Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, ubrań ochronnych dla sprzątaczek oraz przedmiotów pościelowych dla PdOZ (numer postępowania ZP/428/2019)

Michał Nowak
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 07-06-2019 09:40:00
Składania : 13-06-2019 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Regulamin obowiązujący Wykonawcówskładających za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej ofertyrealizacji zamówień na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach

1. Zamówienia realizowane przez KWP w Kielcach za pośrednictwem Internetowej PlatformyZakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowejwww.platformazakupowa.pl.2. KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż zapośrednictwem Platformy Zakupowej.3. Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędneinformacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzisię na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkiekoszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Kielcach nie ponosi żadnych innychkosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.5. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.6. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni oddnia upływu terminu składania ofert.7. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacjizamówienia oraz otrzymania przez KWP w Kielcach prawidłowo wystawionej faktury.8. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanychzaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisemprzedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.9. W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówieniaoraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Kielcach zwróci niezgodnyprzedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.10. KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi wpostępowaniu kryteriami wyboru oferty.11. W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Kielcachzastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.12. KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyćsię wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadneroszczenia w stosunku do KWP w Kielcach.13. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcyniniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przezWykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyrażazgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązujesię do ich przestrzegania.14. Termin wykonania zamówienia: Realizacja umów wciągu 14 dni roboczych po jej podpisaniu. Wraz z umową zostanie przekazanarozmiarówka. Na zadanie 2 i 3 termin realizacji 20 dni roboczych od datypodpisania umowy.15. Warunkipłatności - przelew 30 dni.16.Gwarancja – 24 miesiące od daty dostawy przedmiotu zamówienia. 

UWAGA!!Zad. Nr 1 – przy dostawie należy dołączyćcertyfikaty i deklaracje zgodności, a wraz z ofertą dokumenty potwierdzającegramaturę tkaniny  (ubrania robocze,bluza polar).

Zad. 2 - wraz z ofertą należydołączyć Certyfikat Zgodności z normą CEN/TS 14237:2015 „ Tekstylia dlaplacówek opieki zdrowotnej i socjalnej” na wyrób gotowy, wydany przezakredytowaną przez PCA jednostkę badawczą; Certyfikat Ekologiczny „Przyjazny dla człowieka „ na wyrób gotowy(odzież)  wydany przez akredytowaną przezPCA jednostkę badawczą, karty technologiczne tkanin potwierdzających parametry;świadectwo badań potwierdzające stabilność wymiarową tkaniny, wydane przezakredytowaną przez PCA jednostkę badawczą; Świadectwo z badań potwierdzająceodporność na bielenie i pranie oraz pot alkaliczny i kwaśny wydane przezakredytowaną przez PCA jednostkę badawczą.

Zamawiający uzna ofertę za ważną tylko i wyłącznie wtedy,kiedy każda z pozycji zostanie wyceniona.

W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!Wykonawca składając ofertęoświadcza, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych(tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986) spełnia warunki udziału wpostępowaniu określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym nr ZP/428/2019oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 pkt. 12-23ustawy.

Wykonawcaskładając ofertę oświadcza, iż zapewni w okresie obowiązywania umowy pełną ochronędanych osobowych oraz zgodność z wszelkimi obecnymi oraz przyszłymi przepisamiprawa dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz oświadcza, że wypełniłobowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osóbfizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celuubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. W razie niewyrażeniazgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!                 

Klauzulainformacyjna w związku z procedurą postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego Zgodnie zart. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej„RODO”, informuję, Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policjiw Kielcach przetwarza Pana/Pani dane osobowe w związku z procedurą postępowania przetargowego: §  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestKomendant Wojewódzki Policji w Kielcach, kontakt : ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2010§   Inspektorem ochrony danych osobowych w KomendzieWojewódzkiej Policji w Kielcach jest Pani Ewa Kopeć, pracownik Wydziału OchronyInformacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach, kontakt ul.Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2040, 41 349 2092,iod.kwp@ki.policja.gov.pl.;§   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawieart. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez KomendęWojewódzką Policji w Kielcach, numer postępowania ZP/428/2019.§   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu oart. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;  §   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie zart. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;§   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowychbezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp;  §  wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;§   posiada Pani/Pan:−     na podstawieart. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−     na podstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.−     na podstawieart. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;  −     prawo downiesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;§   nie przysługuje Pani/Panu:−     w związku zart. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−     prawo do przenoszeniadanych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−     na podstawieart. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1lit. c RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
platforma regulamin.docx docx 20.61 2019-06-07 09:40:00 Postępowanie
platforma umowa.doc doc 67.5 2019-06-07 09:40:00 Postępowanie
ROZMIARY ODZIEŻY ROB. 2019.docx docx 18.63 2019-06-07 09:40:00 Postępowanie
platforma opz.doc doc 8938.5 2019-06-11 11:30:44 Postępowanie
opz zadanie 2.doc doc 7519 2019-06-07 09:40:00 Przedmiot zamówienia
opz zadanie 3.doc doc 47.5 2019-06-07 09:40:00 Przedmiot zamówienia
opz zadanie 1.doc doc 1445.5 2019-06-11 11:31:49 Przedmiot zamówienia
opz zadanie 1.doc doc 1445.5 2019-06-11 11:34:16 Publiczna wiadomość
platforma opz.doc doc 8938.5 2019-06-11 11:34:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-06-11 11:34 Michał Nowak Zamawiający informuje, iż modyfikacji uległy załączniki "Platforma OPZ" oraz "OPZ zadanie 1".
Aktualnie obowiązujące załączniki zostały zamieszczone na stronie postępowania w dniu 11.06.2019 r.

opz zadanie 1.doc

platforma opz.doc

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie 1 - odzież ochronna i robocza Należy podać łączną cenę za wszystkie elementy wymienione w załączniku (zadanie 1) oraz dołączyć plik z wypełnioną nazwą producenta

opz zadanie 1.doc

1 kpl. - (0)
2 Zadanie 2 - ubrania ochronne dla sprzątaczek Należy podać łączną cenę za wszystkie elementy wymienione w załączniku (zadanie 2) oraz dołączyć plik z wypełnioną nazwą producenta

opz zadanie 2.doc

1 kpl. - (0)
3 Zadanie 3 - przedmioty pościelowe dla PdOZ Należy podać łączną cenę za wszystkie elementy wymienione w załączniku (zadanie 3) oraz dołączyć plik z wypełnioną nazwą producenta

opz zadanie 3.doc

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Zadanie 1 - dokumenty - Wykonawca składający ofertę na zadanie 1 załącza dokumenty potwierdzające gramaturę tkaniny (ubrania robocze, bluza polar) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Zadanie 2 - dokumenty - Wykonawca składający ofertę na zadanie 2 załącza Certyfikat Zgodności z normą CEN/TS 14237:2015 „ Tekstylia dla placówek opieki zdrowotnej i socjalnej” na wyrób gotowy, wydany przez akredytowaną przez PCA jednostkę badawczą; Certyfikat Ekologiczny „Przyjazny dla człowieka „ na wyrób gotowy ( odzież) wydany przez akredytowaną przez PCA jednostkę badawczą, karty technologiczne tkanin potwierdzających parametry; świadectwo badań potwierdzające stabilność wymiarową tkaniny, wydane przez akredytowaną przez PCA jednostkę badawczą; Świadectwo z badań potwierdzające odporność na bielenie i pranie oraz pot alkaliczny i kwaśny wydane przez akredytowaną przez PCA jednostkę badawczą (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 604