Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-06-2019 10:39:00 |
Składania : | 17-06-2019 23:38:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na świadczenie usług drobnych prac remontowo-naprawczych w Oddziale Urzędu Dozoru Technicznegow Szczecinie przy Wincentego Pola 2B.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Urząd Dozoru Technicznego zwraca się zprośbą o przedstawienie oferty na świadczenie usług drobnych prac remontowo-naprawczych w Oddziale Urzędu Dozoru Technicznego w Szczecinie przy Wincentego Pola 2B, zgodnie z pozycjami wymienionymi w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1.
Podstawowe informacje:Umowa zostanie zawarta na 24 miesiące od dnia podpisania, przewidywanyokres 01.08.2019 - 31.07.2021.
Przedmiotemumowy będzie świadczenie usług polegających na wykonywaniu :
drobnych napraw wyposażenia (naprawy mebli, regałów);napraw w budynku Oddziału, wymagających posiadania kwalifikacjii uprawnień oraz odpowiednich narzędzi, w szczególności:drobnych napraw instalacji elektrycznej,wymiany żarówek i świetlówek w oświetleniu wewnętrznym i zewnętrznym,
drobnych napraw instalacji wodno-kanalizacyjnej i sanitarnej; konserwacji węzła cieplnego, wtym:sprawdzaniepoziomu wody w układzie COuzupełnianiestanu wodysprawdzanieszczelności układu COzałączanieukładu grzaniazałączaniepomp obiegowych COsprawdzanieautomatyki węzła centralnego ogrzewania budynków, grzania wody użytkowej orazgrzania centrali wentylacjiokresowyprzegląd zaworów ręcznych i automatycznych.
drobnych prac naprawczo - konserwacyjnych:stolarki drzwiowej i okiennej,uszkodzeń elewacji i ogrodzeniawykonywaniedrobnych prac malarskich związanych z zabrudzeniem ścian lub korozją elementówmetalowych na zewnątrz budynku;utrzymanie pogotowia awaryjnego 24 h na dobę.
W ofercie należy podać ryczałtową cenę za 1 roboczogodzinę wykonaniaczynności wymienionych w punkcie 2.
Cena winna zawierać koszty dojazdu orazwszelkie inne koszty, związane z wykonaniem opisanych w tym punkcie czynności. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określają „IstotnePostanowienia Umowy”, będące załącznikiem do niniejszego Zapytania ofertowego.
Oferta powinna być przygotowana nazałączniku nr 1 i zawierać:datę oferty,adresata oferty,ceny w PLN netto i brutto,podpis z pieczęcią osoby sporządzającej ofertę,termin ważności oferty.
Dodatkowe informacje:Płatności za usługę będądokonywane po jej wykonaniu, potwierdzonym podpisaną specyfikacja wykonanychprac wraz z ilością przepracowanych godzin.
Termin płatności wynosić będzie: 21 dniod daty wpływu faktury do UDT.
W przypadku ewentualnych pytań prosimy o kontakt z Panią Ewą Kazimierską. Adres mailowy: ewa.kazimierska@udt.gov.pl lub tel: (91) 48 06 410.
Terminnadsyłania ofert upływa 6 czerwca 2019 r. o godz.12.00.
Odpowiedzi na zapytanie ofertowe należy składaćwyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus.
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty