Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach 16 02 11*, 16 02 13* i 16 02 14 wytworzonych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach oraz Komedzie Miejskiej i Komendach Powiatowych Policji województwa świętokrzyskiego

Rafał Bartosz
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach Oddział: Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Kielcach
Termin:
Zamieszczenia : 12-06-2019 13:43:00
Składania : 19-06-2019 10:00:00
Otwarcia : 19-06-2019 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Regulamin obowiązujący Wykonawców składających za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej oferty przy realizacji zamówień na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach.

1.   Zamówienia realizowane przez KWP w Kielcach za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
2.   KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3.   Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
4.   Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Kielcach nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia.
5.   Oferty należy składać w cenie netto (odwrotne obciążenie).
6.   Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
7.   Należność za wykonaną usługę regulowana będzie przelewem na konto Zamawiającego usługę przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury.
8.   KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty, tj. najwyższa cena netto.
9.   KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w Kielcach.
10.  Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja przez Wykonawcę niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.   


W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!   

Klauzula informacyjna w związku z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach przetwarza Pana/Pani dane osobowe w związku z procedurą postępowania przetargowego:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach, kontakt : ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce,tel. 41 349 2010
- Inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach jest Pani Ewa Kopeć, pracownik Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach, kontakt ul.Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2040, 41 349 2092,iod.kwp@ki.policja.gov.pl.;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia elektrośmieci.docx docx 29.03 2019-06-12 13:43:00 Postępowanie
Umowa_elektrośmieci 2019.doc doc 53.5 2019-06-12 13:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Tabela do umowy elektrośmieci.doc doc 54 2019-06-12 13:43:00 Postępowanie
Umowa o powierzeniu przetwarzania danych osobowych 2019.doc doc 52.5 2019-06-12 13:43:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia elektrośmieci.docx docx 29.03 2019-06-12 13:43:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 oferta cenowa.docx docx 34.68 2019-06-12 13:43:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 oferta cenowa.docx docx 34.68 2019-06-12 13:43:00 Kryterium
Umowa_elektrośmieci 2019.doc doc 53.5 2019-06-12 13:43:00 Kryterium
Załącznik nr 1 Tabela do umowy elektrośmieci.doc doc 54 2019-06-12 13:43:00 Kryterium
Umowa o powierzeniu przetwarzania danych osobowych 2019.doc doc 52.5 2019-06-12 13:43:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach 16 02 11*, 16 02 13* i 16 02 14 wytworzonych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach oraz Komedzie Miejskiej i Komendach Powiatowych Policji województwa świętokrzyskiego Odpady wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamó [...].docx

Załącznik nr 1 ofert [...].docx

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 ofert [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatne przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Skan decyzji na prowadzenie działalności - Proszę dołączyć skan decyzji na prowadzenie działalności w zakresie utylizacji odpadów, który obejmować będzie odpady wyszczególnione w powyższym postępowaniu (0)
4 KRS lub CEIDG - Proszę o załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (KRS lub CEIDG) (0)
5 Pełnomocnictwo do podpisania umowy - W razie konieczności proszę o załączenie pełnomocnictwa do podpisania umowy. (0)
6 Wzór umowy - Proszę o akceptację wzoru umowy wraz z załącznikiem

Umowa_elektrośmieci [...].doc

Załącznik nr 1 Tabel [...].doc

Umowa o powierzeniu [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 444