Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przetarg nieograniczony nr 4/TRSN/DCZP/2019/P na: „Udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej - w rodzaju pomoc doraźna i transport sanitarny lub transport sanitarny dla pacjentów „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.”

Termin:
Zamieszczenia : 11-04-2019 14:27:00
Składania : 19-04-2019 10:00:00
Otwarcia : 19-04-2019 12:00:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

                        Wrocław, dnia 11.04.2019r.

Nrsprawy: 4/TRSN/DCZP/2019/P  

OGŁOSZENIEO PRZETARGU NIEOGRANICZONYM  

Zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy zdnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z  2018 r.poz. 1986), „Dolnośląskie Centrum ZdrowiaPsychicznego” sp. z o.o. ogłasza wszczęcie postępowania o udzieleniezamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartościszacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych napodstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na: „Udzielanie świadczeń opiekizdrowotnej - w rodzaju pomoc doraźna i transport sanitarny lub transportsanitarny dla pacjentów „DolnośląskiegoCentrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” data publikacji ogłoszenia wBiuletynie Zamówień Publicznych: 2019-04-11 rnumer ogłoszenia: 536605-N-2019 zdnia 2019-04-11 rZamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.Ogłoszeniedotyczy: zamówienia publicznego. Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej orazwykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionychorganizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społecznąi zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanychNie Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących dojednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, niemniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lubwykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiającypowierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyliprowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnieprzez zamawiających Nie Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzająpostępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne orazosoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólniez zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi zinnych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajoweprawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o., krajowy numeridentyfikacyjny 02118481900000, ul. Wybrzeże JózefaConrada-Korzeniowskiego  18 , 50-226  Wrocław, woj. dolnośląskie,państwo Polska, tel. 71 77 66 212, , e-mail mczarnecka@dczp.wroclaw.pl,dkalwat@dczp.wroclaw.pl, faks 71 77 66 200. Adres strony internetowej (URL): www.dczp.wroclaw.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi iurządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić): Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadkuwspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnegoprzeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich UniiEuropejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzeniepostępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowaniaodpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przezkażdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone wimieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośrednidostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Nie Adres strony internetowej, na którejzamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Nie www.dczp.ibip.wroc.pl Dostęp do dokumentów z postępowania jestograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie doudziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie Tak adres www.platformazakupowa.pl/dczp_wroclaw  Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: w wersji papierowej Wymagane jest przesłanie ofert lubwniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: Adres: Komunikacja elektroniczna wymagakorzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólniedostępne Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi możnauzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przezzamawiającego: „Udzielanieświadczeń opieki zdrowotnej - w rodzaju pomoc doraźna i transport sanitarny lubtransport sanitarny dla pacjentów „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego”sp. z o.o.” Numer referencyjny: 4/TRSN/DCZP/2019/P Przed wszczęciem postępowania oudzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi II.3) Informacja o możliwości składaniaofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Tak Oferty lub wnioski o dopuszczenie doudziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następującychczęści lub grup części:Maksymalna liczba części zamówienia, naktóre może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilośćdostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określeniezapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jestUdzielanie świadczeń opieki zdrowotnej - w rodzaju pomoc doraźna i transportsanitarny („S”, „P”) lub transport sanitarny(„T”) dla pacjentów „DolnośląskiegoCentrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego18; 50-226 Wrocław lub adres dostawy wskazany w pisemnym zleceniu transportusanitarnego lub transportu medycznego, zgodny z odrębnymi wymaganiamidotyczącymi transportu sanitarnego lub transportu medycznego, określonego wodrębnych przepisach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został wZałączniku nr 2 do SIWZ– formularzu cenowym oraz załączniku nr 2a do SIWZ Opisprzedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofertczęściowych. Wykonawca zobowiązuje się, aby transport spełniał wymogiwyszczególnione w formularzu cenowym oraz wymagane przepisami prawa lub aktamiadministracyjnymi wydawanymi przez powołane do tego organy, w tym NFZ, zarównoco do wymagań sprzętowych jak i wymagań osobowych, odnoszące się w szczególnoścido udzielania świadczeń medycznych i świadczeń im towarzyszących. Wykonawcazapewnia realizację przedmiotu zamówienia środkami transportu sanitarnegoposiadającymi aktualny pakiet ubezpieczeń OC, NW oraz aktualne badaniatechniczne oraz spełniającym wymagania określone sektorowymi przepisami prawalub aktami administracyjnymi wydawanymi przez powołane do tego organy, w tymNFZ, zarówno co do ambulansów jak i ich wyposażenia, odnoszące się wszczególności do udzielania świadczeń medycznych i świadczeń im towarzyszących.Wykonawca zapewnia realizację przedmiotu zamówienia przez personel posiadającyodpowiednie kwalifikacje, zgodne z wymaganiami określonymi w odrębnychprzepisach oraz aktach administracyjnych wydawanych przez powołane do tegoorgany, w tym NFZ, odnoszące się w szczególności do udzielania świadczeńmedycznych i świadczeń im towarzyszących. Wykonawca deklaruje gotowośćrealizacji przedmiotu zamówienia 7 dni w tygodniu, 24 h/dobę. II.5) Główny kod CPV: 85120000-6 Dodatkowe kody CPV: Kod CPV 60000000-8 60130000-8 60100000-9 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podajeinformacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: PLN (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowacałkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lubdynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje się udzieleniezamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostanąudzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którym realizowane będziezamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na któryzostał ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach:  8   lub dniach: lub data rozpoczęcia:   lub zakończenia: II.9) Informacje dodatkowe: Zadanie 1 - Usługi transportusanitarnego pacjentów karetką typu S od dnia podpisania umowy przez 8 miesięcy.Zadanie 2 - Usługi transportu sanitarnego pacjentów karetką typu P z zespołempodstawowym od dnia podpisania umowy przez 8 miesięcy. Zadanie 3 - Usługitransportu sanitarnego pacjentów karetką typu T transportową od dnia podpisaniaumowy przez 8 miesięcy.

