Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przebudowa schodów zewnętrznych w ogrodzie Książnicy Płockiej przy ulicy Tadeusza Kościuszki 6 w Płocku.

Dominika Rucińska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 06-05-2019 13:50:00
Składania : 20-05-2019 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAMAWIAJĄCY- Gmina-Miasto Płock z siedzibą Stary Rynek 1, 09-400 Płock zaprasza do składania ofert w trybie przetargu na realizację zamówienia pn: Przebudowa schodów zewnętrznych w ogrodzie Książnicy Płockiej przy ulicy Tadeusza Kościuszki 6 w Płocku.

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia- wraz z załącznikami oraz wzór umowy.

II.Oferent obowiązany jest spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu:

1.Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej: jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 50.000,000 zł obejmującą wykonanie konstrukcyjnych robót budowlanych, w tym schodów żelbetonowych.

2.Oferent musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.

a)osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej-  kierownik budowy.

b)osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych –kierownik robót branży elektrycznej.

Na potwierdzenie powyższych warunków Zamawiający wezwie do złożenia wykazu robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia oraz wykazu osób potwierdzających spełnienie wymagań Wykonawcę,którego oferta jest najkorzystniejsza.

III.Termin realizacji:

1.Zakończenie realizacji robót i zgłoszenie ich do odbioru końcowego wraz z przekazaniem Zamawiającemu dokumentów odbiorowych nastąpi w terminie do dnia 31 października 2019roku.

2.Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku:

a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót (potwierdzonych pisemnie przez inspektora nadzoru), przy czym przesunięcie terminu umownego może nastąpić otyle dni, ile niemożliwe było prowadzenie robót,

b)wystąpienia utrudnień ze strony Użytkownika, ze względu na prowadzenie czynnej pracy w placówce,uniemożliwiających prowadzenie robót (potwierdzonych pisemnie przez inspektora nadzoru), przy czym przesunięcie terminu umownego może nastąpić o tyle dni, ile niemożliwe było prowadzenie robót,

c)wystąpienia okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, które mogą ujawnić się w trakcie realizacji robót objętych zadaniem.

IV.Gwarancja jakości Zamawiający wymaga, aby na zrealizowane roboty budowlane wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres 60 miesięcy od daty odbioru końcowego.

V.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Oferent,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości przedmiotu umowy.

VI.Kryterium oceny ofert- Cena 100%

VII. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami Ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, których oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.

VIII. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa go do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.

IX. Oferent jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.

X. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt VII i VIII.

X. Przetarg, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.

XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.

XII.Postępowanie wszczęte na podstawie niniejszego ogłoszenia prowadzi się z zachowaniem formy elektronicznej i/lub pisemnej.

XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym ogłoszeniem zastosowanie maja przepisy kodeksu cywilnego.

XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

a) w zakresie przedmiotu zamówienia Anna Czerska– Referat Remontów , tel. (24) 367-16-64

b) w zakresie spraw formalnych Dominika Rucińska – Wydział Zamówień Publicznych, tel. (24) 367–15-77.

Uwaga!Zamawiający zwraca uwagę na możliwość wyboru stawki VAT przy składaniu oferty (rozwinięcie przy domyślnej stawce 23%)

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
klauzula informacyjna RODO.odt odt 24.29 2019-05-06 13:50:00 Postępowanie
projekt ze zgloszeniem.zip zip 7018.17 2019-05-06 13:50:00 Postępowanie
przedmiar.zip zip 131.39 2019-05-06 13:50:00 Postępowanie
specyfikacja.zip zip 279.85 2019-05-06 13:50:00 Postępowanie
wykonawczy PDF.zip zip 10362.29 2019-05-06 13:50:00 Postępowanie
opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 105.04 2019-05-06 13:50:00 Postępowanie
wzór umowy.pdf pdf 165.48 2019-05-06 13:50:00 Postępowanie

Komunikaty

2019-05-27 12:51 Dominika Rucińska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Do upływu terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęły 3 oferty:

Oferta 1 Invest Bud Sp. z o.o. za kwotę 117.957,00 zł brutto
Oferta 2 JARMAR Sp. Z o.o. za kwotę 500.000,54 zł brutto
Oferta 3 Firma Remontowow Budowlana JAR-CEZ za kwotę 83.640,00 zł brutto

Za najkorzystniejszą uznana została oferta 3 Firma Remontowow Budowlana JAR-CEZ za kwotę 83.640,00 zł brutto.
2019-05-21 08:45 Dominika Rucińska Informacja z otwarcia

Do upływu terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęły 3 oferty:

Oferta 1 Invest Bud Sp. z o.o. za kwotę 117.957,00 zł brutto
Oferta 2 JARMAR Sp. Z o.o. za kwotę 500.000,54 zł brutto
Oferta 3 Firma Remontowow Budowlana JAR-CEZ za kwotę 83.640,00 zł brutto

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przebudowa schodów zewnetrznych Należy podać cenę za realizację całości zamówienia. 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3048 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie zawodowe- zrealizowanie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 50.000,000 zł obejmującą wykonanie konstrukcyjnych robót budowlanych, w tym schodów żelbetonowych. - proszę potwierdzić (0)
3 Dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej- kierownik budowy. - proszę potwierdzić dysponowanie (0)
4 Dysponowanie osobą posiadającą osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – kierownik robót branży elektrycznej. - proszę potwierdzić dysponowanie (0)
5 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości przedmiotu umowy. - proszę podać formę wniesienia zabezpieczenia (np. w pieniądzu, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) (0)
6 Numer rachunku rozliczeniowego wskazany w fakturze, która będzie wystawiona w moim imieniu, jest rachunkiem,dla którego zgodnie z Rozdziałem 3a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (Dz. U. 2018 r. poz.2187 ze zm.) prowadzony jest rachunek VAT. - Proszę o wpisanie odpowiednio: TAK JEST lub NIE JEST (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 833