm, materiał – PVC – 3mm lub równoważny, dwustronny nadruk na każdej tabliczce – full color, nadruk musi zostać zabezpieczony przed wycieraniem się, tabliczki nie mogą być ostro zakończone, muszą zostać oszlifowane lub zabezpieczone w inny sposób, oprawa graficzna tabliczek opracowywana jest w uzgodnieniu z zamawiającym, a wydruk wykonywany dopiero po ostatecznej akceptacji zamawiającego (nieograniczona ilości poprawek); 

2.3 Słupki z siatką do integracyjnych gier zespołowych na polanie – Konstrukcja: wysokość - 2 metry,profil stalowy okrągły o min. średnicy, ocynkowany lub równoważny; regulacja wysokości siatki, słupki muszą  być zgodne z przepisami (potwierdzone odpowiednimi certyfikatami);  montowane na stałe do gruntu – tuleja i fundament. 

2.4 Skrzynia do przechowywania sprzętu i części gier – długość min. 200 cm, wysokość min. 60 cm, głębokość min. 50 cm lub równoważny, skrzynia zostanie zamontowana pod wiatą plenerową. Wykonawca przygotuje projekty według wskazówek zamawiającego do momentu ostatecznej akceptacji. 

Zamawiający zastrzega, że nie określa max. ilości modyfikacji/poprawek, które wykonawca będzie musiał na nieść w celu zaakceptowania projektu graficznego ww. elementów zamówienia. Odmowa naniesienia poprawek przez Wykonawcę do momentu akceptacji części graficznej, może stanowić podstawę do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy, wówczas zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy (w formie pisemnej) i naliczyć karę umowną. 

Zamawiający tj. Powiat Jaworski przekaże Wykonawcy niezbędne materiały tekstowe potrzebne do składu graficznego. Częściowo również przekazane zostaną zdjęcia (np. posiadanych zasobów) do wykorzystania i opracowania grafiki. W ramach opracowania graficznego Zamawiający wymaga wykonania niezbędnych grafik lub fotografii tematycznych (np. rysunków/zdjęć opisywanych zwierząt, roślin itp.).

3. Termin i miejsce wykonania zamówienia: Muchów, do dnia 30.09.2019 r. 

4. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy ocenie ofert:
- Cena 80% -  80 pkt. 
- Okres gwarancji jakości wykonanej usługi (minimalny okres gwarancji to 24 miesiące) 20% - 20 pkt.
Zamawiający oceni oferty przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Zamawiający dokona wyliczenia punktów dla danej oferty, za każde kryterium, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i wybierze ofertę z najwyższą liczbą punktów ogółem, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, stosując poniższy wzór: 
A) Punkty za kryterium CENA zostaną obliczone w następujący sposób: CC= C min brutto / C bad. of. brutto × P cmax = liczba punktów CC-punkty przyznane badanej ofercie za kryterium Cena C min –najtańsza oferta spośród ocenianych ofert C bad of. –cena badanej oferty P cmax-maksymalna liczba punktów, jaką można otrzymać w kryterium cena Wykonawca za kryterium CENA może uzyskać maksymalnie 80 punktów. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Wykonawca przedstawi w ofercie cenę całkowitą brutto obejmującą całości wykonanie przedmiotu zamówienia,podając ją w zapisie liczbowym i słownie.
B) punkty za kryterium Okres gwarancji jakości wykonanej usługi:
24 miesiące - 0 pkt.
36 miesięcy - 10 pkt.
48 miesięcy  - 15 pkt.
60 miesięcy - 20 pkt.
Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w oparciu o kryteria „cena” oraz„okres gwarancji wykonanej usługi”, tzn. uzyska najwyższą łączną liczbę punktów.Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, ze dwie lub więcej oferty przedstawia taki sam bilans ceny i kryterium „okres gwarancji wykonanej usługi” zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.  Warunki  płatności: 21 dni  od  daty doręczenia  Zamawiającemu  prawidłowo wystawionej  pod  względem merytorycznym i finansowym faktury,po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu Zamówienia bez uwag. 

5. Oświadczenia:
Wykonawca składający ofertę jednocześnie oświadcza, że: 
a) zapoznał się z  zakresem zadania określonym w zaproszeniu do złożenia oferty i nie wnosi do niego zastrzeżeń, w razie wybrania jego oferty zobowiązuje się do realizacji zamówienia na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu; 
b) zdobył wszelkie informacje, konieczne do przygotowania niniejszej oferty i wykonania zadania oraz, że wycenił wszystkie niezbędne prace do prawidłowego wykonania zadania;
c) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zobowiązuje się wykonać zadanie  zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa. 
d)Wykonane tablice będą posiadały certyfikat CE, oraz karty materiałowe. Wykona całość zadania w terminie określonych w  zaproszeniu do złożenia oferty Zamówienie prowadzone jest w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018, poz. 1986 z poźn.zm.). Wykona całość zadania w terminie określonych w  zaproszeniu do złożenia oferty Zamówienie prowadzone jest w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018, poz. 1986 z poźn. zm.). 
6. Określenie miejsca,sposobu i terminu składania ofert:Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 03.07.2019r. do godz. 13:00 poprzez formularz w niniejszym postępowaniu - wyłącznie przy użyciu platformy zakupowej funkcjonującej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_jawor. Oferty złożone w inny sposób pozostaną bez rozpatrzenia. Oferty złożone po terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
7.Płatność za przedmiot zamówienia:
Rozliczenieza wykonane roboty będzie się odbywało dwoma fakturami za zrealizowane etapy.Pierwsza płatność może nastąpić po wykonaniu robót, których wartość wynosi niemniej niż 50 %, druga płatność – końcowa, po zakończeniu wszystkich pracbudowlanych.
8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia lub zmianę treści zapytania ofertowego bez podania przyczyny. 
9. Kontakt z Zamawiającym wyłącznie w formie pisemnej poprzez e-mail: a.wegneris@powiat-jawor.pl.     

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1.docx docx 662.15 2019-06-19 12:27:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie i montaż tablic dydaktycznych Wykonanie i montaż tablic dydaktycznych 6 szt. - (0)
2 Wykonanie i montaż słupków edukacyjnych Słupki edukacyjne 5 szt. - (0)
3 Tabliczki edukacyjne Tabliczki edukacyjne 60 szt. - (0)
4 Słupki z siatką do integracyjnych gier zespołowych na polanie Słupki z siatką do integracyjnych gier zespołowych na polanie 1 komplet - (0)
5 Skrzynia do przechowywania sprzętu i części gier Skrzynia do przechowywania sprzętu i części gier 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Okres gwarancji jakości wykonanej usługi (minimalny okres gwarancji to 24 miesiące). 20% 24 miesiące - 0 pkt. 36 miesięcy - 10 pkt. 48 miesięcy - 15 pkt. 60 miesięcy - 20 pkt. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 663