SEKCJA III: INFORMACJE OCHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonejdziałalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcawykaże, że posiada zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdówsamochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tychpojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa wart. 53 ust. 1 pkt. 21 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym(Dz. U. 2018 poz. 1990 tj.). Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lubekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań. Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowaOkreślenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawcawykaże, że dysponuje odpowiednimi środkami transportu przystosowanym dotransportu sanitarnego, w ilości: o karetki specjalistyczne typu „S” – conajmniej 1 pojazd o karetki specjalistyczne typu „P” – co najmniej 1 pojazd okaretki specjalistyczne typu „T” – co najmniej 1 pojazd Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonującychczynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjachzawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewidujewykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewidujenastępujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczeniaokreślona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGOPOTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU WPOSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriówselekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WPOSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, OKTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwiewykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym,nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lubdokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji odziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestrulub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 ustawy;b) zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na używaniepojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używaniatych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowaw art. 53 ust. 1 pkt 21 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym(Dz. U. 2018, poz. 1990 tj.); wykaz środków transportu, którymi dysponujeWykonawca w celu wykonywania zamówienia – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr7 do SIWZ; oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnych polisubezpieczeniowych (OC, NNW) dla pojazdów, które będą realizowały usługę orazich zamienników w razie wystąpienia awarii, a także aktualnych badańtechnicznych pojazdów, wraz ze zobowiązaniem ich przekazania na każde żądanieZamawiającego; oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań sanitarnych oraztechnicznych i jakościowych, określonych w Polskich Normach przenoszącycheuropejskie normy zharmonizowane PN-EN 1789:2008; kopię polisy ubezpieczeniowejOC na kwotę gwarantowaną w wysokości nie niższej niż wynikająca zRozporządzenia Ministra Finansów w sprawie obowiązkowego ubezpieczeniaodpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą z dn. 22grudnia 2011r. (Dz.U. 2011, poz. 1729 t.j.), Wykonawcy, Podwykonawców, a takżepolis imiennych osób wymienionych w załączniku „Zasoby” o ile są obowiązkowe. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIUNA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA WART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni,terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj.Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa: a) dokument stwierdzającyuprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych w ruchu oraz świadectwakwalifikacji– wymagane zarówno dla świadczenia pomocy doraźnej i usługtransportu medycznego typu „S’ oraz typu „P” oraz dla świadczenia usług pomocydoraźnej i usług transportu sanitarnego typu „S” oraz usług ambulansutransportowego typu „T” b) dokument stwierdzający uprawnienia do świadczeniausług transportu medycznego typu „S” oraz typu „P” oraz uprawnienia zawodoweposzczególnych osób wymienionych w załączniku „Zasoby”, tj. dokumentstwierdzający uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych w ruchuoraz świadectwa kwalifikacji – wymagane zarówno dla świadczenia pomocy doraźneji usług transportu medycznego typu „S’ oraz typu „P” oraz dla świadczenia usługpomocy doraźnej i usług transportu sanitarnego typu „P” oraz usług ambulansutransportowego typu „T” III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WPOSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, OKTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów,wymienionych w pkt. 7.8.2) litera a) składa dokument lub dokumenty wystawione wkraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająceodpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. -Dokumenty, o których mowa w pkt 7.9.1) litera a), powinny być wystawione niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.9.1)zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenieosoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przedorganem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lubgospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcylub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powinny byćwystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofertalbo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesieniawadium: Nie Informacja na temat wadium IV.1.3) Przewiduje się udzieleniezaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert wpostaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogówelektronicznych: Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączeniado ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe: IV.1.5.) Wymaga się złożenia ofertywariantowej: Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem ofertyzasadniczej: Nie IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców,którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców   Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców   Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowejlub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacjedotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenieofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnychdo sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcjielektronicznej (przetargnieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: Należy wskazać elementy, których wartościbędą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co doprzedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Nie Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcjielektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakiebędą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokościpostąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań ispecyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcjielektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria Znaczenie Cena 60,00 Czas dojazdu od momentu wezwania 40,00 IV.2.3) Zastosowanie procedury, o którejmowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialogkonkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji zogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawieofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogukonkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tegoopisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnegoprzedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżelizamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwainnowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którymmuszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegającychnegocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych wspecyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:Adres strony internetowej, na której jest dostępnyopis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacjiwykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeńinformatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej,w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektroniczneji czasie ich trwania: Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziałuw licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacjielektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranejumowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzórumowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowieńzawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboruwykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiącyzałącznik nr 6 do SIWZ stanowiąc jej integralną część. - Umowa zostanie zawartaw terminie nie krótszym niż 5 dni, od dnia przesłania zawiadomienia o wyborzenajkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane winny sposób. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznegoprzed upływem terminu, o którym mowa w pkt. 2, jeżeli : a) złożono tylko jednąofertę, b) upłynął termin do wniesienia odwołania na czynności Zamawiającegowymienione w art. 180 ust.2 lub w następstwie jego wniesienia Izba ogłosiławyrok lub postanowienie kończące postępowanie odwoławcze. - Jeżeli Wykonawca,którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejsząspośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny,chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art.93 ust. 1 ustawy Pzp. - Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt.1 ustawy zdnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwośćdokonania zmiany w treści zawartej umowy w następujących okolicznościach i nanastępujących zasadach: 1) wzrost ustawowej stawki podatku VAT następujeautomatycznie, przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena nettopozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem wżycie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzeniaaneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący nawniosek Zamawiającego, 2) obniżenia stawki podatku VAT następuje automatycznie,przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowestawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów jeregulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formiepisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosekZamawiającego, - Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt.5 ustawy z dnia 29stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmianyw treści zawartej umowy, jeżeli zmiany, niezależnie od ich wartości, nie sąistotne w rozumieniu art.144 ust.1e. - Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewidujemożliwość dokonania zmiany w treści zawartej umowy, jeżeli łączna wartość zmianjest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11ust.8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie wumowie. - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowieńzawartej umowy, po uprzednim zawarciu odpowiedniego aneksu do umowy w przypadkuzmian wymogów NFZ, Udzielający zamówienia zastrzega możliwość uzupełnieniawyposażenia do wymagań szczegółowych NFZ dla danego typu karetki na tych samychwarunkach cenowych o ile zmiany te nie będą prowadziły do naruszenia regułkonkurencji ani nie będą stanowiły zmian istotnych. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji ocharakterze poufnym (jeżelidotyczy): Środki służące ochronie informacji ocharakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lubwniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-04-19, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzieleniazamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje zogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski odopuszczenie do udziału w postępowaniu > IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (odostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnieniepostępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środkówpochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środkówz pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia oWolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lubczęści zamówienia: NieIV.6.5) Przewiduje się unieważnieniepostępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniuzamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzałprzeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały muprzyznane: Nie 

       

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SIWZ.pdf pdf 1212.06 2019-04-11 14:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy 10 04 2019.doc doc 58.5 2019-04-11 14:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.xls xls 70.5 2019-04-11 14:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 2a do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 799.55 2019-04-11 14:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SIWZ.doc doc 41 2019-04-11 14:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SIWZ.doc doc 38.5 2019-04-11 14:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SIWZ.doc doc 34 2019-04-11 14:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do Umowy - umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.pdf pdf 395.62 2019-04-11 14:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.pdf pdf 557.76 2019-04-11 14:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SIWZ wykaz środków transportu.doc doc 40.5 2019-04-11 14:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.xls xls 70.5 2019-04-11 14:27:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Formularz cenowy -

Załącznik nr 2 do SI [...].xls

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Czas dojazdu od momentu wezwania 40% - (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 672