Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Dostawa narzędzi oraz lamp chirurgicznych

Marcin Baraniak
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Department: Dział Obsługi Zakupów
Deadlines:
Published : 08-04-2019 14:28:00
Placing offers : 18-04-2019 10:00:00
Offers opening : 19-04-2019 10:05:00
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

W imieniu Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu informujemy o zapytaniu ofertowym na dostawę narzędzi oraz lamp chirurgicznych wraz z wniesieniem, montażem, instalacją oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w ramach projektu: Kurs "Techniki pozaustrojowego wspomagania funkcji życiowych z wykorzystaniem ECMO"

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel:  618546873

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
pytania z dnia 16-04-2019.doc doc 105 2019-04-16 15:09:42 Proceeding
Lampa chirurgiczna czołowa .docx docx 55.34 2019-04-08 14:28:00 Proceeding
Narzędzia chirurgiczne 2 zestawy (aktualne).docx docx 60.05 2019-04-08 14:28:00 Proceeding
protokół odbioru.doc doc 70.5 2019-04-08 14:28:00 Proceeding
załącznik nr 2.doc doc 96 2019-04-08 14:28:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - Projekt umowy ECMO.doc doc 98.5 2019-04-08 14:28:00 Proceeding
zapytanie ofertowe.doc doc 142.5 2019-04-08 14:28:00 Proceeding
PYTANIA LAMPA LED, 09.04.2019.doc doc 37 2019-04-11 14:15:15 Proceeding
pytania 11-04-2019.doc doc 31 2019-04-16 10:07:29 Proceeding

Announcements

2019-04-16 15:13 Marcin Baraniak W związku z pytaniem dot. składania ofert częściowych zamawiający przedłuża termin składania ofert do 18-04-2019 godz. 10:00
2019-04-16 15:13 Marcin Baraniak W związku z pytaniem dot. składania ofert częściowych zamawiający przedłuża termin składania ofert do 18-04-2019 godz. 10:00

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Lampa chirurgiczna czołowa zgodnie z załącznikiem 2 pc. Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego
Aleksandra Fredry 10
61-701, Poznań
(0)
2 Narzędzia chirurgiczne dwa zestawy, zgodnie z załącznikiem 2 pc. Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego
Aleksandra Fredry 10
61-701, Poznań
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2529 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Gwarancja 10% Kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji podanego w ofercie. Zamawiający wymaga podania okresu w pełnych miesiącach, przy czym okres ten nie może być krótszy, niż 24 miesiące. Podanie krótszego okresu spowoduje odrzucenie oferty. Niepodanie w ofercie okresu gwarancji będzie traktowane, jako zaoferowanie 24 miesięcy gwarancji i rękojmi. Ponadto Zamawiający przyjmie, że maksymalne okresy gwarancji dla obliczenia punktów w tym kryterium wynoszą: 36 miesięcy. Okres dłuższy niż wskazany powyżej dla potrzeb obliczenia punktacji dla danej części zamówienia będzie traktowany, jako 36 miesięcy, z zastrzeżeniem, że na przedmiot zamówienia będzie obowiązywał okres gwarancji podany w ofercie. (0)
3 Termin dostawy 30% Termin realizacji określony na 4 tygodnie od daty podpisania umowy – 0 pkt. Termin realizacji określony na 3 tygodnie – 10 pkt. Termin realizacji określony na 2 tygodnie – 20 pkt. Termin realizacji określony na 1 tydzień – 30 pkt. Termin realizacji należy określić w formularzu ofertowym w pełnych tygodniach. Nie podanie przez Wykonawcę terminu realizacji będzie traktowane przez Zamawiającego, jako zaoferowanie 4 tygodni. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 1184